1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pegas, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  2. TheDarkKnight_NL

    TheDarkKnight_NL Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan het dat doordat de kwaliteit van een optische kabel slecht is, je geen signaal krijgt op je ontvanger.

    Heb zelf zo'n switch en krijg het niet voor elkaar om een signaal te krijgen op mijn Z5500
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het zwakste gedeelte van een optische kabel is de verbinding tussen glasvezel en stekker.
    Het komt regelmatig voor dat de stekker scheef op de glasvezel-kabel zit.
    Hierdoor komt het lichtsignaal niet 100% aan de andere kant.
     
  4. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vuile oplichters :mad:

    Kan me zo kwaad maken dat er nog steeds bedrijven zijn die rond schreeuwen dat 5.1 setjes zoals de Qware geschikt zijn voor een Console.

    Je kan alleen van 5.1 geluid genieten als het setje een ingebouwde digitale decoder heeft , bijvoorbeeld de Logitech Z-5500
    Kost een paar centen maar dan heb je ook wat in huis.
     
  6. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Z-5500 is leuk, maar losstaande speakers(dus zonder ingebouwde decoder) via een receiver en de xbox daarop aangesloten is ultiem:cool: Dan heb ik het uiteraard wel over de wat duurdere speakers.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2009
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    En je hebt zelf de SCS178 ;)

    Grapje hoor, heb ze zelf ook gehad en het is een uitstekend instapmodel, Sympfony X ? ;)
     
  8. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie, meneer G?:)

    Het is inderdaad een heel goed instapmodel, heb je helemaal gelijk in. Ben ook van plan ze te houden, wel wil ik de fronts nog een keer veranderen naar b&w's, misschien de 685 serie. De SCS 178 fronts zullen dan als 7.1 gaan dienen, oftewel naast mij komen te hangen.

    Verder zou ik zo in een korte tijdsbestek duurdere speakers aankunnen schaffen(Zie ook de tijd waarin ik mijn receiver, plasma etc heb aangeschaft), maar als ik kijk naar de power van de SCS's, en naar de grootte van mijn kamer, heeft die koop geen zin. In eerste instantie wou ik ook voor Paradigm's monitor 9 v5 gaan, vanaf gezien na lang denken, uiteindelijk een goede beslissing kijkend naar hoeveelheid power die de speakers en de receiver bezitten.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2009
  9. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik ben aan het kijken voor een goeie/betaalbare geluidset. Ik wil graag alles van Samsung hebben aangezien mn tv en blu ray speler dat ook zijn. Wat is een goeie optie te kopen als het geld limiet rond de 200-400 euro ligt.

    Ikzelf heb deze gevonden. (die ik dan wel overgens bij de media markt in eindhoven haal)

    http://www.itsonline.nl/winkel/Prod... cinema set met DVD-speler SAMSUNG HT TZ212

    Het gaat btw om een grote slaapkamer. Maar wellicht dat ik volgend jaar een app ga kopen. En dan wil ik ook een goeie set hebben.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2009
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan zou ik iig niet iets van Samsung nemen ;)
     
  11. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Waarom niet?
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik weet niet wat het verschil is met de samsung HTZ-210 (let op de aansluitingen!), want deze kost bij scheer&foppen Amersfoort maar €150.

    Kijk ff of er optische in aansluitingen op zitten.
    Dvd speler heb je eigenlijk niet nodig
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als het setje niet kan upscalen naar miniaal 720p dan heb je aan de HDMI ook helemaal niets.
    Ik moest laatst bijna huilen om de beeldkwaliteit van een LG setje met HDMI.
    De uitgang was maar een PAL (576 beeldlijnen).

    Je kan nagaan hoe de beeldkwaliteit er uit zag om een FullHD.
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je hebt wel gelijk, maar het zal toch voornamelijk aan de tv gelegen hebben!
    Als ik een 576 reso dvd naar mn Pana stuur dan ziet dat er heel mooi uit. Toen een kennis van me een hd tvzender liet zien via zn Samsung360 decoder met hdmi (die jij ook hebt) en dit naar zn 40 inch hdready Samsung lcd stuurde (de S serie), was het beeld om te janken!

    Bovendien lijkt mij een upscaler in een €200 setje zeker niet beter dan die in n goede tv zit. Ook de upscaling van bijv de xbox360 ben ik niet onder de indruk.
    Wat vind jij?

    Oh ja, die Samsung die ik noemde heeft ook n optische ingang.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  15. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Die samsung HTZ-210 kan ik dus gerust kopen voor dat geld. Of is het waardeloze troep?
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Vraagje aan de mensen met een z5500. Hebben jullie ook dat de Direct/stereo aansluiting soms gewoon blijft hangen. Soms op detecting. soms tijdens muziek, dat hij begint te haperen enzo.
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is natuurlijk geen high-end en zelf luisteren is altijd het beste. Ik ken dze sets niet, maar lees anders ff de reviews op kieskeurig.nl.
    Dan krijg je misschien wat meer info.

    Edit: zelf ook ff gelezen en helemaal niet slecht voor zo'n prijs. Zelfs audio-delay zit er op!
    Persoonlijk download ik dan ook de handleiding omdat je dan kunt zien wat er kan worden aangesloten en wat alle mogelijkheden en instellingen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  18. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Dank je Ferry daar heb ik iets aan. En het is ook wel fijn dat je bij de media markt alles uit gebreid kunt testen. Ik zal ook wel even op die site die jij me gaf kijken. Scheelt me dan waarschijnlijk een paar tientjes. Bedankt!!
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een beetje kwaliteit wilt, zeker in combinatie met een HD scherm en Blu Ray zou ik doorsparen voor een mooie instap receiver(Die met HD formaten om kan gaan) met instap luidsprekers.
     
  20. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Eens :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina