Gisteren weer een hele mooie toepassing gevonden op mn iphone die ik heel mooi kan gebruiken bij het gamen.
Als ik 's avonds laat ga gamen, dan stream ik de muziek van mn pc naar mn xbox en komen game en muziek door mn koptelefoon.
Overdag als ik de surround speakers gebruik vind ik dit niet mooi, omdat de subwoofer te veel trilt/laag geeft door de muziek en dat vind ik niet mooi.
Daarom gebruik ik gewoon mn zuilspeakers en speel ik de muziek af via Itunes. De muziek staat dus helemaal los van het gamen en komt uit andere speakers.
Als ik echter een stukje muziek nòg s wil luisteren of juist ff wil doorspoelen, moest ik ff stoppen met gamen omdat ik de tv op de source van de pc moest zetten (tv hangt aan pc).
Dit hoeft echter niet, want je kunt je iphone gebruiken als afstandsbediening voor Itunes.
Ik installeerde de gratis app en moest bij op de pc bij Itunes in het tabblad met mijn naam zijn. Daar verscheen meteen een code en die moest ik invoeren op de pc.
Toen ik muziek ging spelen werd dit gewoon getoond op mn iphone. Ik kan gewoon tijdens het gamen voor- en achteruit spoelen of een ander nummer selecteren.
Ik zag het en dacht echt wtf????
En ik dacht: hoe kan dat eigenlijk??? Ik heb toch helemaal geen blue-tooth op mn pc?? Daarna besefte ik dat dit waarschijnlijk via het netwerk gaat, aangezien mn iphone ook op mn netwerk zit.
Ik ben gek op dit soort elektronische shit
Klik om te vergroten...