1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Vergeet wat ik heb gezegt over de film "Transformers". Ik had mn sub niet open staan :$ erg domme actie van me. Maar de begin scene trilt bij mij wel heel erg als die helicopter over komt. Een vriend van me zei dat het verplaatste lucht was. Kon dit door iets verholpen worden? Zoals hierboven me staat beschreven?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Oh man, gelijk bij de intro van die film al als dat logo komt. Echt niet normaaaaaaaal. En toen had ik de sub volume lager staan dan normaal.
    Ik vond het in de bios toen ook al zo insane..maar wel heeeeerlijk. Hehe.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eens bij de bouwmarkt , daar hebben ze rubberen tegels die onder een glijbaan of schommel kunt leggen ;)

4. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is niet eens zo'n gek idee. Vandaag kwamen ze hier ook al weer naar boven. Ik ga dat eens proberen binnenkort!

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Probeer de vliegtuig scene van Fightclub

Laatst bewerkt: 21 nov 2009
  6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Is die qua geluid zo speciaal dan?

Heb de film maar 1x gezien :)

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Scène 1 met de zon in die spiegel op het ruimteschip als die voorbij komt.....woeshhhhhhhhhhhh _O_

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    de verteller fantaseert dat het vliegtuig uitelkaar scheurt door een botsing...

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb hem gisteren ook gekeken. Dat geluid is wel sick ja, vooral als je zo'n view van buitenaf hebt en die com torens 3 en 4 komen dan langs gedraaid.

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Gisteren weer een hele mooie toepassing gevonden op mn iphone die ik heel mooi kan gebruiken bij het gamen.

Als ik 's avonds laat ga gamen, dan stream ik de muziek van mn pc naar mn xbox en komen game en muziek door mn koptelefoon.
    Overdag als ik de surround speakers gebruik vind ik dit niet mooi, omdat de subwoofer te veel trilt/laag geeft door de muziek en dat vind ik niet mooi.

Daarom gebruik ik gewoon mn zuilspeakers en speel ik de muziek af via Itunes. De muziek staat dus helemaal los van het gamen en komt uit andere speakers.
    Als ik echter een stukje muziek nòg s wil luisteren of juist ff wil doorspoelen, moest ik ff stoppen met gamen omdat ik de tv op de source van de pc moest zetten (tv hangt aan pc).

Dit hoeft echter niet, want je kunt je iphone gebruiken als afstandsbediening voor Itunes.
    Ik installeerde de gratis app en moest bij op de pc bij Itunes in het tabblad met mijn naam zijn. Daar verscheen meteen een code en die moest ik invoeren op de pc.

Toen ik muziek ging spelen werd dit gewoon getoond op mn iphone. Ik kan gewoon tijdens het gamen voor- en achteruit spoelen of een ander nummer selecteren.

Ik zag het en dacht echt wtf???? :thumbs:

En ik dacht: hoe kan dat eigenlijk??? Ik heb toch helemaal geen blue-tooth op mn pc?? Daarna besefte ik dat dit waarschijnlijk via het netwerk gaat, aangezien mn iphone ook op mn netwerk zit.

Ik ben gek op dit soort elektronische shit _O_

Laatst bewerkt: 21 nov 2009
  11. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    WoW. Dat was mn erste app die ik instaleerde toen ik mn iPhone 1,5 jaar geleden kocht. En het werkt idd via je wi-fi netwerk. Er bestaat ook nog een app waarmee je VLC player kan besturen :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en een app waarmee je XBMC kunt besturen

13. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    klopt! 2 zelfs. Maar k vind XBMC buitengewoon omslachtig als je op een PC films kijkt.
    Bij mij hang mn TV aan de Computer

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Probeer Transformers 2 dan maar ....... :D

De intro is ook gruwelijk qua geluid..........

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik bedoel zelf ook Transformers 2, was het even vergeten aan te geven. Dat geluidje bij die intro en ook gewoon dat logo...ging gewoon dwars door me heen in de bios en thuis ook op surround setje, fucking bruut. Nu tijd voor District 9, komt ook wel goed qua geluid denk ik ;)

16. mr.elite

mr.elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Melbuuln zou zo'n rubbere tegel ook goed voor mij zijn?
    ik heb de sa-bt200 van panasonic en onze bovebuurvrouw klaag wel eens over het gebonk van de sub

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Het helpt bij elke downfiring sub sowieso (dus met gat aan de onderkant).

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Rubberen tegels heb je in verschillende kleuren en maten.

Kwam zelfs een tegels tegen van 100mm dik 8)

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Vond heel die film tegen vallen. Had er meer van verwacht. Er zijn maar 2 scenes waar je heel ff vet geluid hebt.

20. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Daar is ie weer met zn vraag :D

Ik heb de startpost doorgelezen, en ik weet niet of ik het nu helemaal begrijp. Om dolby surround te krijgen.

Moet ik deze kopen:

plus deze:

Waar is die witte en rode aansluiting voor? :x
    En waar komt een van de 2 uitgangen van de optical kabel in?

Ik moet dan alleen nog een hdmi in mn receiver naar mn tv trekken toch?

Alvast bedankt _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina