1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Komt door de flitser. In het echt zie je eigenlijk niet dat het fluweel is. De foto's zijn niet goed, maar helaas wilde hij geen degelijke foto's zonder flitser maken.

Het is een heel ander soort sfeerbeeld als je er echt bent.

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Oke, want nu lijkt het een beetje gay. Zon paars stofje op je speaker :p

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind ze juist supervet. Alleen jammer van de prijs..

4. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    He Hallo.

ff vraagje, ik heb een home cinema set van pioneer, subwoofer is van REL queake 2 speakers zijn ook van pioneer 2 zuilen van 100 watt 6 ohm en center speaker en 2 surround speakers van pioneer 100 watt

nu wil ik graag die receiver vervangen door een nieuwe, het liefst van pioneer maar denon is ook wel mooi, maar wat is nou beter pioneer of denon als je beetje van warme geluiden houd? bas is erg belangrijk maar daarvoor heb ik mijn REL subwoofer. ( ik wil rond de 500 euro uitgeven max voor de reciever)

Alvast bedankt!

5. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Pimmy zorg beter voor je spullen man, dat stof komt niet door je foto camera. Zijn die halters op je kamer niet een beetje te soft? Verder wel leuke speakers.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ze waren net een uur uit de doos. Dus dat lijkt me sterk ;)

Je bedoelt dat de halters te licht zijn? Zou zomaar kunnen. Hangt er vanaf wat je ermee doet. Maar als je suggereert dat er 50 kilo staal had moeten liggen, om je het idee te geven dat ik hulk hogan ben, is dat goed hoor :b:

Bedankt voor je inhoudsvolle reactie.

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Haha grappig, hoe duurder de speakers hoe lelijker ze worden :+ Valt me wel vaker op, worden echt van die hoerenkasten.. 8)

Maar qua geluid zal het wel goed zitten. ;) Alhoewel me een beetje overkill voor dat kamertje lijkt.

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Achja, dat heb ik soms met mijn z5500 al xD. Alleen klinkt het dan voor geen drol.

9. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FF Kort vraagje ik heb gister een mw2 pack limited edition gekocht en deze aangesloten via de optische kabel op mijn Harman Kardon HS200. Xbox ingesteld op digital out 5.1 en ik krijg geluid over mijn geluidsset. Het enige is dat ik ook geluid krijg via mijn tv die met hdmi is aangesloten. Dit klopt toch niet?

Bij de ps3 was het zo dat ik enkel geluid kreeg over de speakers. Maar daar kon je ook instellen dat je de optische uitgang gebruik en dat kan bij de 360 niet toch? Je hebt toch alleen de keuze tussen digital out of zie ik misschien iets over het hoofd?

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Op de foto is slechts de helft van de kamer te zien. En dan ook nog de smalste helft.

Overkill is het in elk geval niet. Maar goed, je zou ze moeten zien, en horen.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ziet er top uit man, eigenlijk heb je nu nog een grotere kamer nodig. Die speakers hebben ''breathing-space'' nodig }:]

Draai je 3.0 / 3.1 want ik zie geen achterspeakers ?

12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dat zal een instelling zijn in je surround neem ik aan.

Waarschijnlijk doet je surround dit dus en heb je dit ergens ingesteld ofzo. Ik geloof niet dat de xbox 2 gelijktijdige audio streams doet.

Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik draai nu inderdaad 3.1. Achter de speakers staat een SVS PB10NSD als sub te fungeren. Achterspeakers komen ook nog, maar ik wil eerst dat het op stereogebied helemaal goed is. Dus eerst nog een cd speler, 2 monoblokken, een betere voorversterker en de benodigde kabels :+

Dus ergens in 2064 ga ik ook kijken voor een setje Tannoy D500's als achterspeakers.

14. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb niks ingsteld hij doet het gewoon out of the box op deze manier...Vreemd he!?

15. mompel

mompel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi heb een vraag heb vandaag de Onkyo TX-SR507 receiver gekocht met jbl boxen maar wil mijn playstation 3 er op sluiten met hdmi 1.3 en nou is mijn vraag heb ik dan beeld en geluid of moet ik daar nog een toslink kabel tussen doen

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je sluit de PS3 aan op de HDMI-ingang en vanaf de HDMI-uit gaat er een kabel naar jouw tv.
    Het beeld-signaal wordt zonder enige bewerking (Pass Through) door gestuurd naar de tv.
    Het audio-signaal wordt netjes door de Onkyo verwerkt naar PCM , Dolby of DTS.
    Je moet natuurlijk wel even in het menu van de PS3 de audio-formaten selecteren die werkt moeten worden.

17. mompel

mompel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan weet ik dat bedankt :thumbs:

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf namelijk een Onkyo TX-SR606.

19. mompel

mompel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naar die heb ik ook gekijken maar vond hem toch net iets te duur heb hier voor een Philips set gehad maar maar daar zat maar een hdmi ingang op en kreeg steeds meer dingen met hdmi dus dacht gooi mijn set wel eruit en koop gewoon een Onkyo en sluit mij playstation er op aan en wil er ook nog een media player er op aan sluiten binnen kort maar tot nu toe bevalt die wel veel mooier geluid dan wat ik had moet hem alleen nog goed instellen heb vandaag eerst alles aangeslooten en alles netjes weggewerkt en mogen alles instellen maar zit een flink boekwerk bij maar komt wel goed *)

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wilde eerst een 706 hebben , kon bij de Mediamarkt een demo 606 kopen voor € 399.
    Moet alweer werken met een HDMI-splitter omdat alle 4 de HDMI-ingangen van de Onkyo alweer vol zitten.

1 kleine tip.
    Gebruik A.U.B leestekens ( . en , ) in de jouw post want dat lees stukken beter ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina