Hartstikke bedankt man! Ik wist niet dat dit de opties waren..
De vraag nu is dan vooral, is HDMI beter dan component HD? Is dat nog afhankelijk van mijn tv? (HD ready, 32")
Edit: Dit maakt niet zoveel verschil lees ik. In ieder geval niet genoeg om een Component HD cable aan te schaffen. Daarnaast heb ik ook een HD-DVD uitbreiding staan, hierbij word aangeraden HDMI te gebruiken. Wat ik me wel afvraag is of de HDMI kabel het geluid niet blijft regelen als ik daarnaast nog een optische kabel gebruik. Weet jij dit?
Als ik dus voor de optie ga zoals in het filmpje en HDMI gebruik:
Ik heb hier een 'XBox 360 AV Scart Cable'. Een simpele kabel met aan de ene kant een scartblok (dus geen losse tulpjes) en aan de andere kant een stekker met een daarop ook een ingang voor een optische kabel.
Denk je dat ik deze kabel ook kan gebruiken? En zo ja, zou ik het scartblok dan niet in mijn TV pluggen? Ik zou dan namelijk alleen de optische ingang van de stekker gebruiken, het snoer en de scartaansluiting zelf niet. Zou ik het snoer wat aan de stekker zit dan niet kunnen verwijderen zodat ik alleen de stekker met optische ingang overhoud? Dat scheelt weer snoeren wegwerken.
Bij optie 1 noem je de Audio Dongle. Stel ik gebruik die, dan zou ik toch in mijn geval (bij gebruik optische kabel) de rode en witte ingangen op die stekker niet gebruiken?
Bedankt voor je info.
Laatst bewerkt: 13 dec 2009