Als ik bij mijn Onkyo receiver een aantal keer op de knop movie druk, dan laat ie in het venster op de receiver zelf de verschillende geluidsmodi zien. Varierend van mono, stereo, all channel, dolby digital, dts, dts neo enz.
Luidsprekerniveaus
U kunt het volume van elke luidspreker bijregelen terwijl u luistert naar een ingangsbron. Deze tijdelijke instellingen worden geannuleerd als de AV- receiver op standby wordt gezet. Als u de instelling wilt opslaan, gaat u naar “Level Cal (Niveau kalibratie)”
(➔ 37) voordat u de AV-receiver op Standby zet.
■ Subwoofer –15 dB naar 0 dB naar +12 dB in 1 dB stappen
■ Center –12 dB naar 0 dB naar +12 dB in 1 dB stappen.
• U kunt deze functie niet gebruiken als de AV-receiver gedempt is (mute).
• Luidsprekers die zijn ingesteld op “No” of “None” in de “Sp Config (Luidsprekerconfiguratie)” (➔ 36) kunnen niet worden bijgeregeld .
Als dit niet helpt dan kun je misschien de sub handmatig kwa volume omhoog draaien?
@averagegamer
Bij mij sprong die altijd automatisch op all ch st, maar ik kwam er pas achter dat het helemaal niet lekker klinkt, ik vind DTS het beste klinken.
Overigens: de rede dat bij Pure het scherm van de receiver uitgaat komt doordat men dmv. het uitschakelen van de videocircuits en het display mogelijke ruisbronnen wil elimineren. Dit is ook de rede dat er dan alleen via HDMI beeld kan worden weergegeven (pass through via in en out)
Laatst bewerkt: 17 aug 2010