1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Kijk is naar je xbox settings. en dan specifiek je geluidsettings.

Daar kan je keizen dat je het geluid via optische kabel wilt doorvoeren, echter als je de optische kabel eruit haalt, heb je geen geluid natuurlijk.

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou voor mij wel leuk zijn. Gebruik nu een optische switch, niet ideaal.

Maargoed, als ik ga upgraden ga ik voor een Jamo S606 met een Okyo receiver _O_ \o/

3. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb ik naar gezocht maar niet gevonden! Je weet zeker dat deze optie aanwezig is? Hij is er wel op de ps3 maar ik kan het echt niet vinden bij de 360... Maar het kan ook aan mij liggen hoor!

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die heb ik ook. :b: Komt mooi geluid uit, qua muziek vooral voor rock geschikt vind ik. Niet echt voor harde electronische muziek vind ik. Alleen heb ik er een Marantz SR5004 bij en geen Onkyo.

5. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zojuist weer een bij de settings gezocht maar de optie die jij noemt komt bij mij niet voor...

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Een late reactie maar:

WHAT |:- Wie leek het blij logitech handig om de aansluitingen in de subwoofer te verwerken =(. Ik Vond het bij de Z5500 al onhandig dat alle geluidsboxen met de sub moesten worden verbonden, maar nu moeten de audiokanalen ook nog via de sub binnen komen.

Dat is in een hele boel set ups toch onbegonnen werk. Je ziet het wel vaker, maar handig is het niet. Bij de Z5500 zaten de audio inputs te minsten nog in de 'control console'.

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Die optie bestaat helemaal niet.
    De xbox stuurt tegelijkertijd audio door zowel hdmi als optisch.

Het enige wat je kunt doen is de tv op mute zetten.

7---------------

Loonens: interessante aanbieding voor jou!
    http://www.besthomecinema.nl/txsr607-zwart-openingsstunt-p-1630.html

Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Mooie aanbieding inderdaad, jammer dat het het oude model is (geen HDMI 1.4, dus geen ARC). Anders had ik 'm ook gekocht :+

9. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Dacht ik al. Thanks voor jullie aandacht/reply's.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Was net van plan om deze week de Z-5500 te bestellen. Nu toch aan het twijfelen door de Z-906. Welke zou de betere keus zijn? Of liggen de specs zo dicht bij elkaar dat je enkel naar design hoeft te kijken?

11. triples

triples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is de vervorming als je de volume knop op maximaal zet ;)

13. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    inderdaad. bovendien zegt t niks.
    Ik heb hier 2 dali 606 staan met een 2x85 watt continue versterker, maar die heb ik nog nooit harder gezet dan 60%, want ik weet zeker dat er dan geen glas meer in mn raam zit!

14. triples

triples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoooo ongelooflijk luid moet hij nu ook weer niet gaan :p

Maar dezelfde set hadden ze niet in de winkel. Ik teste daarom een ander model van Samsung wel een 2.1, en 500 watt en het maximum was 50% dat je kon instellen van volume en dat was wel luid. Maar net niet erg luid... :D Als je begrijpt wat ik bedoel.

15. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die audio producten van Samsung klinken zoals ze eruit zien. Goedkoop en plastic... Ook naar iets anders gekeken?

16. triples

triples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nog een Sony E370 als ik me niet vergis. Getest met een film, mooi resultaat. Maar bij een muziek cd, ik weet niet wat ik ervan moet denken, het geluid is totaal niet helder...

En ja natuurlijk bose, maar dat geld geef ik niet uit voor in de slaapkamer.

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen wat voor soort muziek je luistert? Ik heb zelf een Z5500 en ben hier heel tevreden mee, primair bedoelt voor gamen en films kijken maar muziek afspelen doet het setje ook fantastisch al zeg ik het zelf.:+
    Al moet ik hierbij melden dat ik niet bepaald een audiofiel ben en een kritische luisteraar het verschil waarschijnlijk wel merkt tussen de Z5500 en een echt muziek setje.

18. triples

triples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus de Samsung HT C 5500 van deze middag.

Echt super! Gaat echt hartstikke luid en ongelooflijk helder!

Xbox 360 met HDMI in de speler gestopt en dan HDMI van de speler naar de TV en het werkt perfect!

Nu hoor ik het tenminste als er een auto achter mij komt in forza 3 langs vanachter :p . Ipv dat vroeger alles lang vanvoor kwam :x

Echt top zo'n surround set :thumbs:

19. mr.elite

mr.elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @triples,

alleen hdmi of ook n optishe kabel gebruikt?

20. triples

triples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu alleen hdmi.

Maar ik denk dat ik er binnenkort een optische kabel ga bij aansluiten voor het geluid van de tv uit de surround te krijgen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina