1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat die soundbars betreft. Ik zie op bijvoorbeeld Kieskeurig.nl dat er al dan niet vinkjes staan bij blu-ray en bij internet-tv. Nu heb ik een internet-tv en een blu-ray speler. Maar die soundbar sluit ik toch sowieso aan op m'n tv, aangezien ik er ook tijdens het Xbox'en van wil genieten.
     
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    gewoon eens bij de mediamarkt of andere audio speciaal zaak kijken :) kun je vast de aansluitingen bekijken etc! Weet zelf weinig van een soundbar af dus kan je verder niet helpen misschien andere mensen wel!
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, dat lijkt me wel verstandiger inderdaad.

    Ik koop graag bij webshops (goedkoop, makkelijk), maar ik kan me ook enorm storen aan gebrekkige informatie.
     
  4. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Die speakerset is helemaal niet verkeerd. Hangt altijd af van hetgeen je het voor wilt gebruiken maar voor film en game zullen ze wel volstaan. Een andere optie kan zijn dat je gaat kijken naar 4 gelijke monitor speakers (boekenplank) en deze eventueel aanvult met een sub en center. De prijs van de set als geheel is wel oké. Alleen niet extreem voordelig als je het mij vraagt.
     
  6. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk dat er nog veel (denk ik) betere sets te koop zijn. Klipsch HD Theater 300 in combi met de Onkyo TX-NR609 is ook 700 euro. Of de Harman/Kardon HKTS 9BQ + Onkyo TX-NR609, ook 700 euro..
    Dus ik denk dat ik mijn budget zet op 700 euro. Ik blijf bij de receiver dus dan hou ik ongeveer 300 euro over voor de 5.1 speakers.
     
  7. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik ben opzoek naar een goede vervanger voor m'n samsung bdp 1500 die gewoonweg een paniek aankoop was. Nu is het wel vrij bekend dat de PS3 een goede blu ray speler is plus de optie 3D heeft en regelmatig een update krijgt. Ook kan je de PS3 gebruiken als media server. Is het een logische keuze om voor rond dat geld een PS3 te kopen of geld bij te leggen en een stand alone speler te kopen?

    Alvast bedankt,

    Ramon
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Over het algemeen heb je met een standalone meer beeldkwaliteit.
    Ik, en diverse anderen op dit forum, hebben de Panasonic DMP-BDT310.

    Goeie BR speler, 3D optie, dubbele HDMI uit.
    Bevalt mij persoonlijk veel beter als de PS3 Slim die ik eerst had.
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou een redelijk geprijsde 2.1 set voor bij de laptop neer te zetten. Via tweakers kwam ik op deze uit die wel in mn budget lag. Ik hoef geen professionele dure set maar het moet leuk blijven.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2012
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarover had ik met een verkoper van S&F nog een discussie , ik zocht een BR-speler met 2 HDMI's en volgens S&F bestonden die dingen niet.
    Hij bleef maar volhouden en wilde me steeds iets anders aansmeren.
    Uiteindelijk heb ik de BDT-310 maar bij Bol.com besteld.

    Voor de DBT-310 gebruikte ik met veel plezier een Sony S350 maar deze ondersteunde helaas geen 3D.
     
  11. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Kassa! Wachten wordt beloond. Deze aanbieding springt zojuist op mijn scherm.
    Ik wou misschien een stapje terug doen en de Onkyo TX-NR509, zodat er meer geld over bleef voor goede boxen.
    Nu zie ik deze aanbieding: TX-NR609

    En dan in combinatie met deze set (mits deze nog verkrijgbaar is voor die prijs). Kom ik bij elkaar net boven de 600 euro uit! :D
     
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel een lekker geluid geven. Maar wat is nou het idee van de Onkyo? Ik heb niet zoveel verstand maar heb wel enige kennis maar waarom zoveel HDMI poorten? Maakt deze machine er goud van8)
     
  13. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat er voor mij vooral om dat ik met die receiver nog flink kan uitbereiden later. Naar 7.1 en/of betere speakers zonder dat de receiver een obstakel is. :D
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hmdi out.... :) dus je xbox, ps3, mediaplayer, pvr etc sluit je aan op je onkyo en via hdmi OUT naar je tv dus je kan meer producten aansluiten op hdmi aangezien tv meestal maar 3 heeft weet niet hoe dat tegenwoordig :) maar erg makkelijk!
     
  15. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan gebruik je toch meestal optical i.p.v. HDMI? Lijkt me ook niet erg handig.
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    het zijn hdmi inputs ;)

    Ik heb zelf
    -ps3
    -xbox 360
    -tv decoder

    dus voor mij zou het teveel zijn.

    ik zou niet weten waarom je een optical zou moeten gebruiken? Het geluid gaat door de hdmi.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  18. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wel, kost je weer een extra HMDI :emo:
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beeld en geluid gaat door één HDMI kabel, dus het kost geen extra HDMI ingang.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina