"Iets" beter geluid ik heb dezelfde set staan sinds december, ik ben er erg tevreden over.
Geluid vind ik echt genieten, vele malen beter dan de sets die in een wat lagere prijsklasse zitten, wat dat betreft kan ik hem in deze prijsklasse zeker aanraden.
Ook op hogere volumes en het luisteren van stereo muziek.
Goedkopere sets hebben veelal een wat "blikkeriger" geluid en kunnen op hogere volumes bijeffecten krijgen.
Wel even het geluid naar smaak instellen. De subwoofer heeft verschillende instellingen, dat is even zoeken naar de gewenste instelling.
Als je geen blu-rays / 5.1 geluid gewend is het helemaal smullen. Baal nu eigenlijk dat ik de afgelopen paar jaar aardig wat DVD's heb aangeschaft om het.origineel in mijn kast te hebben staan.
De set heeft inderdaad 2 HDMI ingangen.
Hier kun je inderdaad de Xbox 360 of andere apparatuur op aansluiten (zou ik zeker doen als je de set hebt staan). Je hebt wel 1 extra HDMI kabel nodig van de Panasonic set naar je TV.
Handig is dat de set niet volledig ingeschakeld hoeft te zijn om beeld en audio signaal op je TV te krijgen van aangesloten apparatuur, geluid gaat dan gewoon via de TV mocht je dat om een bepaalde reden willen.
Als je TV ook ARC (Audio Return Channel) ondersteund, dit kun je terugvinden in de handleiding of en/of staat aangegeven bij een HDMI ingang op je TV, wordt het geluid van de TV via de HDMI kabel teruggestuurd.
Je hebt dan geen extra kabel nodig om het geluid van de TV op de set te krijgen.
Ik heb trouwens wel heel af en toe dat het geluid een enkele seconde wegvalt, beeld blijft wel, maar dat ligt wellicht aan één van de HDMI kabels, dat moet ik nog testen.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2013