1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik heb één woord voor mijn nieuwe game-installatie: holy fokking shit. 8)

    Dat is toch wel heel erg gaaf zeg. :b:
     
  2. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    speaking of which... ik had nog foto's beloofd.... }:]

    ik ga ze nu ff proberen te maken :)

    edit: had het al een keer geprobeerd maar toen wilde de foto's niet echt...--> retry
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De tx100 voor 350?!?!!! Damn dat is een strakke prijs, voor die van mij heb ik nog altijd 500 moeten betalen met de helft van de uren er op. Gamen op een beamer blijft trouwens uber, ook na een klein jaar verveelt het nog geen moment. Al schakel ik voor de korte sessies wel over op de tv.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    is er trouwens nog iemand die in noord brabant, omgeving den bosch woont die mij zou willen ontvangen voor een demotje in de carnavalsvakantie?
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Als je ff snel iets wilt kijken ga je daarvoor niet je beamer aanzetten.
    Die van mij heb ik trouwens gekocht voor 500 euro met nog ruim 2/3 van de branduren te gaan. Dus met het bedrag van 400/450 moet echt wel iets leuks te doen zijn...

    Dit weekend ben ik trouwens van plan foto's te maken;). Help me eraan herinneren, want ik ben niet goed in beloftes nakomen:+ .

    Is Nijmegen te ver weg? Anders ben je welkom:) (we hebben iig dezelfde leeftijd).
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    jah nijmegen is te ver, kben namelijk geen 24 maar 15 ;) kben op 24 aug. jarig. omgeving schijndel/den bosch zou ik met de bus kunnen gaan.
     
  7. D i c K (ie)

    D i c K (ie) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn idd wel al doenbare prijzen. Zal zeker htforum in de gaten houden. Vrees ervoor dat ik echter niet zal kunnen wachten op een superaanbieding en dan zal tevreden zijn met een niet-hd-model. Zal wel zien, 'k moet nog even sparen ook. 'k hou jullie hier zeker op de hoogte... :thumbs:
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    JKI vergeet de foto's niet! ;)
     
  9. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beloofde pics:

    [​IMG]

    Beetje scheef, maar wel lekk.... mooi..

    [​IMG]

    Mn nieuwe zelf gemaakte achtergrond :)

    [​IMG]

    Dead or Alive ..

    [​IMG]

    Op een of andere manier willen de pics uit gears niet helemaal mooi worden :eek:

    [​IMG]

    GRAW 2 demo, erg mooi imo:)


    zo... hoop dat jullie ze mooi vinden. Plaatjes v/d kamer zelf zijn ook te maken ( van de beamer e.d. ) die zijn ook wat makkelijker te maken dan zo'n beeld-pic...

    Dank aan dynamike voor het hosten :)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Strak hoor Jor! :D
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    erg stoer hoor je plaatjes!
    iemand vroeg trouwens eerder in deze thread hoe het zit met op een glasplaat te beamen. Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want daar heb ik echt nog nooit van gehoord. En het lijkt me erg stoer.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ze niet vergeten, alleen de hele dag weg geweest:mad: . Dus ik stel het uit tot morgen (of ik doe het zo nog even;)).
     
  13. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal niet echt werken, omdat het licht niet echt ergens in het glas wordt opgenomen of wordt gereflecteerd naar jou oogpunt.

    Wel zijn er bepaalde schermen die een holografisch laagje bevatten, en daar kun je dus wel op beamen... Ik heb het eens gezien maar echt geweldig vond ik het niet. Op een gewoon doek is 10x mooier :)
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    even een vraagje aan mike:

    zo'n scherm wat jij hebt, hoeveel kost dat nou? En heb je daar speciaal doek voor gebruikt of gewoon wit doek? En zou je die ook op kunnen hangen?
     
  15. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft bij GT design High Contrast doek van de rol gekocht, en dit over een plank heen gespannen. Opzich zou je dat wel zomaar op kunnen hangen maar dan zal het hoogst waarschijnlijk niet al te strak worden, wat natuurlijk mooier is voor je beeld. Hoeveel het hem heeft gekost weet ik niet, op die site kan je prijzen vinden maar meestal als je wat wilt kopen heeft de eigenar nog een paar losse stukken liggen die hij voor een andere prijs heeft. Dit is trouwens geen wit doek maar licht grijs doek.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik bedoelde eigenlijk of je het met plank en al op kan hangen

    en wat maakt het uit of het wit of grijs doek is?
     
  17. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Contrast :)

    Hier hangt ook een lichtgrijs scherm.
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Met plank en al kan je het natuurlijk wel ophangen ja. Heel goed eigenlijk, want je kan overal achterop die plaat dingen bevestigen, zoals haken of een latje. Ik zelf heb er gewoon twee aluminium hoekprofielen verticaal achter geschroefd, die er gewoon onderuit komen als pootjes. Door mijn schuine dak kon ik het niet gemakkelijk ophangen. Hij leunt nu dus gewoon tegen het schuine dak.

    Het is doek is zoals Occisor zei idd grijs High Contrast D doek. Dit specifieke doek dat ik besteld heb is speciaal om op te spannen, omdat het enigszins rekbaar is. Zou je een doek hebben dat niet rekbaar is dan is het onmogelijk/heel erg moeilijk zijn om die strak en zonder golven ergens op vast te maken.
     
  19. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag:
    http://www.ciao-shopping.nl/Sharp_XV_C20E__631473
    Deze beamer heeft mijn broer gekocht (maar nog niet ontvangen) voor 80.- zonder lamp. Nu zegt hij dat hij met een HQI lamp 12000 uren kan kijken. Maar dit lijkt me een beetje sterk? Kan iemand wat info over die soort lamp enzo kunnen geven? :)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Op blad 34 oid van deel 1 heb ik beschreven hoe je er 1 maakt voor een paar tientjes. Een zeer mooie oplossing voor als je wat minder geld hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina