1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nope.

Hoe minder ansilumen de beamer heeft, hoe minder je ziet in een lichtere kamer. Je ziet het scherm gewoon niet goed.

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Houd er wel rekening mee dat het een DLP is hé. Goedkope DLP's hebben meestal last van het regenboogeffect.

Maar veel ansilumen in een donkere kamer is ook een ramp. CRT's hebben meestal maar ongeveer 500 ansilumen (als ze dat al halen), en toch geven die een prachtig beeld.

Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  3. robvoets

robvoets Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    srry maar wat is een dlp?

4. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @ Robvoets

DLP is een net als CRT en LCD een projectie techniek. Ik zou als ik jou was me wat meer in de materie verdiepen. Een kijkje op wikipedia of op het HT forum zijn denk ik dingen waar je zeer veel aan hebt. Een schat aan informatie en plaatjes om bij te kwijlen.

@Sjoerd,

Sjoerd, had jij bent toch S.Versteeg op het HT forum? Dan heb je toch een Hitachi PJTX100 aangeschaft 2e hands via de markt sectie in het forum? of vergis ik mij nu gruwelijk.

MVG Marc

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat klopt, heb deze nu in mijn bezit. Vandaag is het scherm binnengekomen en dat heb ik samen met mn pa opgehangen( het scherm he, niet mn pa :+)

Eerste ervaring: Even wat hd filmpjes van 360 gekeken, leuk enzo. Daarna laptop aangesloten (heeft hdmi uitgang, deze zit op de dvi ingang van mn beamer) en ook wat stukjes films gedaan. Totdat ik Finding Nemo opstartte, wow. Heb net samen met mn broertje de hele film gekeken, enorm indrukwekkend qua kleuren. Misschien binnekort foto's, zeker als de beamer op zn plekje hangt.

Sjoerd

6. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    je bent er blij mee dus sjoerd :thumbs:

7. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ja de beamer zet een enorm mooi plaatje neer op dit scherm. Heb even heel snel wat dingetjes aangepast (kleuren, iris) zoals het er naar mijn mening uit moest zien, morgen even mbv de handleiding dit rustig en uitgebreid doen. Ook maar eens kijken of het gaat lukken met ophangen en zo, hoe. Die kabels zijn trouwens wel erg dik John haha, wordt nog een lastige om die weg te werken dalijk.
    Maar je hebt gelijk, ik ben er erg mee in mn nopjes. Een beeld van 160 x 90, hd beeld, kick ass speakers, erg fijn om hier een filmpje te kijken. Op het ophangen na, en een subwoofertje misschien, en een hd dvd speler misschien (8)), is mn kamer zo wel af. Oh ja ook nog nieuwe stoelen...

Groetjes Sjoerd

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    heey die Acer 720p beamer is wel heel goedkoop! Je hebt hem al voor 712 euro (link). Ik ga nou toch weer serieus nadenken of ik toch niet een beamer zal kopen. Ik ga eens wat meer zoeken over die beamer. En bedenken hoe ik die beamer en het scherm kwijt zou kunnen in mijn kamer, ik slaap namelijk op zolder met een schuin dak.

Maar hoe zat dat nou met dat regenboog effect? Is dat een reden om hem niet te kopen?

Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  9. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heej Sjoerd,

Leuk man :D. Ben stiekem wel een beetje jalours op je. Ik zelf game nu op een Benq DV3251 wat ook erg goed bevalt en voor de afstand, 2,3 meter ongeveer, een leuke filmische en goede game ervaring leverd. Mocht je de kans krijgen foto's te schieten is dit natuurlijk altijd leuk om te zien.

MVG Marc

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoe zit het daar mee?

Maar ik zal ook eens wat foto's schieten van mijn kamer zodat jullie kunnen beoordelen hoe ik een beamer en scherm in mijn kamer zou kunnen plaatsen.

Ik had al een tekeningetje gemaakt, ik dacht aan zoiets:

Het is niet echt duidelijk dus daarom zal ik eens foto's gaan maken.

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    geen samsung meer, die je ging halen en in je sig had staan;)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nope

hoe zit het daarmee?

13. robvoets

robvoets Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook zo'n opstellign doen in mijn kamer(ook op zolder)

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heb je dat gedaan, zou je dat doen als je een beamer zou kopen of zou je een beamer gaan kopen en die opstelling doen, maar heb je geen beamer gekocht?

15. chilly willie

chilly willie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heyy,

hoe komen jullie aan hd materiaal?
    Ik ben nog steeds heel tevreden met mijn nieuwe Hitachi PJ-TX300. Ik heb laatst gewoon wat trailers gedowload in hd, via http://www.drfoster.f2s.com/trailers_hd-dvd.shtml .Deze trailers op mijn pc opgeslagen, en via het netwerk met windows media connect naar mijn 360 gestreamd. PRACHTIG

Maar eigenlijk wil ik gewoon een volledige hd film hebben. Kan iemand mij blij maken?

Ik zou nog steeds wat foto's schieten van de nieuwe tx300, maar de digitale foto camera is even niet in mijn bezit. Maar die foto's komen nog wel, mocht daar nog intresse naar zijn.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ chilly willie:

sweet! :cool:

???

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zijn er mensen die in omgeving schijndel wonen, met een beamer gamen en waar ik dan even zou mogen komen kijken? Ik twijfel namelijk nog steeds tussen een beamer en een lcd...

18. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Wat mij betreft mag je langskomen, alleen is het wel een stukje rijden voor je...
    op htforum.nl staat een lijst met wie allemaal een projector heeft, ook of hij/zij bereidt is een demo te geven.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=38419.0

Mvg,

Sjoerd

19. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    Ik woon in eindhoven en heb een hd beamer, Epson tw600. Je bent welkom maar weet wel dat je waarschijnlijk geen LCD meer koopt......
    Dus pm me maar, biertje staat koud...

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha, ja ik woon in Schijndel en ik ben 15 dus dat wordt nogal een eind fietsen :+ Maar dat biertje maakt het natuurlijk weer extra interessant, ook al ben ik nog geen 16 en dus mag ik geen alcohol drinken (O-))

Laatst bewerkt: 22 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina