1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ff aan die man of ie ook een lamp voor mijn beamer bestelt:b:.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha, ik denk dat hij het dan wel een beetje druk zou krijgen als hij voor iedereen hier lampen moet bestellen. Ik zal wel vragen hoe hij het gedaan heeft.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zou je ook zeg maar een oppli tafeltje met maar 1 vakzonder middenplankje neer kunnen zetten als salontafeltje en daar je beamer inzetten?

Zoiets dus:

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel, is alleen zwaar irritant. Want als er iemand tegen dat kastje aanstoot staat het beeld meteen een halve meter naast het scherm...

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    en je loopt er voor

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb hem nu ook op een salontafeltje staan tussen twee stoelen in. Nadeel is idd dat je hem wel erg gemakkelijk uit positie brengt. Echter het is wel lekker lui mbt montage ed.

Wat betreft er voor langs lopen, dat doe je toch wel met een groot scherm, hoe dan ook ;)

edit: nog steeds geen oplossing voor mijn kapotte beamer. Kan vanmiddag bellen met de kerel van het bedrijf waar ik het gekocht heb :cry:

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Daar had ik nog niet aan gedacht, wel een goed punt. En bovendien lopen de kabels dan ook over de vloer heen.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kabels kan je langs de plinten wegwerken en er zijn manieren zat om die kast wat stevig aan de grond te krijgen. Ik vind het persoonlijk wel wat hebben om hem zo weggewerkt te hebben!

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb geen plint op mijn kamer ;) En ik wilde hem dan ook echt als salontafeltje gebruiken he. Dus niet dat hij ergens tussen 2 stoelen staat. Maar helemaal vrij.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ok dan wordt het best lastig. Enige optie is dan een goot op de vloer aanleggen. Of een sleuf in je vloer frezen ;)

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb vloerbedekking :+ Maar ik hang hem wel gewoon op. Is nog makkelijker ook denk ik. En makkelijker in gebruik.

Kijk, ik heb hem al gekocht :+

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    painten ben je niet de beste in :p

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee dat geef ik toe. Ik zou eens photoshop moeten gaan proberen. Maar kan hij zo komen te hangen? Zo aan die balk hoe ik het gepaint heb? Behalve dan dat de beamer op zijn kop hangt.

En BTW: Die stomme cd'tjes daar zijn weg. Maar dat gaf wel grappig licht :+

14. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Jahoor, beamer kan daar prima hangen;).

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mijn net aangelegde HT van twee weken oud nu dus weer uitelkaar gehaald/ losgehaald en deels naar beneden verplaatst. Klote beamer ook. Game nu in stereo met een front speaker op mijn tv beneden. Bah :mad:

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Rustig maar Kevf. Uiteindelijk zal het allemaal goed komen. En dan wordt het veel vetter dan eerst

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vast wel eens een keertje, echter tot nu toe lopen alle reperateurs te vertellen dat ze het OF niet doen OF dat de kosten kunnen oplopen tot 420,-

en dat zit er de komende tijd dus niet in.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :'-( ... verkoop je wireless netwerk adapter .. en leg een bedraad netwerk aan naar boven ... veel beter :D

Ik heb ook nog steeds een discussie met mijn vrouw :eek:

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Naar boven? Boven is mijn HT, echter de beamer is stuk. Resultaat: ik heb mijn receiver en 360 naar beneden gezeuld en aangesloten op mijn tv. Echter ik wil beneden niet al teveel aparatuur. Op zich mag ik niet zeiken, want ik game nu nog altijd op een plasma. Maar het is gewoon zuur als je een hele kamer van je nieuwe huis opoffert voor een thuisbioscoop en je beamer het dan na twee weken begeeft.

Niet discussieren, gewoon voor de beamer gaan!

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik weet dat je HT kamer boven is .. maar je wilde je wireless netwerk gaan gebruiken ... niet doen ;) bedraad hem je hebt nu de tijd :)

Vrouw vind het gezelliger beneden ;) ... maar goed ze is zwanger .. dus ik win uiteindelijk de discussie :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina