Oke ik wil dus een beamer gaan kopen begin volgend jaar (aangezien ik net een nieuwe tv heb gekocht)
Ik heb een beetje rond gekeken op dit forum en op het HTforum. Ik zag dat veel mensen heel positief waren over de Epson EMP-TW700 of de TW600. Ik zit er dan ook aan te denken om een van deze dan te gaan kopen, ik denk toch meer aan de 700 (Ik wil het rond de 1000-1100 houden). Het is een must dat het een hd beamer is i.v.m xbox 360 en films.
De kamer waar hij dan komt de hangen is m'n slaapkamer op zolder. Groot zat dus. Nu heb een paar vragen:
EDIT: Ik zoek wel een lcd beamer want ik las dat DLP niet beter is met gamen.
1. Heeft iemand ervaringen met deze beamer en zo ja, valt de scherpte te verglijken met een hd-tv? (ik heb de post van de Epson EMP-TW600 een pagina terug al wel gelezen)
2. Weet iemand een andere beamer rond mijn prijsklasse die toch minstens even goed is als deze Epson? Dan let ik vooral op de lichtopbreng en scherpte/kleur.
3. Zal je veel verschil merken qua doeken. Op Htforum las ik dat het beste een high contrast doek kan nemen. Maar zal je dan veel verschil merken met een standaard doek?
4. Wat zal zo'n doek kosten. ( ik ben er nog niet uit welke maat, dat zal het wel lastig maken denk ik )
Laatst bewerkt: 15 sep 2007