1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja die is me ook opgevallen maar voor 800 euro kan ik ook een nieuwe Sony VPL-AW10 kopen. Dus dat word hem sowieso niet. Maar die TW200 mag ik voor 600 euro meenemen. Dus dan ben ik voor 800 euro wel helemaal klaar, inc. scherm en kabels.

    EDIT: Ik kijk ff of ik die TW200 kan meekrijgen voor een mooi prijsje, want die 600 zit me toch iets te dicht bij nieuwere beamers, dan leg ik denk ik liever 200 extra neer voor een AW10.

    Kga morgen waarschijnlijk kijken naar de TW200. Ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de TW200 net opgehaald :D Demo'tje gehad en het was duidelijk te zien dat hij onwijs goed voor z'n spullen zorgt. Leuke spullen en ruimte had hij. Het beeld was echt super, stukje finding nemo gezien en een muziek DVD en wow, de kleuren waren echt gaaf! Nu staattie hier met alle boekjes en spulletjes maar ik kan dr geen hol mee :| Het gammele projectieschermpje wat ik van zolder heb gevist was tot daaraantoe maar ik kan geen goede verleng kabel vinden (dacht er 1 te hebben). Balen.

    EDIT: Na effe spitten toch nog een 2 meter verlenging weten te vinden en kan hem nu ff proberen :D En continu!
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt me geil...:+ Foto's foto's!
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Foto's ga ik pas maken als alles hangt enzo, het ziet er nu niet uit O-)
     
  5. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Pimmmm, je hebt me nieuwschierig gemaakt:p. Moet dat toch ff van de week komen bekijken denk ik;)
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Work In Progress foto's!! :cool:
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Niiiice! :D

    Welcome to the club alvast ;)

    Eergister lannetje gehad thuis; 12 man over de vloer. 4 op de beamer, 4 op de 106cm SD plasma, 2 op 19 inch HD Samsung en twee op een 55cm SDtv. Was echt een gru-we-lij-ke avond/nacht _O_
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kzal morgen even foto's maken enzo, dan heb ik even wat minder druk op me van school. To becontinued.
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Lan parties zijn (naar mijn mening) echt het vetste wat je kunt doen met een xbox/360.
    Halo 2 LANS waren altijd zo gek 8)
    24h non-stop gamen ! hahha :p
     
  10. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
  12. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Foto's:p als je dan toch post!!!!
     
  13. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    maar moet het perse een breedbeeld zijn en de resolutie is toch ook niet al te slecht. Als ik erop zou willen gamen en mischien ook tv kijken dan zou dat toch nog wel aardig lukken? vooral voor deze prijs of zijn er meer beamers die meer gericht zijn naar het gamen voor deze prijs. ik heb al overal gezocht maar deze leek mij nog wel aardig
     
  14. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Mocht iemand interesse hebben heb ik hier nog een nauwelijks gebruikte PJ258D Viewsonic staan met 30 uren op de teller.

    Heb er voornamelijk mee zitten gamen via VGA op de 360 met resolutie 1280x720 (720p) waarmee ik zowat perfect beeld krijg.

    Tevens nog een iPod dock als 'gimmick' die het videobeeld enorm groot up-scaled.
     
  15. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 'beamerplankje' hangt eindelijk \o/. Omdat foto's meer zeggen dan woorden begin ik met een plaatje ;)

    [​IMG]

    Aan de ene kant rust het plankje dus op de schuine balk. Deze zit met een schroefje vast waardoor het plankje er niet af kan schuiven. De uiteinden hangen eigenlijk via twee draadeinden aan twee omgebogen ijzeren plaatjes. Het is niet de mooiste oplossing, het plankje kan nog vele malen netter en ook het buigpunt kon iets rechter (8)), maar het voldoet voor nu. De onderkant is wel wit geschilderd, alleen de randen en bovenkant nog niet. De bovenkant doe ik denk ik niet, die laat ik zwart want die zie je toch niet (en ik haat schilderen:+).
    Ik kan er net onderdoor lopen, dus hij zal op iets van 2 meter hangen. Toen ik de beamer erop plaatste kwam ik erachter dat het allemaal net past. Niet de beamer zelf, deze past makkelijk op het plankje, maar het beeld wel. Het plankje blijkt (bijna) precies op het juiste punt te hangen. Als je heel goed kijkt op de foto's zie je misschien dat het beeld rondom ongeveer 1-2 cm over heet t.o.v. het scherm. Eigenlijk zou het scherm of de beamer dus ietsje naar achter geplaatst moeten worden... De hoogtes zijn ook precies goed, ik kan het beeld niet lager krijgen, maar valt dus precies in het scherm. O-)

    Dan een foto met het scherm ingerold (op een klein stukje na...):
    [​IMG]


    En een met het scherm uitgerold:
    [​IMG]


    En dit is het plaatje wat de beamer nu tevoorschijn tovert (:9):

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    _O_ Wàt een ervaring _O_

    Ik kan iedereen aanraden om Transformers een keer op HDDVD te kijken. Waarschuw de buren/ouders/broertje/zusje e.d. wel even, want ook die genieten mee :D}:]

    Excuses voor de vele foto's, ik dacht ik post ze maar, want iedereen is altijd gek op foto's ;)
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoe fukcing niiiiiiiiiiice _O_
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt heel netjes man! :D

    En dat plankje met die beugeltjes zo vind ik ook totaal niet lelijk. Ik houd juist wel beetje van die industrieele look. Zeker als je het dan weer combineert met moderne elementen.

    Supersetje zo bij elkaar! :)
     
  18. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de complimenten ;)

    Ik vind het plankje ook niet slecht ofzo, maar het kan beter. ;) De buigpunten zijn niet helemaal recht en de plank was een stuk rest afval. De randen zijn niet mooi scherp e.d.

    Maar ik ben er blij mee. :) Als ik straks op mezelf woon verander ik het wel weer. (Wat zal er dan veel veranderen; zuil-speakers en een relaxte bank en een standalone HDDVD/Blu-rayspeler en....en... 8))
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik had de hoeken van het plankje even rond geschuurd ;) Bloed je niet direct dood, wanneer je je hoofd ertegen stoot :9
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Aleko: en je dan verontschuldigen voor teveel foto's?! Daar leeft deze thread juist van! Zeer mooie setup en wederom het bewijs dat je best kan beameren in een kleinere ruimte, je moet er alleen even wat tijd in steken. Complimenten :)

    Ps. wat voor een scherm is dit nou?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina