Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet juist in welk topic ik dit moet plaatsen maar is er veel verschil van beeld tussen een oehlbach 10 VGA verlengkabel(90euro) en een goedkope VGA verlengkabel(35euro),aangesloten op een epson tw700 of zijn er wel verschillen ? ik heb nu die oehlbach maar die is stuk(geld terug gekregen) en ik vroeg me af of als ik een goedkopere koop of het beeld dan ook minder is ?

Alvast bedankt ;)

en mooie setup aleko

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ Aleko: Hoe zit het nou met dat ding van je bed? Zit dat niet meer voor het beeld? Ziet er erg goed uit tough! :thumbs: *jaloerst*

3. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen bedankt voor de complimenten! _O_

Dit is een handmatig uitrolbaar Kingpin scherm van 180 cm breed. Voor het geld een goed scherm. Het oprollen gaat soms wat lastig, maar daar moet je even gevoel voor krijgen.

Sommige mensen zweren bij dure kabels. Ik probeer zelf normaal geprijsde spullen te kopen, persoonlijk zie ik geen verschil tussen een hele dure of iets goedkopere kabel. Ik steek dat geld liever in iets anders ;).
    Ik geloof dat het bij analoge signalen wel een groter verschil maakt om een dure kabel te gebruiken. Analoog heeft meer last van storingen e.d. ten opzichte van bijv. HDMI.

Het staat niet meer in de weg voor de beamer. Het beeld wordt nu volledig op het scherm geprojecteerd. Alleen als je film kijkt zie je rechtsonderin nog een heel klein stukje van het bed... Maar ik kan er mee leven. :)

Hoe gaat het trouwens met jouw beamerproject? Heb je ondertussen al iets aangeschaft? Of zijn de plannen gewijzigd?

4. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    @ Aleko: geweldige setup man _O_
    Vindt dat je ook je ruimte geweldig benut hebt door je DVD's op een "plafondschap" te plaatsen, goed gevonden.

Peter M

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er super goed uit inderdaad! Mooie oplossing.

Zelf ben ik nu 3 dagen bezig geweest om mn kamer beamer vriendelijk te maken en het resultaat post ik zo. Heb helaas nog geen scherm en projecteer nu tijdelijk op structuur verf met grijze pasta vlekken maaaarrrr het resultaat is al erg mooi. Oordeel zometeen zelf zou ik zeggen.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kom maarrr op met die fototjes!

7. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    Duurt wel lang voordat die foto's er zijn :+

En ik heb hier al gemerkt dat de hoeveelheid foto's niet uitmaakt, dus... ;)

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Accu van de camera is op, is nu al tijdje aan het opladen :+ Ga nu even kijken offie wat foto's aan kan.

9. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Lulkoek man:p. Schiet eens op met die foto's joh. Haha, kom het van de week wel ff in het echt bekijken, maar ff serieus, maak eens foto's joh:D. Neem mijn camera en statiefje wel mee, ff mooie plaatjes schieten. Woensdag ofzo?

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Had het nog geprobeerd om te maken, maar er was te weinig licht en de foto's werden echt heel vaag. Maar de enige mooie heb ik dan toch maar ff geupload.

Het biosgedeelte vanaf de deur.

Een WMVHD demo'tje op de muur gebeamt

Al met al moet ik zeggen dat het heerlijk film kijken is. Had vanavond Hairspray gekeken en het is echt een bios gewoon. Helaas erger ik me nog een beetje aan de structuurverf en opvulpasta vlekken maar zodra het scherm er is komt dat helemaal goed. Erg tevreden al. Ik zal morgen even goede foto's maken bij daglicht om het geheel even vast te leggen.

11. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit!

Je kampt ook met ruimtegebrek zo te zien ;)

Misschien wist je het al maar toch: Als je foto's wil maken in het donker moet je het fototoestel ergens op zetten en met de zelfontspanner een foto maken. Dan krijg je betere foto's. :)

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ah goed idee inderdaad, kga nu even statiefje pakken en foto's maken. Post daarna het resultaat.

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zo en dan nu eindelijk de foto's geupload :+

14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Super heet gewoon!
    Leuke knuffeltjes op je kamer btw :p

Ik wil ook een beamer:mad:

15. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke epson is dit, mooie screens :)

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
  17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks iedereen :D Ben er ook erg blij mee.

De beamer is een Epson TW200 ISF gecalibreerd.

Die knuffels zijn wel dope :thumbs: ze hingen altijd in een hangmat als opbergplek in me kamer maar hij hing voor de beamer, dus toen dacht ik, dat het wel een mooi vloer isolatie laagje zou zijn 8)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat merkte je van die callibratie? Was het verschil duidelijk en wat kostte het?

edit: en vette foto's trouwens! Zou het bijna vergeten te vermelden. ;)

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    zeker vette shit.

Wel een knusse kamer heb je. Misschien een beetje té knus :+ De apparatuur lijkt niet helemaal in verhouding met de kamer. Nu de apparatuur in huis is misschien meer geld in een grotere kamer steken? :D

Nogmaals: Ziet er erg vet uit!

En nog iets trouwens:

Wat zijn de afmetingen van je scherm en op wat voor een afstand zijn je ogen daarvan?

@Kevf:

Hij was toch al ISF gecalibreerd toen hij hem kocht?

Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik dacht dat dat kamer afhankelijk was?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina