1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ergens nog de gegevens hebben van voor en na.... Zal eens gaan zoeken thuis...

    Ik vond het zeker een verschil. Ze lieten het verschil met de film Mask zien en dat was wel indrukwekkend.
    En voor de 80 euro zou ik het niet laten *)
     
  2. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo, dat ziet er netjes uit!!!

    En inderdaad net zoals DaveM al zegt, voor 80 euro zou ik het niet laten. Als je het beste beeld wil is 80 euro natuurlijk niet zo heel veel.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tis wel weer even 80,- en moet ook nog heen en weer en dan is het al snel duurder. Vandaar dat ik hoopte op twee vergelijkende pics van hetzelfde beeld. Echter ik kan niks vinden.

    Tnx voor het compliment btw. Maar dit is echt nog maar de try-out, over een maandje bouw ik hem 'voor zijn eggie' :)
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind die 80,- wel gaan, maar de 200,- voor in de tour te gek worden. Ga daarom naar Emmeloord toe eind december (voor mijn full hd tv).

    En gelijk beamers checken. Als de Epson TW-2000 écht zo goed is, wil ik die wel eens zien. Misschien wordt dat hem dan.
     
  5. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    80 zal het niet zijn want het kleurenfilter wat je dan weer koopt is ook weer wat euro's.....
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Moet je een kleurenfilter kopen? Ik wil gewoon eerst before en after pics! :9
     
  7. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 3 soorten filters geloof ik..... Ik had de goedkoopste maar gekozen die je er met een plakbandje op plakt.....

    Staan er op het htforum geen foto's van?
     
  8. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft geen filter te kopen voor zover ik weet...:confused:

    Volgens mij worden alleen de instellingen(gamma, tint, sharpness, color adjustment etc.) van de beamer zelf aangepast zodat de beamer een zo natuurlijk mogelijk plaatje weergeeft.

    Je kan immers ook een TV laten kalibreren en daar kan je ook geen filter in stoppen ;)
     
  9. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Binnekort zal ik toch een nieuwe beamerlamp in mijn epson emp tw600 moeten proppen want heb er alweer 1500 branduren opzitten en de lichtopbrengst/beeldkwaliteit gaat zienderogen achteruit.

    Zijn er mensen die ervaring hebben met niet-origenele beamerlampen want die zijn toch 50% goedkoper of heeft iemand een goed adres/site waarop tegen schappelijke prijzen ze te bestellen zijn?
    290,- euri incl is op het moment mijn "goedkopste" hit
    http://www.obcs.nl/go.php?utm_source=sitemap&ref=sitemap&search=V13H010L35&art=V13H010L35


    ....eigenlijk ziekelijk duur zón lamp.....2 a 3 lampen en je hebt een nieuwe beamer......hetzelfde uitmelkprincipe als bij printers.......
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lamp zit nu ook op de 1500 uur. Vreemdgenoeg zie ik nog geen achteruitgang in het beeld. Had dat eigenlijk wel verwacht... Maarja, scheelt mij tot nu toe nog geld :).
     
  11. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ...dacht ik ook totdat ik tijdens een LAN mijn beamer naast een identieke met 120 branduur had staan:confused::confused: wat een verschil

    Toen ben ik thuis opgaan letten en idd tijdens bv de donkere levels van COD4 is er weinig verschil tussen de verschillende "donkertinten" en ongekeerd bij de hele lichte levels.....
    ....
    ....maar goed iemand tips??
     
  12. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    kan de tw600 dan 1500 uur mee ? het is toch iets van een 1200 als ik mij niet vergis net zoals de tw700
     
  13. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ...dat verklaard een hoop....in brochure staat 2000 maar die geloof ik niet helemaal en gebruik ook redelijk veel living-room stand

    300 euro gedeeld door 1500 uur = 20 euro cent per uur....niet slecht...enkel ga nu voortaan een potje op mijn gamekamer zetten waar ik elk uur dat ik game 25 eurocentjes in doe:thumbs:
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    @mike: alles goed gozer:cool:? Ik zit eraan te denken om mijn 360 kabel te upgraden naar een monster kabel. Welke gebruik jij nu? De VGA of de Component Monster kabel?
     
  15. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik zoek een leuke 2dehands beamer, liefst met DVI of HDMI anders met VGA of Component. Hij moet wel HD-ready zijn. Weet iemand of het haalbaar is om zo'n beamer voor €400/€500 tweedehands te krijgen? En waar je zou kunnen kijken online? Behalve marktplaats.
     
  16. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Na even zoeken kwam ik bij een Epson tw-100, is dit een beetje een goede Beamer? Iemand ervaring ermee?
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    www.htforum.nl

    Daar bieden ze vaak mooi (hd-ready) spul aan! Zeker de moeite waard om daar te kijken, helemaal door de kennis die daar aanwezig is _O_

    Het geld wat jij ervoor wil betalen is wel wat krapjes.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  18. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    heeft een lage contrast-ratio en dito ansi lumen....
     
  19. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dus......:'-(

    Iemand bekend met de Sony VPL VW10? Heeft 1600 branduren op de teller dus dat is wel behoorlijk veel, kan er wel voor meerprijs extra lamp bijkrijgen..
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag je dat aan mij?

    Ik gebruik nu de MS VGA. Ik heb er nog geen geld voor over gehad om naar Monster 360 VGA te gaan. Op de TX100 vind ik het beeld duidelijk scherper met VGA, en met de kleuren is niets mis nu met die 'Expanded' setting op de 360 :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina