1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat houd de ´Expanded´ setting in dan?
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Meer contrast, minder scherpte.
     
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel mikes lopen hier rond?:+

    Dacht dat jij al een Monster gebruikte? Ik gebruik nu ook gewoon de MS VGA, maar ben eigenlijk wel benieuwd wat zo'n monster nou doet.
    Sinds wanneer is die Expanded setting er trouwens? Nog nooit van gehoord. Ga ik morgen maar eens uitproberen.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand iets over deze beamer:

    http://link.marktplaats.nl/126026392

    Het is de Avitec ta-530. Maar ik kan er echt helemaal niets over vinden. Er zit wel component op, kun je dan constateren dat hij HD-ready is? Er zit geen HDMI op...
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Van minder scherpte heb ik geen last. Zoals ook bij het uitlegje in de dash staat; je apparaat moet het wel aankunnen, anders werkt het averechts.

    Ik heb Monster compo gehad, later verpatst aan iemand van het forum hier :) Ik vond de scherpte van de VGA kabel toch belangrijker dan de diepere kleuren van component. De verschillende tussen MS compo en Monster compo waren er wel, niet veel, maar wel wat meer diepte en kleuren. Het verschil in optical was wel huge :9

    Niet allemaal gelijk gaan gillen en zeggen dat VGA zuigt; deze waarnemingen zijn persoonlijk en verschillen per apparaat. Bij een andere beamer kan het ook andersom zijn.
     
  6. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand bekend met de Sony VPL VW10?
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    Kijk eens wat daar nu hangt :cool: Mooi schermpje hoor. Alleen zit er een raar zwart veegje op het doek. Heel raar, je ziet het amper maar in hele lichte scenes zie je duidelijk zo'n zwart vlekje. Weet iemand of hier nog wat aan te doen is of moet er dan een nieuw doek in.
     
  8. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zo, mooi scherm! Kingpin was het toch? Hoe breed is hij?
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jup Kingpin. Hij is 1.75 doekbreed, 1.95 totale breedte. Bevalt erg goed tot nu toe op dat vlekje na, maar heb ze al gemailt en ga er van uit dat het opgelost wordt.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heej er staat een Panasonic PT-AE500e op marktplaats.nl voor 400 euro te koop. Volgens mij is dat wel een relaxede beamer niet, native WXGA.

    Beeldformaat


    4:3, 16:9

    Projectiemogelijkheden


    Ceiling/desk, front/rear (menu selection)

    Video systemen


    NTSC
    PAL
    SECAM

    Video resolutie


    N/A

    PC compatibiliteit


    VGA 640 x 480
    SVGA 800 x 600
    XGA 1024 x 768
    SXGA 1280 x 1024
    WXGA

    Mac compatibiliteit


    N/A

    Workstation compatibiliteit


    N/A

    Features

    Speaker


    Nee

    Extra features


    Lamp spaar modus
    Keystone correction range: Vertical: approx. ±30°, horizontal: approx. ±30°

    Afstanden

    Minimale projectie afstand (m)


    N/A

    Maximale projectie afstand (m)


    N/A

    Minimale beelddiagonaal (m)


    N/A

    Maximale beelddiagonaal (m)


    N/A

    In- en uitgangen

    Ingangen computer


    1 x D-sub HD 15-pin
    1 x DVI-D
    1 x RGB

    Ingangen video


    1x S-Video
    1 x Component

    Ingangen audio


    -

    Ingangen overig


    1 x SCART

    Uitgangen computer


    -

    Uitgangen video


    -

    Uitgangen audio


    1 x 3.5mm stereo mini jack

    Uitgangen overig


    1 x 3.5mm stereo mini jack

    Techniek

    Techniek


    LCD

    Panelen


    Transparent LCD panel (x 3, R/G/B), Active matrix

    Lens


    Manual zoom/focus lens (1:1-1:1.2), F 1.9-2.2, f 22.0-26.2 mm

    Contrast ratio


    1300:1

    Uniformiteit


    90%

    Horizontale frequentie


    30 - 70 kHz

    Verticale frequentie


    50 - 87 Hz

    Eigenschappen

    Geluidsniveau


    27dB

    Gewicht (kg)


    2.9

    Hoogte (mm)


    85

    Breedte (mm)


    280

    Diepte (mm)


    279

    Aansluitspanning


    100 - 120 / 200 - 240 VAC, 50 / 60 Hz

    Stroomverbruik


    180 Watt

    Lamp

    Type lamp


    130 Watt UHM

    Aantal lampen


    1

    Levensduur (uren)


    5000
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jezus dat is een koopje. Zou maar snel een deal met hem sluiten, hij heeft nog niet eens 400 uur erop staan.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  13. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb nu na dagen zoeken een drietal beamers over waar ik voor wil gaan. Het zijn niet meer allemaal hd-ready beamers maar ik heb gister een beamer te leen gehad (800x600 dlp beamer) En de kwaliteit daarvan viel mij zo mee dat ik heb besloten dat ik niet persé een hd-ready beamer hoef. Ook omdat ik over ongeveer 1 jaar een nieuwe beamer wil aanschaffen (TW-2000).

    Alleen vraag im mij af: wat is het verschil qua beeld kwaliteit met een lcd en dlp beamer?

    Dit zijn de overgebleven beamers, wat raden jullie aan:


    • Sanyo PLV-Z1 branduren: ? prijs: €300,-
    • Epson TW-10 branduren: 300 Prijs: €275,-
    • Epson TW-100 branduren: 625 prijs: €? (denk ook tussen €250,- en €300,-)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heej is het eigenlijk zo dat je als je geboden hebt op iets op ebay en je bent de hoogste bieder en jij hebt de veiling gewonnen, dat je het dan móet kopen? Want ik had geboden op een Hitachi PJ-TX100, namelijk € 235,- en nou ben ik de hoogste bieder en heb ik het product gewonnen. De verkopers naam was wendy van nog iets (gewoon een nederlandse naam) en ze woonde gewoon ergens in nederland, maar ik had nog niet gezien waar, daar kwam ik later pas achter. Ik had een mailtje gestuurd waar ze ergens woont in nederland ivm ophalen en nou krijg ik een mailtje met 'our merchendise position is china', en willen ze het opsturen voor 30 euro verzendkosten. Maar dat was ik eigenlijk niet echt van plan. Dadelijk is hij kapot ofzo, of staan er 2000 uur op de teller.
     
  15. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    In principe moet je het gewonnen product wel kopen, maark ik heb ook een keer eerder gehad dat ik een product had gewonnen maar de verzendkosten (vanuit engeland) 3x zo duur was als het product zelf, en had dus per mail met de verkoper afgesproken om de koop niet door te laten gaan.
    En in jouw geval is het, zoals ik het lees, ook nog eens valse info wat wordt verstrekt dus kan ze je al helemaal niks maken.
     
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    @Pimmy: ziet er super uit man! Echt heel vet! Vaste schermen vind ik een stuk mooier dan oprolbare schermen. Jammer dat ik er geen plek voor heb :mad:.

    @Dusky Demon: heb je een link naar de advertentie?
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Achter die uren kom je niet, want iedereen kan ze altijd resetten. Verder is het vanuit China uiteraard erg goedkoop, echter loop je een flinke kans op douanekosten! Is ie nieuw?
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga dat echt niet kopen. Ik wil het eerst gezien hebben. En hij had trouwens een valse naam en woonplaats opgegeven dus ik koop niks. (Dit gaat over die Hitachi, die Panasonic wil ik wel)
     
  19. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt trouwens nog een Panasonic aangeboden op marktplaats de PT-AE700E en hij wil er €300,- voor hebben. Alleen staat er wel in de adv. dat de beamer een donder vlekje veroorzaakt in het beeld. Volgens verkoper doordat er vocht in binnenkant lens is gekomen (door langdurig geen gebruik) en dit is opgedroogd, kan dat of zal het een andere oorzaak kunnen hebben?
    Nieuwe lamp kost 350,- dus als die vervangen moet worden is hij niet meer zo goedkoop.

    maar niemand verder een reactie op mijn post (107:cool:?
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Helaas kan er al een nieuw doek in mijn Kingpin scherm. Er zat al een scheurtje in de hoek. Bij het omdraaien van het doek (bleek verkeerd om) scheurde hij echter helemaal uit. Echt jammer. Hoop dat de service van Kingpin goed is en alles snel wordt afgehandeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina