Voor het moment hangt mijn xbox 360 aan 19" tft via vga en aan logitech Z5500 voor geluid. De logische volgende upgrade is dus duidelijk het beeld... Heb zowel hier als op HTforum.nl al beetje gelezen en ben ook van plan om in nabije toekomst te kijken voor een beamer voor dvd en xbox 360 op mijn kamer.
Had ook al die nec zien staan en zag ook rap dat dit een 4:3 beamer was maar idd wel met hoge resolutie... 'k denk dat ik maximum rond de 400 a 450 euro wil uitgeven. Voor dit bedrag zal het waarschijnlijk niet echt mogelijk zijn om een HD beamer te vinden ... Wat tweedehands wel te betalen is, is de epson TW10H of TW20H eventueel.
Bijkomend nadeel is dat ik van België ben en dat meestal de projectors aangeboden in htforum redelijk ver zijn om even te rijden. Ideaal zou iets zijn à la wat mike heeft, maar zeer veel tweedehands HD beamers vind je nog niet... Nu is mijn vraag of de TW10H of TW20H al redelijk beeld heeft, of is dit net zoals die Nec ouderwetse paté?
Eventueel kan ik voor beetje meer geld ook een HD tv kopen van 26" of 27". Zo toch HD, maar wel klein... Wat denken jullie???
Laatst bewerkt: 2 feb 2007