1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 dec 2007.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Tja, ik ken de topic op avs al maar daar wordt de inputlag gemeten dmv een lcd monitor of guitar hero/rockband.......heb je weinig aan dus.

    Misschien hecht ik er te veel waarde aan, maar als ik zo'n ding koop met spanscherm en plafondophangbeugel, dan praten we gewoon over 4000 euri. Als de inputlag mn online gameplay nadelig beinvloed dan is het redelijk weggegooid geld.

    Ik ga binnen een week of 2 testen en dan neem ik mn xbox gewoon mee natuurlijk :)



    Merk jij iets van inputlag? Wat is je kijkafstand en heb je je kamer verduisterd?
    Foto zou leuk zijn!
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  2. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Van inputlag merk ik helemaal niets en ik zit er ongeveer 4 meter vanaf in een verduisterde kamer. Als ik tijd heb zal ik even een paar foto's maken, ik weet alleen nog steeds niet hoe je op dit forum foto's kan plaatsen. :eek:
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ga naar www.photobucket.com en maak n gratis account. Daarna kan je foto s uploaden vanaf je pc.
    Als deze geupload zijn, klik je op de foto en kopieer je de onderste link (IMG of zoiets) en die plak je in je bericht.
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb de Optoma PK102 besteld. Heel simpel mini beamertje van 200 euro. Werkt via LED verlichting. Natuurlijk moet ik er geen super de luxe kwaliteit van verwachten.

    Maar zou het wel te doen zijn om op te gamen?
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mja, ga jij maar gamen op 480 x 320 :+
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het is meer om te kijken hoe het is om te gamen op een beamer. Ik heb op het moment geen zin om 800 euro uit te geven aan een beamer en dan ook nog eens een doek.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Bij zo'n goedkoop dingetje zal je nauwelijks kunnen kijken wanneer er licht in je kamer komt. Alleen kompleet verduisterd zal je iets kunnen zien verwacht ik?
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Geen probleem want de hele woonkamer kan zelfs overdag pikdonker worden gemaakt.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit is toch geld verbranden? Leg gewoon 3x dat bedrag apart en koop een 2e hands 720p beamer.
    Nu verbrand je 200 euro om erachter te komen dat gamen op een pauper beamer niet was is :) Beetje zonder geld imo.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kan binnen 14 dagen wel retouren met geld terugstorting. Je hebt ook de Optoma K301 met 720p en HDMI aansluiting. Ook LED, vind ik persoonlijk wel fijn omdat je niet zomaar een lamp hoeft te vervangen en hij wordt niet heet dus geen geluid van de fan.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De K301 is 854 x 480 WVGA, nog steeds niks beter dan je mobiele telefoon dus :+
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En hij gaat inderdaad terug, ik wou het gewoon ff met eigen ogen aanzien maar er valt niks te zien. Je kunt er geen details uithalen, erg onhandig allemaal. I'll stick to my 52" tv....
     
  13. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Kleine indruk van de 'gameroom' . (is nog niet af, moet nog het een en ander gebeuren)

    Scherm is 120", ik maak ook binnenkort wel een paar foto's als die aanstaat ;) .
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ziet er ''cosy' uit. Ik weet dat het nog neit af is, ga je nou de muur waar het scherm op hangt dan ook zwart maken ?

    Vind het beetje vaag dat de lange muur zwart is en de muur waar de scherm aan hangt, wit is 8)
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Dikke shit :)

    Ik zie overeenkomsten met mijn plan, want ook ik kan de speakers er niet naast plaatsen. Ik zet ze er echter onder.
    Heb je er geen last van, omdat t geluid misschien niet helemaal klopt?
    Ikzelf heb alle wanden èn t plafond donker en de kamer is verduisterd. Weet nog niet of ik mn tv meubel onder t scherm laat staan.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb je al wat meer inforamtie kunnen verkrijgen omtrent je Input Lag ??
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb de Optoma pk301 gekocht en die geeft in tegenstelling tot de Pk102 veel en veel beter beeld. Gamen is nu prima te doen zeker voor dat geld, als ik extreem scherpe full hd beelden wil dan game ik wel op mn tv. Dit is zeker leuk voor af en toe eens een game op een extreem groot scherm.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Helaas niet. Werkelijk niets over te vinden, behalve gasten die dit met n lcd meten of kijken bij instellingen guitar hero :mad:
     
  19. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik ben van plan om een beamer te kopen, bedoeld om films (full HD) te kijken en uiteraard games te spelen. De afstand van de beamer naar de muur is ongeveer 4.5 meter. Mijn oog is gevallen op de Acer H7530D. Ik wil er max. zo'n 1000 euro aan uitgeven (excl. doek). Hebben jullie eventueel suggesties, of zeggen jullie; doorsparen? Alle suggesties zijn welkom!

    Alvast bedankt!
     
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Je al eens verdiept in de optoma beamers? Hoor er goeie verhalen over. De dealer waar ik mijn audio heb gekocht is er ook dealer van geworden omdat ze versteld stonden van de prijs/kwaliteit verhouding.
     

Deel Deze Pagina