Ik heb hetzelfde verloopstekkertje en een 5m lange hdmi kabel. Is echt de beste oplossing! Want een hdmi-dvi kabel is er wel, maar er zijn echt ontzettend veel verschillende soorten van. De kans dat je niet de goede hebt schijnt nogal aanwezig te zijn. (signaal gaat soms maar 1 kant op ed). Ik heb vandaag mijn beamer verkocht (stekker en verloopstekker heb ik nog). Doet wel even pijn aan mijn hart zeg maar edit: zie post hierboven, driemaal raden aan wie (damn we posten gelijk, is wel heel toevallig)
Van harte smokey, erg leuke beamer om mee te beginnen. Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt? ennuh... PICS! Mvg, Sjoerd
Ja dank je! pics volgen zeker nog! Heb alleen wel een vraagje. Kevf vertelde mij dat ik niet in 1x de beamer uit mag uitschakelen maar dat ik eerst de beamer op stand-by moet zetten,de lamp moet laten afkoelen om vervolgens de beamer volledig uit te schakelen. Nu is alleen het probleem dat als ik op de stand-by knop druk er komt te staan "Stroom uitschakelen?" als ik dan nog een keer op de stand by knop druk schakelt die dus volledig uit maar als ik nee wil kiezen "nog even wachten" dan kan ik dat niet kiezen. Dus hoe kan ik nou het beste mijn beamer uitzetten,want kan hem dus niet eerst op standby zetten.
Mijn Epson blaast gewoon nog even door met de ventilator en alles nadat hij is uitgezet, doet die van jou dat niet?
Met 'stroom uitschakelen?' wordt er gewoon gevraagd of je hem wel echt wilt uitzetten. Zolang je de koeling nog een paar minuutjes door hoort gaan na het uitschakelen is het goed.
Gewoon nog een keer op stand by drukken. Dan schakelt die de stroom idd uit en schiet ie op standby. Je hoort hem dan wel afkoelen en ziet het standby knopje oranje flikkeren. Als ie klaar is hoor je de beamer niet meer blazen en is het lampje constant oranje. Pas dan kan je de 'harde' uitknop van de achterkant gebruiken. En ik kan het weten
Inderdaad, 2 x op power rammen op je afstandsbediening. Daarna kan stroom er helemaal af. Wacht wel een drie kwartier totdat de lamp is afgekoeld voordat je de beamer verplaatst. Sjoerd
Netjes hoor , allen de kwaliteit is niet zo goed . Of licht dat aan de camera want je pc beeldscherm enzo zijn ook wat wazig.
Ja klopt ik zag ook pas te laat dat de foto,s een beetje wazig zijn. Maargoed om een beetje een idee te krijgen hoe het eruit ziet
Ik zit er zo,n 2 meter vanaf,en het stoort me totaal niet vind het echt heerlijk om zo groot te gamen en HD-DVD films te bekijken Vroeg me alleen af aangezien ik nu op een zelfgemaakt doek projecteer. (verduisteringsgordijn stof) Is het nou echt zo,n verschil om op dit te projecteren of een echt doek? Zat net namelijk te kijken op beamax.com en zag daar een 16 : 9 mat wit doek( R series),maar koste wel 713 euro. Dus vroeg me af of het verschil nou echt groot is?