1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 dec 2007.

1. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede keuze die TX100, ben er zeer tevreden over!
    Deze week komt de monster hdmi/dvi kabel binnen als het goed is.

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Smokey, wat vet zeg dat je een beamer hebt nu. Ik zit er ook steeds naar te kijken, maar wil graag een TW700. Is alleen moeilijk te krijgen 2e hands ofzo... Dus ik zie nog wel. Nieuw zijn ze me toch iets te prijzig denk ik. Ook omdat ik graag andere speakers wil.

Kusjes,
    Marco

3. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ooeehh kusjes van marco *bloos*
    Ja ben er ook heel erg blij mee,zeker de moeite waard echt een nieuwe ervaring!
    En ik vond het nieuw ook een beetje prijzig zo een ding vandaar dat ik ook voor een 2e hands ben gegaan.

-xxx- terug

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zie dat je hem toch al te koop hebt staan op HTforum :D

6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Ik zie het ook. Net iets te veel uren op de teller wat mij betreft... Anders had ik hem zo overgenomen ;)

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm mooie prijs voor deze beamer hoor. Ook valt dat urenaantal reuze mee. Op eco moet ie het 3000 uur volhouden. Anders zet je er bij 2000 uur een nieuwe lamp in (250 euro) en heb je een beamer waar je het hd ready tijdperk zeker (!) mee doorkomt.

Mvg,

Sjoerd

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Hij is nog maar net over de helft van zijn leven.

Ik heb mijn TX100 nu iets van 20 maanden, en zit op iets van 1100 - 1200 uur geloof ik. Nou, dat lijkt me een lange tijd héél erg veel plezier voor die prijs ;)

9. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Toch een PM gestuurd naar de lieverd.

10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    ...en een pm terug naar de andere lieverd:+.

Enne, lampie is al voor onder de 200 euro te vinden op internet:).

/edit: weet trouwens niet precies wat ik nou ga doen als de Hitachi weg is. Misschien een andere 720p beamer uitproberen om de tijd tot betaalbare full-hd beamers te overbruggen. :)

/edit2: gompie is al de 3de geïnteresseerde. Begin te denken dat ik hem voor te weinig weg doe:eek:.

Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi lieverd.
    Maar voor mij maak je toch vast een uitzondering? :) Ik ben sowieso nog erg geintresseert en je hebt inmiddels alweer PM op HTforum ;)

Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk het haast ook, 450 euro is geen geld voor een HD beamer. Had zelf de vraagprijs 100 euro hoger ingezet, kon je altijd nog zakken.

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Met die gedachte had ik de vraagprijs gezet op 450. Ik dacht: ik kan altijd nog zakken:+.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hey guys,

Ik heb zoals sommigen van jullie weten een Hitachi pj-tx100.
    maar ik vroeg me af of een van jullie me zou kunnen uitleggen hoe ik de stoffilter verschoon.

Ik weet dat er aan de zijkant van de beamer een klepje is die loskan,maar heb er verder niet aan gepeuterd omdat ik bang was dat ik anders mischien iets verkeerd zou doen.

Dus als iemand me even kan uitleggen hoe ik dat doe en om de hoeveel uur dat moet,dan ben ik u zeer dankbaar.

15. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon klepje eruit 'klikken'. En dat losse filtertje goed vasthouden en even met een stofzuiger er langs.

Iig niet met de stofzuiger in de beamer gaan kloten :)

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er kunnen twee filters uit, beide even loshalen en de stofzuiger erop. Er kan niks misgaan, er zit nl niks spannends achter. Verder zit er een stofdetector achter die kan je evt met een stofvrij doekje schoonmaken.

17. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    En vaak moet je bij de beamer dan ook even in de instellingen aangeven dat je je filter schoon gemaakt hebt... anders blijf je de melding houden.

Ik zit bijna aan 500 uur in de afgelopen 6 maanden met mijn Sanyo PLV-Z5. Schiet al aardig op dus ;)

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Gelijk maar even mijn stoffilter gestofzuigt, daar kwam me toch een stof vanaf :+ Wel verstandig geweest denk ik haha.

Heel irritant trouwens aan die epson, stoffilter zit aan de onderkant dus moet ik hem van zn plank op tillen om te verschonen en dan kan je dus telkens t beeld weer opnieuw goed mikken.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Idd bij de pj-tx100: gewoon even de resetknop ingedrukt houden geloof ik.

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de filter timer staat in het menu ja. Daarna 1 klikje met het pijltje naar boven voor bevestiging.
    Telkens na ongeveer 100 uur moet ik de filter schoonmaken van meneer TX100.

Ik heb gister zo maar nog even met het contrast en brightness gespeeld. Viel me echt opeens op dat ik enorm veel detail kwijt was, omdat ik het contrast maximaal had staan. Nu staat hij gewoon halverwege, wat wel ietsje minder zwart geeft, maar wel echt veel meer details zichtbaar.
    Ook even met de gamma en kleurtemperaturen gespeeld. Daar kun je ook nog wel wat leuke tweaks mee uithalen, wat je in principe ook doet bij het calibreren van een TV of PJ. Ik zit er nu zelfs een beetje aan de denken om is zo'n calibratiesensor te halen, zodat ik daar zelf eens lekker mee kan klooien. Lijkt me wel grappig :)

Laatst bewerkt: 2 jan 2008

Deel Deze Pagina