http://www.bol.com/nl/p/usb-male-adapter-naar-aux-kabel/9200000034285260/ zoiets is dat toch? Dit schijnt ook te werken alleen wel een dure oplossing http://www.astrogaming.com/usb-tx-(dolby®-transmitter)/3AM50-PCW9X-975.html#start=1 Die hdmi kan ik niet vinden Edit: zou zo iets ook werken? http://www.bol.com/nl/p/bigben-audio-adapter-zwart-xbox-360/1004004011960096/
Als je geen HDMI hebt is de makkelijkste optie een 3,5mm naar 3,5mm kabeltje in de Aux aansluiting op de Astro MixAmp te proppen en de andere kant in je hoofdtelefoon aansluiting op je Laptop. Het is niet bepaald kwaliteit geluid en enkel stereo maar het werkt. Als het geen haast hebt kun je die voor een euro uit chinabestellen, anders heeft de HandyMan oid ze wel liggen voor wat meer.
Hoe is de eerste indruk van het geluid van de A50? Ik ga deze week de A50 van mijn huisgenoot even testen. Mocht dat bevallen dan pik ik er ook 1 op bij de BTW weken van van MediaMarkt. Is iemand hier bekend met de site gamedumper.nl? Zij bieden de Astro's namelijk een stuk goedkoper aan.
Hij heeft geen AUX aansluiting, anders was dat inderdaad de optie geweest Vind zelf het geluid van de A50 geweldig. Vooral als je veel online shooters speelt. Zoals Battlefield bijvoorbeeld. Astro heeft een update op hun firmware pagina staan, waarbij het geluid voor Battlefield helemaal geoptimaliseerd is voor de A50. Je hebt 3 standen als equalizer, voor shooters (en om van deze update gebruik te kunnen maken) zou ik hem altijd op de onderste stand zetten.
Ik kan het je nog niet vertellen, want die werkt nog niet. en aan de BTW week bij media markt heb je niet veel, want game accessoires zijn uitgesloten. vanavond weer wat testen, volgens astrohelpdesk moet alleen die power kabel voldoende zijn voor stereo, alleen als ik die zo aan men laptop prik, herken de laptop niks, @Alexknl heb jij toevallig een idee van hoe dat kan?
Heb je al eens gekeken bij het Geluid overzicht? Misschien moet je deze nog als standaard instellen? Gwn in het startmenu "Geluid" intypen en je ziet het al staan.
Super!! was ff zoeken, maar hij doet het, wel in stereo. Waar kan je dat instellen van surround sound? kan dat nergens vinden, het zit er wel op dat menu, joost mag weten waar. Firmupdates er op zetten ging eenvouding. Geluid is echt super gaaf, beter dan mijn PX4 van turtle beach. Nu nog wat zien te vinden dat je makkelijk kan wisselen tussen laptop en xbox one
Zoals ik eerder al aangaf, surround geluid krijg je niet door AUX. Hier moet je de OPTICAL aansluiting voor gebruiken. Heb je je Xbox aangesloten via optical? Dan hoef je niks te switchen omdat AUX en OPTICAL 2 verschillende inputs zijn, die ook tegelijk kunnen werken.
Ah, dat is waar ook, ff vergeten. Ik heb het nu via de power usb gedaan zegma, werkt dat dan het zelfde? Als je de headset oplaad, moet die dan persee in dat kasje of kan dat ook in de laptop?
Oja en ik was vergeten dat je het via USB had gedaan. Volgens mij krijg je daar ook geen surround geluid uit. Als ik het goed heb moet je hiervoor een geluidskaart hebben die dat ondersteund en deze heeft meestal ook een optical input of hdmi. Heb zelf nog nooit een laptop gezien met zo een geluidskaart ingebouwd, meestal zijn dit de desktop PC's die daar de ruimte voor hebben. Heb nog niet geprobeerd of dat werkt om hem direct aan de laptop op te laden, maar ik zou de headset sowieso altijd aan dat kastje laten opladen. Gewoon origineel, zoals het hoort
Idd, via usb is het ook geen surround, schijnt dat z'n USB Tx wel surround geeft, zonder geluidskaart, weet niet wat daar van waar is http://www.astrogaming.com/usb-tx-(dolby®-transmitter)/3AM50-PCW9X-975.html#start=1
Vandaag A50 2015 binnen. Krijg de headset niet gepaard met de MixAmp. De witte lampjes blijven bij beiden knipperen.. Dacht dat het misschien te maken had met dat de headset leeg was, dus ik de kabel eraan koppelen, gaat hij opladen, maar wilt nog altijd niet paren. Nu is hij al minstens 4 uur aan het opladen en het oranje charging lampje brand nog altijd.. Hij wil nog steeds niet paren. Weet iemand wat ik nog kan proberen? Is er een manier om deze te resetten oid?
Zit er nou verschil tussen een Stereo Headset en een Dolby Surround Headset, of is dat gewoon marketing? Op de 360 had ik een Turtle Beach X11 en dat was dan een Surround Headset. Nu zoek ik iets vergelijkbaars en heb mijn oog laten vallen op de Turtle Beach XO One, alleen staat bij deze Headset dat het een Stereo Headset is. Ga ik hier veel verschil in merken?
Retour gestuurd en zou eigenlijk een zelfde nieuw krijgen, maar uiteindelijk toch het geld terug gekregen. Gelukkig had ik hem deze keer bij een andere webshop gekocht. Weet niet wat ik nu moet doen, misschien toch eens de A40 proberen Omg wat een gedoe
Hoe heb je hem eigenlijk precies gepaired? Op mijn 2013 model moest je altijd eerst de MixAmp indrukken en dan de headset anders pairde hij niet. Misschien was dat ook het geval bij jouw? Ik krijg volgende week pas m'n 2015 model binnen dus kan zelf niet kijken. Het groter verschil is dat Stereo Stereo is en Surround Surround is Met Stereo kun je dus enkel links of rechts geluiden onderscheiden, met surround kun je daadwerkelijk geluiden in 360 graden om je heen horen. Met een game als Battlefield of COD bijvoorbeeld kan je (na ff inspelen) precies horen waren een schot vandaan kwam, of waar iemand loopt aan de andere kant van de muur. Je hoort gewoon de geluiden van waar ze vandaan horen komen in spellen, het voegt echt extra dimensie toe aan je games. Zeker aan te raden
Ik heb alles geprobeerd, ook zelfs helemaal opgeladen en proberen leeg te laten lopen. Maar dit laatste lukte niet omdat hij dan automatisch uitgaat na een paar minuten als er geen geluid door gespeeld word. En dit was dus niet mogelijk omdat de headset niet verbonden kon worden met de MixAmp. De webwinkel heeft het probleem erkend en heeft me het geld teruggestort. Ze zouden mij een nieuw exemplaar terugsturen maar om de een of andere reden hebben ze dit niet gedaan. Misschien was hij niet meer op voorraad? Achja. Beter zo. Zit hier aan mijn bureau dus heb niet echt wireless nodig. Dat gezeik altijd, ga toch maar eens de A40 proberen. Blijkt de mic beter te zijn en de MixAmp vind ik zelf wel handiger dan dat je de settings allemaal op je headset hebt zitten. Enige nadeel van die MixAmp vind ik dat hij geen optical pass through heeft, maar hiervoor kan ik wel mijn optical switcher voor gebruiken. Dan maar wat extra apparatuur op mn bureau
Valt mee hoor, ik kon er altijd ongeveer 7 á 8 uurtjes mee gamen op bovengemiddeld volume. Niet vergeten de headset zelf ook uit te zetten he
Iemand een idee welke kabel je nodig hebt voor je Astro A40 mixamp na je controller te linken? Is dat deze kabel voor de X1? http://www.astrogaming.com/xbl-controller-cable-(1.5m)/3ACBL-HBM9U-715.html#start=1