1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja het is gewoon niet goed compatibel ofzo gemaakt nu die oude adapters niet meer nodig zijn. Ik vind het maar raar. Zou juist denken dat alles er nu inderdaad op moet kunnen.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja daar had ik ook al aan gedacht. Ik heb alleen geen van 2.5 naar 3.5 mm om te testen. Die stereo sound + microfoon (headset) kabeltjes zijn ook altijd met 3 ringetjes.
    Thnx! Ik ga nog even voor de zekerheid op zolder checken tussen de rest van de kabelvoorraad en anders zie je mijn PM wel verschijnen ;)
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Super bedankt voor het kabeltje!!

    Het werkt! Alleen is mijn volume nu erg zacht.. Als ik iemand zogenaamd een voice bericht wil sturen en ik druk op play hoor ik mezelf heel zacht terug. Heb nog niks gevonden om het hoger te zetten. Straks maar eens in een party proberen of mensen mij ook zo zacht horen. :p
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik wil eigenlijk ook een surround headset. Mja geen idee welke.
    Hoe werkt het surround dan eigenlijk? Als je de headset op je controller aansluit, hoe of wat wordt het surround dan geregeld?
    Ik heb nu een turtle beach Ear force XO four headset maar dat is geen surround..
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Waarom komt Microsoft nou niet met fatsoenlijke in-ear oordoppen :mad:
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb net een Astro A50 wireless headset besteld.
    Zit 7.1 surround op.
    http://www.astrogaming.com/a50-headset/3AS50-XOW9N-375.html

    Geen idee hoe t werkt, maar weet wel dat Astro top spul is.

    Kan mijn A40 uit 2010 niet meer gebruiken op m´n Xboner en ben wel een beetje klaar met die standaard headset van MS.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mooi setje man.. Wel erg prijzig... :'-(
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb een Turtle Beach Ear Force XO Four. Merkte gisteren dat er iets niet goed is.
    Of met de Xbox of met de headset. Er zit een connector bij voor aan de controller, zie plaatje hieronder.
    Aan de linkerkant zijn 2 knoppen. 1 om het game geluid harder of zachter te zetten en de andere om het chat volume aan te passen. Maar dat werkt dus niet meer.
    Als ik op die knoppen duw gaat het geluid harder en zachter. Net zoals het met de plus en min knop aan de rechter kant werkt.
    Hebben er hier ook last van dit probleem? Of zou het komen doordat ik aan het beta programma mee doe van MS. Dat er een update niet lekker werkt.
    Ik merkte het gisteren pas omdat ik sinds tijden de chat functie weer gebruikte..dus of het al langer zo is weet ik niet.
    Iemand een idee?


    [​IMG]
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ga ook eens kijken voor een headset omdat ze hier gek worden van het geluid.

    Maar wat is er een hoop keuze en groot prijsverschil...

    De enige wirelss 7.1 headset van Turtle Beach kost 250 Euro. Beetje te gek.
     
  10. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Als draadloos je niet uitmaakt zou ik echt niet voor een Astro headset gaan. De mixamp is fantastisch (hoewel de TR redelijk matig schijnt te zijn, dat is de nieuwste), maar de headset is heel middelmatig voor wat hij kost. De headset los gaat voor +- 150 euro. Voor 70 euro minder heb je een Kinston Hyperx Cloud II. Die headset klinkt echt vele malen beter en ook de surround sound komt beter tot zijn recht op een Hyperx Cloud (II)

    Als je echt een Draadloze headset wilt zou ik eens kijken naar de Steelseries Wireless H headset. Die schijnt geweldig te zijn.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Thanks voor de tip. Draadloos is geen must, (virtueel) surround geluid wel.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Geluidskwaliteit is persoonlijk natuurlijk. Ik heb de Steelseries Wireless H even mogen testen vóór mijn Astro A50. Het geluid van de A50 vind ik velen malen beter, vooral als je beetje bas belangrijk vind. Enigste voordeel van die Steelseries is dat hij verwisselbare accu heeft. Voorafgestelde equilizers van de A50 zijn perfect IMO. Die kon ik met de Steelseries niet namaken. Vooral die waarbij je in shooters de gun geluiden en voetstappen beter hoort.
    Hyperx heb ik geen ervaring mee.
    Succes.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zijn die Astro headsets in Nederland verkrijgbaar?
     
  14. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb verder geen ervaring met de Wireless H, heb er alleen hele goeie dingen over gehoord. Ik vind de bass van de A40-50 juist overdreven en lelijk. Als je een game speelt wil je details horen, niet dat alles weggemoffeld is door een overdreven bass die nog niet eens overdreven goed klinkt. Daarnaast vind ik sowieso de geluidskwaliteit tov de hyperx Cloud echt een heel stuk minder. De Clouds zijn gewoon een stuk helderder en dat komt van iemand die met beide headsets honderden uren gegamed heeft. Ik gebruik mijn A40's nu wanneer ik muziek luister tijdens het gamen, gezien ze minder noise cancelling zijn dan de Clouds, maar qua geluidskwaliteit is het een andere klasse (voor minder geld). Je hebt natuurlijk nog veel beters (audio technica etc) maar niet voor dit geld. Zonder mixamp heb je er overigens weinig aan: De headset heeft wat meer stroom nodig om goed te klinken en wanneer je hem in je controller klikt klinkt hij een stuk minder dan de A40.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik hou het voorlopig maar even bij mijn Turtle Beach Ear Force XO Four.
    Een 7.1 surround headset zal best beter klinken maar vind ik persoonlijk echt wel heel erg prijzig..
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik denk dat ik 7.1 ook maar even laat voor wat het is. Ik zit nu te denken aan de TB XO Seven.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb sinds kort een Astro wireless A50 en de bass is idd aanwezig.
    Je hebt nu 3 audio EQ modes die voor Media, singleplayer, multiplayer.

    Met je juiste mode heb ik geen last van te veel bass.
    Ik speel regelmatig BF4 en hoor nu veel beter wat er allemaal om me heen gebeurd.

    Ik vindt het een top headphone.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2016
    Alexknl vindt dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor dat geld mag je ook wel wat verwachten natuurlijk..
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Volgens mij kun je met een Turtle Beach geen miskoop doen..
     
    McSparkle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina