1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja natuurlijk, even de (zeer nette) startpost doorlezen...had ikzelf al niet meer aan gedacht !
    Sorry gasten..... maar alsnog bedankt voor de reacties!

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Voor de mensen die een X40 en een x41 hebben/gehad, is er aanzienlijk verschil in de geluidskwaliteit of nagenoeg hetzelfde? Ik heb zelf het idee dat de x40 zelfs beter is want 3 andere vrienden hebben de x41 en horen vaak niet eens de helft van de dingen die ik hoor( ik heb de x40)

...misschien hadden ze het via usb aangesloten :/

3. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft ook heel veel met volume afstelling te maken denk ik, als je je voice harder wilt hebben, moet je consessies maken op je gamevolume met als gevolg dat je minder zult horen. Ook maakt het in mijn ogen inderdaad uit of je hem optisch aan hebt gesloten of niet. En sommige willen de headset ook nog wel eens vergeten om op dolby te zetten:lol:.

Vriend van me heeft een X41 gekocht, best mooi geluid moet ik zeggen, maar nog steeds hoor ik inderdaad niet zoveel als ik met mijn Astro.

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ben heel tevreden met mn X31, maar iemand met wie ik veel Battlefield 1943 speel heeft nu ook zo'n Astro A440 gekocht en is heel enthousiast.
    Misschien moet ik ook maar aan de surround. Jammer dat ik mn audio dongle heb weggegeven.

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ferry als games/gadgets addict ga je toch wel de nieuwe xbox halen?:+ daar zit optical in gebouwd! :9

Nee maar die dongels vind je af en toe op marktplaats enzo voor 5 euro:)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    $5.40 bij www.dealextreme.com inclusief verzend kosten ;)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30585

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Hm, de nieuwe xbox ja. Maar ik vind mn eigen xbox nog zo mooi!

Die dongles kosten niks meer tegenwoordig dus. Gaat me ook niet zo zeer om de prijs ;)
    Ben benieuwd in hoeverre de surround me gaat helpen in Battlefield 1943

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Helpt best veel, al moet ik wel toegeven dat ik surround met BF1943 niet helemaal lekker uit de verf komt (of misschien heeft BC2 me verwent met de meesterlijke audio die daarin zit_O_) Op andere games kun je precies horen waar dingen gebeuren (als in omdraaien en precies al die richting op kunnen mikken), op 1943 lukt me dat lang niet zo goed als op een andere shooter bijv.

Lagged het trouwens nog steeds zo hard op 1943? heb de afgelopen paar keer totaal niet kunnen spelen door de rubbenbanding en 5 seconden vertraging.

9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ikzelf vind de surround op 1943 via mn 5.1 ook niet duidelijk. Weet niet precies waardoor dit komt, maar misschien omdat t een arcadegame is. Hoop eigenlijk dat een surround headset dit gaat verbeteren.

Ik heb echt bijna nooit lag. Heel soms zit er een potje met lag (dan zit er minimaal 1 amerikaan in het team valt me op), maar dan is t gewoon een kwestie van exit game en een ander potje joinen.

Wat een heerlijke game is dat toch :)

Ik was m eigenlijk bijna vergeten, maar de Turtlebeach X41 is toch ook een goede optie en gaat het waarschijnlijk gewoon worden. Een stukje goedkoper, gewoon vanuit NL shop en bovendien zit die X11 die ik heb als gegoten.

Laatst bewerkt: 10 jul 2010
  10. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Bij battlefield 1943 kun je toch ook instellen wat jou audiobron is? bijvoorbeeld een headset/home-cinema set.
    Gewoon op Headset zetten ivm de kleine speakers en hij zou beter moeten zijn misschien?

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik van de Tritton ax720 meerdere Consoles en evt pc aansluiten op dat consoleĀ“tje ?
    Dus niet dat ik constant de optical kabel constant eruit moet halen en weer opnieuw in een ander apparaat hoef te stoppen?

En zo niet , is er wel een headset met met console die deze optie voor meerdere aansluitingen wel heeft ?

heb namelijk een 360 , ps3 , en een goeie game pc dus echt op zoek naar 1 goeie headset die ik het liefst voor alle 3 tegelijk kan gebruiken zonder elke keer alles over te pluggen,

Laatst bewerkt: 11 jul 2010
  12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Zover ik weet heeft geen enkel gaming headset dat maar wat je wel zou kunnen doen is een optical splitter ergens zoeken, die dus 3 in heeft en 1 uit zoals deze:

Zoiets kost ook geen drol en het is net zo goed!

Ik weet niet of je een surround set hebt oid. op het moment want anders sluit je alles op dat surround set aan en dan sluit je je headset op de digitale uitgang (mits hij die heeft) aan.

13. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Scarluuk al aangeeft, dat werkt perfect..

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo'n splitter heb ik hier al liggen en dat werkt wel idd , nu nog even een goeie headset vinden die voor voor de 360 , ps3 en PC werkt !

15. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik denk zelf dat ik voor de turtlebeach x41 ga, of ik moet nog geduld hebben om te wachten op die razer set(maar aangezien daar nog geen officiele release voor staat is t geduld er niet zo erg).

Ook was ik op de site van turtle al een extra kabeltje tegen gekomen om de mic ook te kunnen gebruiken op de ps3 en pc.(30 dollar)

Engiste waar ik een beetje op afhaak bij de x41 is de storings gevoeligheid icm een draadloze router. Ik heb nu een draadloze headset van sennheiser en daar lijkt t ook af en toe alsof er een telefoon afgaat, dus dan denk ik dat die x41 dat ook wel zal hebben. Maar dat is alleen een koptelefoon zonder mic functie.

Nu lees ik veel over de vooral harde kraken en plopjes etc als je de mic aansluit. Ook verhalen dat mensen je allemaal niet goed kunnen horen. (meeste info was te vinden op amazon.com qua user-response). Dat zou toch wel mij tegenhouden om die x41 te halen.

Diegene die m al hebben, hoe is jullie ervaring hiermee? Ik heb de vraag ook op oldskool gesteld, maar daar hebben de meeste een headset met draad(astro). (en draad is bij mij geen optie)

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  16. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is draad voor je geen optie? Ik zou gewoon keihard voor de Astro gaan.

17. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    '

Uit ons topic van Oldskool..:D

Dat is de reden!!

Er iz weinig keuze wat betreft een draadloze 5.1 headset..
    Op zich wel jammer.. De Razor is niet duur, maar nog heel weing over bekend, kun je niet bij de MM een X41 ophalen en gewoon testen, vind je het niks breng je hem weer terug.. Heb ik al vaker gedaan bij de MM..:D

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    zou idd een goede zijn, maar ik heb bij de MM in eindhoven geen x41 zien hangen...

19. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    MM Roermond heeft ze in de rekken hangen, voor 198 volgens mij.. ( pin mij er niet op vast ) :+

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb de X41 ook nog nooit in een winkel zien hangen ;) maar op Cool-Prices.nl is ie 154,07 dus best nog goed te doen. Ik zal wel eerst ff een mailtje sturen hoe lang het duurt voordat ze hem binnen hebben, bij mij was het toen 3 weken+. Heb hem zelf bij MaxICT gehaald voor rond 185 euro totaal omdat ik kindergeduld heb dus echt niet 3 weken kan wachten ;)

Er is trouwens iets terug gezegd dat je met Astro meer hoort, nou heb ik zelf ook de Astro opgehad en dezelfde spellen (BC2/CoD4) ermee gespeeld en vond ze vrij idenktiek aan elkaar eigenlijk.

Qua kraken en storingen van wifi heb ik geen last, ik heb het geprobeerd te forceren om m'n telefoon er naast de headset en decoder te houden en dan bestanden zenden via BT en WiFi. Het lukte me niet om hem daardoor te laten storen.

De voicechat aan mijn kant stoort dus wel, soms gewoon de hele avond niet tot heel af en toe en dan gewoon weer vrij vaak (op z'n ergst hoor je een krak een paar keer per zin oid). Als het gebeurt hoor je het enkel kraken zodra een ander praat. Ik las laatst dat er betere draadjes verstrekt worden als je contact opneemt met TB dus dat ga ik zelf iig ff proberen.

Deel Deze Pagina