ik denk zelf dat ik voor de turtlebeach x41 ga, of ik moet nog geduld hebben om te wachten op die razer set(maar aangezien daar nog geen officiele release voor staat is t geduld er niet zo erg).
Ook was ik op de site van turtle al een extra kabeltje tegen gekomen om de mic ook te kunnen gebruiken op de ps3 en pc.(30 dollar)
Engiste waar ik een beetje op afhaak bij de x41 is de storings gevoeligheid icm een draadloze router. Ik heb nu een draadloze headset van sennheiser en daar lijkt t ook af en toe alsof er een telefoon afgaat, dus dan denk ik dat die x41 dat ook wel zal hebben. Maar dat is alleen een koptelefoon zonder mic functie.
Nu lees ik veel over de vooral harde kraken en plopjes etc als je de mic aansluit. Ook verhalen dat mensen je allemaal niet goed kunnen horen. (meeste info was te vinden op amazon.com qua user-response). Dat zou toch wel mij tegenhouden om die x41 te halen.
Diegene die m al hebben, hoe is jullie ervaring hiermee? Ik heb de vraag ook op oldskool gesteld, maar daar hebben de meeste een headset met draad(astro). (en draad is bij mij geen optie)
Laatst bewerkt: 12 jul 2010