okay bedankt, voor jullie reacties.. Ik had gehoopt dat de MM ze dan had liggen voor 175 euro ofzo.. Want ze moeten toch gewoon bij de xbox/ps3 accesoires liggen? Hier ligt volgens mij allen de 21/31 variant(compatibel met ps3 en pc) met draad variant. Gemiddelde prijs is 170 euro(en dan nog +/- 7-10 verzendkosten) op www. Ik zag dat 4launch m ook voor ongeveer 155+8 euro verzendkosten aanbood.. Voor 8 kan ik wel op en neer rijden, maar ik ben er te lui voor... Ik game nu op consoleracers/oldskool gameavonden met EN mijn xbox headset EN mijn sennheiser(over 1 oor) en dat leek een leuke oplossing.. maar ben er nu wel klaar mee(zeker met dit weer)
Je kan toch ook instellen dat voicechat via de speakers van je tv gaat? Als je je Sennheiser in de tv geplugd hebt moet het dus ook via je headset gaan lijkt me. Dan kun je misschien je xbox headset (of alleen de mic) somehow aan je Sennheiser monteren en dan ben je een stuk goedkoper uit.
Als je draadloos wilt is er niet een beter alternatief op de X41, je kunt op de Razer wachten natuurlijk maar dat kan nog wel even duren. In de email die ik een kleine 2 maanden geleden heb gestuurd kreeg ik te horen "second half of 2010" dus het kan nog ff duren.
okay, duidelijk. ik heb net de x41 besteld.. via xboxhome, was de goedkoopste die m ook nog op voorraad had. (2029 bestel bevestiging ontvangen en volgens hun site is het voor 2030 bestellen = de volgende dag geleverd, dus ik ben benieuwd.:b Rare van xboxhome.nl vind ik dan wel dat ik nergens order status terug kan vinden. Dussss... 4launch was gestopt met t produkt, azerty levertijd langer als 10 dagen en coolprices t zelfde...
Heb je ook al oplaadbare AAAs? Anders kan ik je zeker de 1000 GPs aanraden, GreenCell is het goedkoopste.
op mijn werk hebben we volop batterijen.. oplaadbaar 1 of ander meuk merk maar daarnaast duracells.. dus dat komt goed(en ik ben erg benieuwd hoe lang de headset meegaat)
Niet zo lang heb ik begrepen van Fardo.. Laat even weten hoe de headset jou bevalt altijd leuk om te horen..
tja als hij iets van 8-16 uur meegaat dan is t goed, toch? (3-4 per gameavond, zou dan 2tot5 avonden zijn) Ik heb nu een sennheiser draadloos die red t 3-4 avonden, maar die heeft dan wel als voordeel dat als je m zijn houder plaatst hij zichzelf op laad(moet je dan, zoals mij, niet vergeten te doen ) Ben benieuwd, heb nog geen verzendmailtje gehad.. dus ik denk voor 2030 bestellen niet helemaal klopt voor pakket-post.. als ik m binnen heb en t bevalt, ga ik denk snel een ps3/pc adapter($30) via Turtlebeach bij bestellen. Mocht ik ooit nog op de ps3 gaan gamen, dan is dat alvast binnen...
Ligt natuurlijk helemaal aan je batterijen hoe lang die meegaat ook als je hem ongebruikt laat liggen scheelt dat zo 1-2 uren in een paar dagen. Ben benieuwd wat je ervan vind, laat het ons ff weten! ff OT: Fardo wat is er met je Weblog!
Afgelopen nacht de X41 besteld en hij was op voorraad. Zal m hopelijk morgen hebben. Was €175 incl verzending bij headset.nl of zoiets Heb n maand of 2 al 8 oplaadbare batterijen en een snellader gekocht van GP voor €52. 6 x 2500 Mah en 2 x 2700 Mah. Opladen duurt 30 min per batterij. Gebruik deze al voor mn controller en gaan n stuk langer mee dan mn xbox batterypack!
@ ferry, uiteindelijk heb je m bij dezelfde winkel besteld als ik. Consoleshop, headsetshop,xboxhome,ps3home etc etc.. Wat ik alleen wel stom vind als je gaat googlen op x41 dan kom je 1 van hun tegen met daarbij in google vermeld "gratis bezorging" en als je dan op de sites komt staat t nergens meer EN krijg je alleen een indicatie van 5,- als je de x41 in de winkelwagen dropt. Maar goed de mijne is verstuurd, en zal morgen binnenkomen. Alleen zelf niet de hele dag thuis, morgen fietsje halen voor de kleine. Dus ik ben benieuwd. enne ik laat idd weten wat ik ervan vind.. edit:ik heb net van mijn werk 4xaaa 1000mh van duracell "supreme"gekocht voor 8 euro..
Dan was het van mij geen headsetshop.nl want daar kost die €198 incl verzending en ik heb €174 betaald. s ff kijken hoe die site heet gevonden: headsetcenter.nl http://www.headsetcenter.nl/product...turtle-beach?gclid=CN7esPvJ6qICFZs1DgodpWaeXg
ik heb 169 betaald, en dan nog die verzendkosten... helaas heb ik de tnt vandaag misgelopen.. moesten ff kijken voor een kinderfietsje.. en NET in dat uurtje is ie geweest en morgen ben ik zelf niet thuis, is ook k*t, want mijn vrouw is er eentje die altijd de hort op is... dus zal ik m vrijdag wel moeten gaan halen...
klote zijn dat soort dingen he als je het net misloopt ... ik heb dat ook wel is gehad dat ik met die kleine wegmoest en zat echt te wachten op zo'n pakketje
Geven ze niet af aan buren dan? Ik ben wel vaker niet thuis en dan dumpen ze pakketjes ook altijd bij mijn buurman.
tnt vraagt meestal om een handtekening als t om een pakketje van een bedrijf gaat.. als t een particuliere verzending is dan niet, selektvracht flikkert hier de pakketjes zelf 4 deuren verder neer, ongeacht de mogelijke waarde... maar goed t is idd balen... je weet t namelijk niet. Ik heb hier een keer een hele dinsdag zitten wachten op mijn pc-onderdelen... 1815 kwam ie aan kachelen... heb er een hard hoofd in dat ik de set morgen in mijn handen heb(ik heb net al te horen gekregen wat mijn vrouw allemaal gepland heeft)