Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik geloof ook dat jij geen Pass Through op je receiver hebt, maar je kan toch gewoon t volume op 0 zetten?
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar er komt dus geen geluid uit mn headset, ook niet als de receiver aanstaat, ik heb de headset aangesloten en aan, maar toch komt er alleen geluid uit de speakers. De Headset heeft wel een lichte ruis, dus er lijkt wel geluid door te kunnen en daarnaast is de mixamp gewoon aan.
     
  3. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd voor iets nieuws dus..
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, dat vind ik op zich geen probleem ,want dit was een oud, kapot, zelf gerepareerd rotding, maar ik hoop dat een nieuwe het dan wel doet, ik had het idee dat het aan een instelling oid lag omdat de mixamp het wel deed en er ook wel geluid door de headset kwam, alleen dan ruis en geen gamegeluid. Dan moet ik ff naar een andere kijken. Ik vond de X41 toen een hele goede, maar is wel wat duur, en heb niet zoveel geld over. Mss dat ik voor een leuk prijsje een Sharkoon X-tatic V3 kan vinden. Bouwkwaliteit is wel knudde, maar wel zo 100 euro goedkoper dan de X41 en de andere opties zijn nog duurder. En het geluid is wel aardig goed.
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik vind de x11 en x41 erg schel. bass zit er niet in.
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vond de X41 wel erg goed, maar je hebt eigenlijk maar weinig keus. Sharkoon X-tatic is goedkoop, maar niet zo goede bouwkwaliteit, Astro is top, maar erg duur, En ertussenin een paar Trittons en de X41 van Turtle Beach.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb inmiddels m'n headset mee genomen naar de kennis met astro, en je hebt idd gelijk. De X41 is iets scheller, maar daarintegen kon ik wel geluiden makkelijker oppikken, maar dat kan ook te maken hebben met dat ik de X41s meer gewend ben dan de A40.
     
  8. chris louw

    chris louw Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    he zerochaos ;) alles goed kerel!!?
     
  9. chris louw

    chris louw Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou aan iedereen de turtlebeach x41 aanraden :D !! gewoon een chille headset met top geluid!
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    het verbaast me als mensen dat vinden. Ik gebruikte hiervoor een stereo koptelefoon Sony MDR 700 en daar zit zo'n heerlijk geluid in met diepe bass, dat ik behoorlijk teleurgesteld werd van de gaming headsets.
     
  11. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Kwaliteit in het geluid van gaming headsets is voor zover ik weet nooit goed geweest. Lage frequenties zijn een lachtertje en het is geen beleving in kwaliteit.
    Wat wel is is dat de precieze plaatsing wel weer heel goed is (waar de gaming headsets voor bedoeld zijn) dus tja, als ik voor het mooie geluid ga dan zet ik nooit mijn headset op maar mijn surround set lekker aan en ga ik voor het echte "gamen" dan zet ik gewoon mijn surround headset op :)
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de Sennheiser PC360 maar..
     
  13. Pz Truelove

    Pz Truelove Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    is die Sennheiser PC360 een goeie game headset dan?
     
  14. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe de beste die ik heb gehad.. Het is de Sennheiser HD595 maar dan met mic..
     
  15. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Dan heb je zeker nog nooit de Tritton AX pro geprobeerd? Ik heb hem en er zit een heel rijk geluid in. Bass is ook erg goed, maar die draai ik meestal wat terug.
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha grappig die heb ik juist:9
    Ik zit nu in het 4e jaar voor opleiding licht/beeld en Geluidstechnicus en heb al heel wat spul op mijn kop gehad van koptelefoons/headsets.
    De Tritton is ook qua geluid echt een lachtertje hoor, dan vind ik de Astro al mooier klinken puur omdat de tritton gebruik maakt van 6 slechte geluidsdrivers om alle speakers aan te sturen.
    Het geluid klinkt hol en is nogal erg "gekleurd" zoals je dat noemt.
    Ik zeg niet dat ze slecht zijn maar mooi, echt geluid geven ze nou bij lange na niet af ;)
     
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik weet niet met wat voor een apparatuur je de Trittons vergelijkt maar dat moet dan wel heel goed spul zijn. Wat ik bedoel is dat de Trittons zeker beter zijn dan de GEMIDDELDE ( gaming-) headset. En heb de A40's ook op mijn hoofd gehad, maar het enige voordeel daarvan vond ik dat je je zelf kon horen praten. Qua geluid vond ik de Tritton dan weer beter.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De gemiddelde game headset is gewoon slecht wat geluidskwaliteit betreft.
    Mn stereokoptelefoon (Sony MDR V700 ) is vele vele malen beter dan de 3 game headsets die ik heb (turtlebeach X11 en X41, de skullcandy 360 heb ik weggegeven).

    Alleen dankzij het feit dat ik het geluid via een versterker heb lopen en dus het geluid kan aanpassen (bass/treble), is de kwaliteit "voldoende" voor het gamen.
    Het kunnen praten en de mic monitoring zijn geweldig en daarom gebruik ik de turtlebeach met veel plezier.

    Het standaard schelle geluid doet pijn aan mn oren, maar gelukkig ben ik daar vanaf.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind de kwaliteit van de astro's nog steeds goed :)
     
  20. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Precies, dat bedoel ik! :) Daarom toen ook gekozen voor de Tritton. Scarluuk praat wel erg negatief hierover. Lage frequenties zijn echt geen lachertje hoor bij deze headset.
     

Deel Deze Pagina