Je ps3 kan net zoals de xbox tegelijk geluid verzenden via de hdmi en de optische uitgang. Voor de duidelijkheid: hdmi verzend ook alle geluids sporen!
Dat is trouwens wel een heel mooi receivertje wat je gekocht heb. zit inderdaad 3 x optisch in op en 1 x optisch uit...dus dan is je probleem al opgelost. goeie investering!
Hallo! ben hiet nieuw en wil graag jullie mening! Ik ben opzoek naar een nieuwe headset met microfoon en wil graag wel een sharkoon. Maar nu is er best een groot prijs verschil tussen de Sharkoon X-tactic Digital de Analog en de SP/SX??? wat is nu het verschil tussen deze headsets? Alvast bedankt!
hey, ik had een vraag aan jullie en ik hoop dat ik jullie mij kunnen helpen. Nou hier mijn vraag: ik ben van plan een dolby digital headset te kopen en de TRITTON's leken me best goed. ik had er 2 gevonden: TRITTON AX720: http://www.headsetshop.nl/product/91152/category-99941-bedraad/tritton-ax720-dolby-digital-professional-gaming-headset.html TRITTON AX PRO http://www.headsetshop.nl/product/96523/category-99941-bedraad/tritton-ax-pro-5-1-dolby-digital-professional-gaming-headset.html wat is het verschil tussen deze 2 dat heb ik niet kunnen vinden. en nog een vraag hoe sluit ik dit aan op mijn xbox. ik gebruik een hdmi kabel om de xbox aan te sluiten op de tv maakt dat uit. mvg
Kijk in de startpost naar t filmpje over t verwijderen van de plastic kap. Hierna kan je er een AV kabel in doen en daarvan de optische output gebruiken als je geen Slim hebt.
maar heeft die ene wel surround of totaal niet? anders is de keuze snel gemaakt maar heeft hij wel surround of niet? .. sorry voor de spam ik heb een slim dus dat hoeft niet maar hoe sluit je de headset aan op de xbox /Mod Graag de edit knop gebruiken, die is er niet voor niks ~ Lenny-t
Met een optische kabel. Er zit een optical out op je xbox slim en vanaf daar doe je een optische kabel (er gaat licht door) naar t kastje van de headset. Dit is een optische kabel en kost ongeveer €15 De Pro is surround en die andere is 2.0. Dat staat bij de specificaties. Persoonlijk heb ik veel liever een headset waarbij ik t volume van voice en game apart kan regelen èn mic monitoring, zodat je jezelf door de koptelefoonspeakers hoor praten. Anders ga je hard praten tijden t gamen.
Digitale optische kabel (2 meter) USB-stroomkabel dit zit er bij. usb is voor de stroom( toch) maar als ik het goed snap gaat het geluid via de optisch kabel naar de transmittor. toch?
Ik heb eergister de Tritton pro gekocht bij de mediamarkt, het geluid is echt waanzinnig goed, elk detail hoor je gewoon. Alleen wat jammer is dat er zoveel kabel erbij komt.
usb is voor de stroom inderdaad. Ikzelf gebruik gewoon een usb-stekker die je in het stopcontakt doet en daarin plug ik de usb kabel. Anders loopt er een usb kabel naar je xbox en dat vind ik geen gezicht De optische kabel gaat vanuit je xbox naar het kastje en van daaruit gaat het geluid naar de headset (dat kan draadloos maar soms via een draad. Ligt aan welke headset je koopt).
Beste gamers Ik heb vandaag mijn Turtle Beach Earforce PX21 ontvangen, Ik wil deze dus aansluiten op mijn 360 Slim, maar dat gaat niet. Ik heb de Slim via HDMI aangesloten en de bijgeleverde AV past er niet naast (heb het lipje er al afgezaagd). Weet iemand dus een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt