1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. Brammarb

Brammarb We All

Leuk Bevonden:
    0
    Weet echt niemand hoe ik dit kan verhelpen of gaat dit gewoon niet ?

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Het volume van je mic verlagen?

3. Brammarb

Brammarb We All

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik dit verlagen dan. Ik wil graag dat ik minder achtgrond geluiden hoor.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben van plan om een goedkope headset te kopen voor m'n 360, want ik ben die standaard dingen van microsoft meer dan zat!
    Nu kwam ik de Turtle Beach XLC tegen, iemand enig idee of deze een beetje ok is? Heb namelijk totaal geen verstand van dergelijke dingen!

5. Brammarb

Brammarb We All

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een turtle beach alleen een x11 ik zou de x11 eerder kopen deze is een beetje een dun frame. Ik heb ook een vriend die XCL ook had alleen deze ging redelijk snel kapot. Ik zelf zou eerder een X11 kopen hier kun je de verschillen zien.

Turtle Beach Ear Force XLC (Gaming Headset voor Xbox 360):

34 euro
    De Ear Force XLC is de ideale headset voor prijsbewuste gamers die willen genieten van verbeterd spelgeluid uit hun Xbox 360.

In tegenstelling tot klassieke communicator headsets die alleen XBOX LIVE chat laten horen in een oor, combineert de XLC een hoge kwaliteit stereo gamegeluid met een kraakhelder XBOX LIVE chatweergave.

Technische specificaties - Turtle Beach Ear Force XLC:
    Hoofdtelefoon
    •40mm diameter luidsprekers met neodymium magneet
    •Een slimme klant weet: redcoon.com is beter!
    •Speaker Frequentiebereik: 30Hz - 20kHz,> 120dB SPL @ 1 kHz
    •Microfoon Frequentiebereik: 50Hz - 15kHz
    •Headphone Volume: Stereo
    •Mic Mute Schakelaar
    Aansluitingen:
    •2.5mm plug voor de Xbox ® mic-uitgang
    •3,5 mm plug voor lijningang
    Afmetingen:
    •Kabellengte: 3.657m
    Gewicht:
    •Hoofdtelefoon: 233 gram
    Kleur:
    •Grijs

Turtle Beach Ear Force X11 (Gaming Headset voor Xbox 360 en PC):

47 euro

De Ear Force X11 is de perfecte headset voor XBOX gamers die meeslepend game geluid willen bij hun favoriete games en gebruik willen maken van de XBOX Live communicatie. Een in-line versterker en aparte aansluitingen voor microfoon en line signalen, maken de X11 tevens een ideale PC gaming headset.

Technische specificaties - Turtle Beach Ear Force X11:Ear Force X11
    Hoofdtelefoon
    •40mm diameter luidsprekers met neodymium magneet
    •Een slimme klant weet: redcoon.com is beter!
    •Speaker Frequentiebereik: 30Hz - 20kHz,> 120dB SPL @ 1 kHz
    •Microfoon Frequentiebereik: 50Hz - 15kHz
    In-Line Amplifier
    •Hoofdtelefoon versterker: Stereo DC-gekoppelde, 35mW/ch, THD <1%, Frequentiebereik: DC - 30kHz
    •Mic mute-schakelaar
    •XBOX ® controller 2.5mm jack ingang
    •Maximaal analoge input-niveau met volumeregeling op de maximale instelling: 2Vpp (700mV rms)
    Aansluitingen:
    •USB connector voor voeding (5VDC @ <50mA max)
    •3,5 mm stekker voor microfoon-uitgang
    •3,5 mm plug voor lijningang
    Afmetingen:
    •Hoofdtelefoon: 127 x 508 x 190 mm (H x B x D)
    •Kabellengte: 4.877m
    Gewicht:
    •Hoofdtelefoon: 233 gram
    •Versterker: 36 gram
    Kleur:
    •Zwart / Wit

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Plus de X11 zit om je oor heen ipv op je oor zoals de XLC. Als het op je oor zit gaat het na een uurtje ofzo heel erg irriteren.

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    De x11 kan je uren achtereen ophebben. Zit perfekt.

Je bent wat onduidelijk in je vraag. Je wilt minder achtergrond geluiden horen of wil je niet dat teammaten horen wat mensen in jouw kamer zeggen?

Het enige wat jij kunt doen is t volume van de mic zachter zetten of de balans van t volume tussen game en mic beter afstellen.
    Je moet eerst t spraakvolume goed zetten en daarna draai je de gamevolume omhoog. Wanneer de game luider wordt door explosies, gaat t mic volume mee omhoog.

Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  8. Brammarb

Brammarb We All

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet helemaal. Ik zal het nog eens proberen te uitleggen: Als ik aan het gamen ben met de x11 dan horen de mensen bij wie ik in de party zit wat mijn ouders bijvoorbeeld zeggen terwijl die bijvoorbeeld 5 meter van mij af staan. Dit was bij die van Microsoft zelf niet. Dus ik hoop dat jullie het nu wel snappen.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hmm die X11 ziet er inderdaad een stuk beter uit dan die XLC. En het prijsverschil valt ook nog erg mee. Eens kijken of ik hem ergens in de winkel kan vinden zodat ik hem even op m'n hoofd kan zetten:)
    Hmm, heb hem ook nog goedkoop op zavvi gezien en helemaal omdat ik nog een kortingscode heb voor 10% heb:)

Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Je hebt toch een aparte volume draaiwieltje voor je mic? Zet die zachter.
    ook zit er op de mic onder t plopschuimpje, t gaatje waar je in moet spreken. Verwijder t schuimpje en draai t gaatje naar je mond. Dan hoef je de mic niet zo hard te zetten.

Hopelijk helpt het!

11. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb momenteel de turtle beach X11 en die bevalt mij prima.
    Nu zag ik dat turtle beach iets nieuws hebben de DX11, wat dus eigenlijk een X11 is met een ear force DSS erbij.
    Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
    Is die DSS zijn geld waard om te kopen, worden de prestaties van de X11 er echt zo veel beter van?

Laatst bewerkt: 6 jun 2011
  12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb nu sinds afgelopen vrijdag de X11 in huis en ik ben verkocht, wat speelt het heerlijk zeg. En je kan hem inderdaad gewoon uren achterelkaar op je hoofd ophouden:)

Nog wel even een beetje wennen aan alle extra geluiden die ik ineens hoor tijdens het gamen, maar dat komt wel goed!

13. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Bij shooters ben je echt in het voordeel, maar bij alle games is het n topding :thumbs:

------

Dit is de nieuwste 7.1 wireless headset van turtlebeach. Je kunt zelfs je controller via bluetooth connecten met je headset
    http://www.turtlebeach.com/products/xbox-gaming-headsets/ear-force-xp500.aspx

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  15. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben meer onder de indruk van de nieuwe headsets van Tritton, vooral van de Tritton Warhead 7.1. Ze beweren dat je maar liefst 2 kabels nodig hebt om hem aan te sluiten_O_

http://trittonusa.com/warhead/

http://e3.gamespot.com/video/6318730/

Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Een vriend van mij heeft ook de Turtle Beach X11 gekocht nadat ie hem bij heeft gebruikt. Hij heeft alleen een aansluit probleem, hij gebruikt namelijk een hdmi kabel. Hoe moet hij hem aansluiten?

17. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk via de AUX-kabel in de koptelefoon-aansluiting van de tv.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is al gelukt door het kapje van een AV-kabel af te slopen en die er in te pluggen en de headset er op aan te sluiten.

19. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Dat werkt perfect. Ik heb t op dezelfde manier gedaan voor de optische kabel

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jup het is ideaal, aangezien het geluid ook nog direct over de tv komt, zodat je ook nog met meer mensen kunt gamen.

Deel Deze Pagina