1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de snelle reply _O_

    Even terugkomen op de A40;
    Waardoor is deze brom? En hoe valt deze op te lossen?
    Wel raar met zo'n prijs :9

    Ik ben voorlopig nog even YT reviews aan het bekijken want ik kan echt niet kiezen.
    Komt er straks met de release van MW3 nog iets nieuws uit waar ik beter op kan wachten? Of is dat de moeite niet

    Nog bedankt Niight :)
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Krijg het nog steeds niet voor elkaar =(

    Iemand?
     
  3. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
     
  4. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je reciever een Optical out heeft dan kun je daar de TOSlink op aan sluiten.
    Mocht deze er geen zijn dan zul je rechtstreeks uit de xbox moeten tappen via een extra adapter.
    Dat is het standaard audio dongeltje wat bij de HDMI kit zit van microsoft.
     
  5. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft met statisch ruis te maken, kan komen door een niet geaard stopcontact.. niet geaarde stekkerdoos.. Je moet eens kijken naar de combinatie Astro mixamp en beyerdynamic mx300.. die is echt top!!
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar waar komt het signaal van de ruis dan door? (door de stekker of de audio kabel?)
    Want in de muziek wereld kun je zo'n brom op lossen d.m.v. een groundlift of een D.I. box.
    Misschien dat dit soort apparaten ook bestaan voor surround headsets, dat zou een goedkope manier zijn om het op te lossen.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De kans dat jij een surround receiver hebt met een optical OUT is heel erg klein. Een optical INPUT is aannemelijk, maar een OUTPUT zie je nog zelden.

    Je zult dan dus de optical vanuit de xbox360 moeten aansluiten op de Optical INPUT van de X41.

    Hopelijk heb je een xbox SLIM want daarop zit een optical output. Heb je een oudere xbox zoals ik, dan heb je een xbox audio dongle nodig of je sloopt de plastic kap van een oude HD AV kabel.
    Dit moet omdat de AV kabell de hdmi ingang blokkeert,

    http://www.youtube.com/watch?v=FptCB_3DOz4
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  8. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Mijn sharkoon x tatic is stuk. Die heb ik vandaag terug opgestuurd vanwege ik nog garantie had.
    Maar nu heb ik me oude microsoft standaard headset gepakt.
    Nu is het probleem: Mijn voice chat hoor ik door de boxen, maar niet door me standaar microsoft headset. hoe kan dat? Ik heb al gekeken bij setting - preferences - voice - headset maar dan doet me voice het helemaal niet meer.

    Hopelijk weet iemand een oplossing.

    Gr,
    huub
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  9. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Op oldskool zijn er genoeg met deze headset, vraag daar eens..:)

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tritton ax 720 is binnen! optische kabel uit mijn versterker getrokkken en die in de unit van de Tritton gestoken. Geluid in de 360 op alleen dd 5.1 en de koptelefoon in de voorkant er in geplugd

    Geluid is erg mooi. Echter bij stilte hoor ik wel een constante ruis/bromtoon. Is dit normaal dan wel op te lossen?
     
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    De constante ruis/brom bij mijn tritton headset komt van de controller af, zodra ik de jack tussen de controller en headset weg haal doet hij het normaal, geen idee hoe dat voorkomen kan worden.
     
  15. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je met draadloze of wired controller?
    Of gebruik je een play and charge kit
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Alle 3 geprobeerd, bij alle 3 heb ik er last van en heb van meerdere mensen gehoord dat hun er ook altijd last van hebben, ongeacht welke controller.
     
  17. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Iemand enig idee waar je zo"n nieuwe jack kunt kopen voor de tritton,heb het idee dat de mijne de geest gaat geven,of kun je dat kabeltje in elk electronica winkel kopen

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die van mij lijkt ook last van kabelbreuk oid te hebben. Het is iig de zwakke schakel :)
     
  19. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb wel gezien dat ze een ander opzetstukje hebben voor op je controller alleen heb ik het nog niet gevonden in NL,en vanuit de VS verzenden ze het niet

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb zelf ook 1 kapotte kabel, dat was nog binnen mijn garantie dus heb toen gewoon een nieuwe gekregen van tritton maar volgens mij kan eigenlijk iedere 2.5mm jack kabel functioneren.
    Anders weet ik dat foregames.nl die kabels verkoopt, daar heeft een maat van me laatst nog 1 gehaald.
     

Deel Deze Pagina