Ik heb hem sinds 2 dagen nog niet gebruikt want ik wacht op nieuw xbox en tv beide zou ik maandag moeten hebben dus dinsdag of woensdag kan ik je meer vertellen maar wat ik op het internet gelezen heb is het erg goed
Vond hem voor €107 op redcoon.nl terwijl hij in de winkel €219,- was en verder online de goedkoopste €189,-. Heb hem maar meteen besteld. Wilde eerst voor de simpelste gaan (X11) maar deze was dan maar iets duurder.
Damn, dat is zeker goedkoop! Misschien dat ik wat geld over heb hiervoor, maar mijn X31 doet het nog redelijk =P
ben ik ook wel benieuwd naar. Geeft zo'n ding nou veel betere Positionele audio dan bijvoorbeeld gewoon een goede stereo Koptelefoon van Sennheiser?
Toevallig gaat een vriend van me hem komende week bestellen. Als je een tijdje wacht, kan ik hem uittesten =P
Mensen ervaring met de Spectrum 5XB? http://www.bol.com/nl/p/games/steelseries-spectrum-5xb-gaming-headset/1004004010471428/index.html
Wat is jullie top 3 voor iemand die op zoek is naar een surround gaming headset die ook aan te sluiten is op de pc (films checken,muziek luisteren etc.) max 150eu. -Sharktooth xtatic? -turtlebeach? -Tritton? Te veel keus, te weinig (goede) reviews.... Thnx!
Turtle Beach X41 en Tritton AXPro zijn beide zeer goede headsets. Ik weet niet zeker of ze onder de 150 euro zitten, maar de X41 kost 107 euro bij redcoon.nl. Ze zijn allebei 7.1 surround sound, maar ik zou persoonlijk voor de X41 kiezen. Dat komt omdat de AXPro van een van mijn mates heel snel kapot ging, terwijl hij fatsoenlijk met zijn headsets omgaat. Ik weet niet of meerdere mensen dit probleem hebben, maar het is ook moeilijk om aan reserve-onderdelen te komen.
Thnx voor de rappe reply! Tritton AX pro = 190eu Turtlebeach x41 = 150 eu Sharkoon xtatic SR= 110eu (prijzen van consoleshop.nl) Is de Turtlebeach ook goed te gebruiken voor je pc / ipod / ipad? http://www.consoleshop.nl/vergelijken/?product[]=88406&product[]=96523&product[]=148902&&categoryid=183550&specificationprofileid=1052
Voor de pc: ja. Voor iPod/iPad weet ik niet, denk het niet. Je kunt hem wel voor 107 euro krijgen bij redcoon, is net iets meer dan de X31 (die heeft geen surround sound).
Ik heb gisteren de Turtlebeach DX11 besteld. Is in feite de X41 alleen dan met draad. Had geen zin in gedoe met batterijen etc. Verder ook compatible met pc. Verwacht hem morgen binnen te krijgen dus zal mijn bevindingen hier wel neer zetten.