1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hm? Officiele HDMI kabel van XBOX / Microsoft zelf? Wat is daar zo speciaal aan? :eek:


    Ik ben ook van plan om een headset te kopen. Wil lekker kunnen gamen i.p.v telkens afgeleid worden door andere geluiden :+ Heb van een vriend gehoord dat Turtlebeach Headsets één van de betere zijn. Hieronder wat vragen;

    - Wat voor merk raden JULLIE aan?
    - Wat is het echte verschil tussen 5.1 en 7.1?
    - Waar kan ik zo'n headset eventueel kopen / bestellen?
     
  2. Current

    Current Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog op mijn Astro A40 op het wachten maar tot nu toe heb ik altijd de Sharkoon X-tatic Digital gehad. Was echt een fijne en goede headset. Kostte toen rond de 110 euro.
     
  3. gilamonyet

    gilamonyet Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  4. jan874

    jan874 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment kost hij bij redcoon €127 excl. verzendkosten.
    Weet iemand een goedkopere webshop/aanbieding?:)

    Alvast bedankt :D
     
  5. Current

    Current Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Astro A40 net binnen!
    Eerste impressie: VET!
    Ik heb alleen het MW3 intro filmpje geluisterd en gebruik hem nu net 2 minuten voor muziek. Ik hoorde in dat filmpje geluiden die ik nog nooit heb gehoord!
     
  6. jan874

    jan874 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, en wel even checken of bij je settings 5.1 sound wel ingeschakeld staat hè ;)
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt een gewone hdmi kabel gebruiken. Die van tien euro van Handyman zijn top. Sommige mensen kopen zelfs die van de Action voor een euro of 3 en hebben ook perfekt beeld zeggen ze.

    Het enige waar je mee zit is dat je de hdmi niet tegelijkertijd met optische kabel kunt gebruiken, omdat daar geen ruimte voor is.
    Daarom heb je de audio dongle nodig of je sloopt de oude kabel. Kijk voor de video in het surround topic.
    Is echt heel simpel....ikzelf heb 2 linkerhanden maar was binnen 3 minuten klaar.

    Die link van de hdmi was inderdaad met de audio dongle. Daar is ook een namaak van die een euro of 7 kost, maar heb geen idee waar je die haalt.

    edit

    Ja die laatste kabel is de goede! :)
    Dat is de AV kabel en je kunt de optical output zien zitten in de plastik kap.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  8. gilamonyet

    gilamonyet Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Ferry!

    Zal binnenkort die kabel maar is onderhanden nemen.
    Wilde vandaag eigenlijk een headset kopen bij de MediaMarkt.
    Maar op werk zag ik dat dat gewoon zo'n 40 a 60 euro duurder dan online bestellen via budget-gaming.

    Zit nu te twijfelen tussen de Turtle Beach X41 of Tritton AX 720.
    Weet iemand welke de betere is en zo ja waarom?

    Edit:
    Dat kapje verwijderen is echt easy!
    Net even geprobeerd inderdaad binnen 3 min gepiept ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  9. Current

    Current Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt in-game of op het dashboard?
    Ik heb dit denk ik wel al ooit gedaan omdat ik ook een Logitech Z5500 heb staan.
     
  10. jan874

    jan874 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het dashboard, bij mij stond het standaard al aan, maar mss bij een oude Xbox niet ;)
    ----------------------
    *Bump*!
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Begint echt ZO klaar te raken met die tyfus headsets he, ik weet niet wat het is, maar ze gaan allemaal stuk bij mij. En zoals ik al eerder zei, ik ga gewoon op een normale manier met die dingen om. Ik heb zelfs een tijdje gehad dat ik headsets gewoon niet uit mijn controller meer haalde, puur om te voorkomen dat ie uiteindelijk niet goed contact meer zou maken. Maar zelfs dat heeft nooit echt geholpen.

    Nu is de Konig headset van 9,99 kapot, nou kan het ook zijn omdat vrijwel elke review zegt dat het een onding is. Ik krijg nu van vrienden in parties te horen dat ik een bromtoon heb, en dat het zéér storend is. Heb al van alles geprobeerd maar het mocht niet baten. Ik haal sowieso nooit meer bedraadde headsets op, ik zou nog eentje van MS zelf kunnen halen en gebruiken wanneer de draadloze leeg is. Echter wanneer de draadloze is opgeladen, wil ik niet de hele tijd die bedraadde headset aan mijn controller hebben hangen, dus die zal ik dan vaak los halen...wat uiteindelijk weer zal resulteren in een kapot draadje of weet ik veel.

    Als ik uberhaupt nog een headset erbij haal, is het een tweede bluetooth headset van MS, achteraf had ik er misschien twee moeten kopen, toen ze nog 29 euro waren. Maar ja...
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien een keer iets meer uitgeven en een echt goede kopen?:9
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik had een Turtle Beach XC1 communicator die na een paar maandjes ook ermee stopte, duidelijk de bedrading ook. No way josé dat ik meer dan 20 euro ga uitgeven voor een headset, er zijn mij teveel kapot gegaan nu, en er zijn gewoon grenzen qua wat ik wil uitgeven voor een headset :)
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Een goede headset is een must voor iemand die veel en graag gamed. Een originele microsoft of andere van 20 euro is natuurlijk rommel.
    Dan weet je zeker dat je dit soort ellende krijgt.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Misschien wel, maar ik ga de gok niet wagen om 50+ euro uit te geven voor een headset. Ik heb nu die wireless bluetooth van MS zelf, en tot nu toe vind ik het een prima ding. Wat een 'luxe' ook, niet meer die irritante draadjes, gewoon vrijheid. En hij gaat nog lang mee ook..iets van 2,5 uurtjes opladen en dan kom ik dik boven de 8 uur uit. Ik kwam tegen de 12 a 13 uur aan.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, wist ik, had je al eens gezegt...maar ook toen raadde ik al een draadloze headset aan als je probleem elke keer een kabel is.

    Maar hoe berg je ze op dan? Draai je de bedrading rond je controller ofzo?
    Toch blijft het raar dat je zoveel headsets verslijt.....Als je echt zo voorzichtig bent als je zegt, dan heb je inderdaad erg veel pech met headsets.....


    Wat een onzin.
    Er zijn genoeg headsets van rond de 20 euro die gewoon goed zijn.

    Voor ik mijn Tritton had, heb ik altijd de originele van MS gehad, en NOOIT problemen mee gehad. Heb al een 360 sinds launch, en die Tritton heb ik nu net een jaartje.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik had toen meteen naar je moeten luisteren en een draadloze moeten halen. Echter waren die toen nog 50 euro ofzo. En eind vorig jaar had Bart Smit ineens een aanbieding, de nieuwe Bluetooth wireless voor 29, echt een steal dus!!!!

    Wanneer ik mijn controller weg leg, is het meestal op mijn tv meubel of salontafel, en dan leg ik de headset er naast. Ik draai het nooit om de controller heen of wat dan ook, leg het er netjes naast. Zou geen andere manieren meer weten....maar hoe dan ook, wireless from now on :)
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    we hebben het wel over een gaming headset en niet over zo'n mono flutding. Dan is 20 euro gewoon veels te weinig en dus flut.

    Wil jij zo'n half plastik ding aan je oor waarbij je met moeite met je teammates kan praten, dan heb je aan dat bedrag genoeg.
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had totaal geen problemen met de headset die ik in november 2008 bij mijn xbox kreeg ( van 20 euro) , hij doet het al 3 jaar en werkt nog steeds \o/
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik heb nooit moeite gehad om met teammates te praten met een headsetje van MS, of zelfs Konig. Daar heb ik echt nog nooit problemen mee gehad. Ik kon gewoon iedereen goed horen, en zij mij ook.

    De konig headset deed het gewoon weer trouwens vanavond, ik dacht...toch nog maar eens proberen en ja hoor, mijn vrienden hoorden geen bromtoon. Maar het moet wel aal die bedrading liggen, tja...of de output op de controller.
     

Deel Deze Pagina