1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. DaWauZ

    DaWauZ Fat Client

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alleen het geluid op een TV hebt is een headset echt 20x beter geluid. Ik heb een X41 en die doet het echt fantastisch. Je hoort veel meer geluiden om je heen.
     
  2. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan zeggen dat voor MP FPS het een must is om een goede headset te hebben. je hoort gewoon je tegenstanders beter en daar draait het toch om bij fps.

    maar verder is het ook met andere spellen geweldig, je hoort gewoon dingen die je anders door je tv niet hoort. heb zelf de Tritton AX PRO, het geluid hieruit vind ik geweldig. deze headset heeft maar 1 nadeel en dat is dat je mic ingang net iets ruimer is dan je plug en die zit er dan niet srak genoeg in wat ervoor kan zorgen dat je gekraak hoort. verder helemaal geweldig als je kabels niet zo erg vind, eentje naar je xbox en 1 van je controller naar je headset bediening op het snoer
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik hoor inderdaad heel veel goede berichten over de X41 van Turtle Beach en heel veel over Tritton... lastige keuze.

    Wil gewoon in één klap klaar zijn. Jammer dat Turtle Beach de oude lijn heeft gediscontinued... Zijn amper meer te verkrijgen in Nederlandse winkels / webshops.
     
  4. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer is de X41 uit productie dan? Ik hem afgelopen kerst gekregen namelijk. Me moeder heeft em bij d MM Zoetermeer gekocht voor €130 (originele prijs was 199, maar op internet te verkrijgen voor 125). Ik ben er zelf ook no wezen kijken (voor kerst) en toen hingen er zeker nog 10. Nou weet ik niet wat de omloopsnelheid van die dingen is, maar je zou het kunnen na vragen.

    Over de x41 zelf ben ik erg tevreden. I Heb altijd alleen op het geluid van de TV gespeeld, en dit is echt een hele verbetering. Het enige nadeel zijn de batterijen, maar met 2 paar oplaadbare is dat ook verholpen.
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet ook niet de Sharkoon Xtactic SR te bekijken. Prima ding.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    De X41 ... 125 euro? Waar kijk jij dan? :+
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  8. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik beter vond aan de tritton ax pro is dat deze true 5.1 is, je hebt dus 4 speakers per oor. je zal mss niet het verschil horen maar vind het toch een beter idee dan andere headsets die 5.1 zijn met 1 speaker per oor.

    (mijn ax pro is nu dus stuk, de mic ingang op me kabel, betekent dus dat ik op zoek kan naar een nwe headset, iemand interesse in een perfecte gameheadset zonder mic functie?)
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    De X41 bevalt me na een jaar nog steeds prima, het batterijen wisselen komt alleen niet altijd even goed uit.
    Meestal zet ik dan snel m'n speakerset aan en swap dan wanneer ik dood ben maar het blijft ongekend kut. Vooral de manier waarop je de batterijen moet wisselen voelt "goedkoop" aan, een plastic schuifklepje en daarachter twee AAA die er niet uit te pielen zijn tenzij je iets dun/scherps in de buurt heb liggen (of vrouwen nagels hebt).


    Verder is de X41 een topset, geen echte klachten verder
     
  10. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was toen €125 (€133 incl) bij redcoon. Dus daarom had me moeder hem mee gekregen voor €133. Ze hebben daarna trouwens wel de prijs aangepast van €199 naar €159, bij MM.
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Apart, want die van mij gaan er heel makkelijk uit. Kan gewoon met mn vingers doen.
    Het zou wel handig zijn om een indicator te hebben, want dan zou je de batterijen kunnen wisselen voordat je gaat gamen.

    Verder een topding ja
     
  12. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Een indicator you handig zijn idd. 1 keer een heel potje gespeeld zonder geluid en toch nog een k/d van 2+ gehaald :p.

    Ik heb trouwens ook geen problemen met het eruit halen en instoppen van batterijen, maar misschien moet ik wat vaker me nagels knippen.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Het gaat de X41 worden. Maandag even bestellen. Tenzij de X42 al te koop is ergens?

    Iemand een site waar ik deze goedkoop kan vinden? De X41 of 42? Zit er bij de Turtle Beach wireless headset geen vertraging in? In het geluid dan.


    EDIT
    Heb 0,0 ervaring met dit soort dingen en wil echt in 1 klap een goede headset.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
  14. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em dus sinds kerst en dit is ook mijn eerste headset en hij bevalt mij prima. Zit goed op je hoofd, ook na lange tijd, en qua geluid ga je er echt 100% op vooruit.

    Hou er trouwens wel rekening mee, dat als je xbox slim heb je nog een kabeltje moet aanschaffen om hem aan te sluiten. Je moet namelijk een opt out (zo heet dat volgens mij) hebben en die zit voor zover ik weet niet op de oude xbox. Maar daar weet ik het fijne ook niet van.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik twijfel niet aan de X41 hoor ... alleen dat om de 24 uur de batterijen wisselen vind ik niet zo.

    Heeft Turtle Beach een 5.1 headset met kabel? Die X42 is nog niet te koop ... of wel?
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gisteren de Turtle Beach PX5 besteld via Amazon.co.uk :)

    De X41 was 20 pond goedkoper maar voor dat geld is de keuze snel gemaakt. PX5 is de opvolger van de X41 ... geschikt voor PS3 en XBOX 360. Laat ik nou net toevallig beide hebben :+
     
  17. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    op een xbox slim zit juist een aparte optische uitgang, dus ik zie niet in waarom hij deze dongle nodig heeft?
     
  19. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor de tip.
     
  20. bramskiej

    bramskiej It's me!

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

    Ik heb de triton ax720 gekocht. En ik heb de razer tournament controller.
    Nou is mijn vraag. De razer controller headset ingang heeft niet die 2 puntjes.
    En het blokje waarmee mijn triton headset met de controller verbind heeft zo'n blokje met 2 pinnetje. Is er een mogelijkheid waardoor ik deze headset toch met mijn controller kan verbinden?
     

Deel Deze Pagina