1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik had em via Roxxgames.de gekocht.. Eerste headphone die ik binnenkreeg was defect :mad:.. Daarna hebben ze em kosteloos vervangen.. Mn geld wat ik had besteeds om die headphone terug te sturen ook gekregen van ze. Vervolgens was mn Mixamp TX unit nog met een oude firmware erop, ook nieuwe van hun gehad en oude teruggestuurd.. Weet niet of je sowieso al op die site keek, maar ik zou em daarhalen. Goeie service

2. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ja had idd daar gekeken. ik w8 nog ff op me vakantiegeld :thumbs:
    ga em zeker halen, wel de a30 met mixamp 5.8
    wil me tritton dan verkopen, ga die niet meer gebruiken en mensen die op pc spelen of ps3 kunnen em nog wel gebruiken

3. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzoek naar een draadloze headset.

Moet lekker lang kunnen spelen op de accu,
    geluid moet helder zijn. Het liefst 5.1 - 7.1
    Moet een 3,5 MM aansluiting hebben.

Ik zat de denken aan de Razer Chimaera 5.1
    Maar weet niet of er andere alternatieven zijn. Hoor veel klachten over dat je teamchat te zacht over de headset doorkomt waardoor je niemand kan horen, Of je moet je gamesound zachter zetten ...

4. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je beter voor de astro a30 met mixamp 5.8 gaan.

5. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay..

De Razer gaat als volgt.

Headset is draadloos alleen een kabeltje naar de controller.

Hoe zit dit met de Astro. En waarom raad je de A40 niet aan ? is die weer anders want die is nieuwer toch ? Ook snap ik niet hoe ik de set moet bestellen. Want er staat ook :

Add Additional MixAmp™ 5.8 Rx Unit? Bedoelen ze dan een 2de ? Wat is het nut daarvan ?

Ik ben best wel geïnteresseerd in deze headset waar kun je hem vanuit NL het beste bestellen ?

Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  6. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    niet lullig bedoelt hoor, maar mss moet je ook beetje de posts hier lezen, 4 post terug staat dat je antwoord namelijk ook. http://www.roxxgames.de/
    ik raad de a30 aan omdat die in hetzelde prijssegment zit als de razer.
    de a30 is juist nieuwer dan de a40, de a40 ben je ff 50 euro meer aan kwijt.
    dat add additional mixamp is dus als je een tweede mixamp wil om een tweede headset aan te sluiten. je kan er per tx unit geloof ik 4 op aansluiten.
    heo het werkt met aansluiten kan je beter ff op youtube kijken, tik gewoon in a30 mixamp 5.8 revieuw

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Daarbij is de A30 echt vrijwel identiek aan de A40.. Alleen is de A30 iets draagbaarder en heeft het soms een iets te hoge bas. Maar ik vond die A40 toen ik em kocht net iets te duur.. Geen spijt vanm n A30 iig

8. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay ik kan nu van iemand een A30 los overkopen. maar hier zit het draadloze systeem niet bij. Dat maakt niet uit toch? .. Ik moet nu dus :

http://www.astrogaming.com/accessories/mix-amp-5-8
    Battery Pack en de Mix Amp 5.8 RX

Dan is het een volwaardige set toch. Dan heb ik de Volledige Headset met Accu en De Mix amp. Vind het wel een verwarrend systeem. Maar wel nice dat je alles kan vervangen als het zou moeten.

9. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je de headset hebt dan hoef je idd alleen de mixamp5.8 te kopen, maar niet alleen die rx unit, ook de tx unit, let daar even op want op de link die jij geeft staat alleen de rx unit.
    deze dus:
    http://www.astrogaming.co.uk/mixamp/mixamp-58-bundle-uk

10. rejectedrider

rejectedrider Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zoek naar gaming headset tussen de 100-200 euro iemand aanrader's?

11. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    meer informatie is dan handig. dus draadloos of niet, 5.1 of stereo.

12. rejectedrider

rejectedrider Member

Leuk Bevonden:
    0
    Draadloos is geen must, 5.1 lijkt me wel het fijnst.

Het is mijn eerste Gaming headset die ik zou kopen dus heb er niet erg veel verstand van.

13. rejectedrider

rejectedrider Member

Leuk Bevonden:
    0
    Double post :mad:

Heb mijn oog latten vallen op een Tritton AX720 iemand een goedkope/betrouwbare site hiervoor??

Alvast bedankt,

RejectedRider

14. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag de Tritton AX Pro 5.1 gehaald en ik moet zeggen, het bevalt heel erg goed. Heb er een filmpje mee zitten kijken en wat Mass Effect 2 gespeeld en het werkt echt fantastisch.

De headset is een beetje zwaar maar voelt ook erg stevig aan. Wel vind ik het een ware lichtshow met lampjes op de headset en lampjes op de volume control. Ook het feit dat die volume control een beetje zwaar is en aan de headset trekt als je hem op hebt is een beetje wennen, gelukkig kan dat worden tegengegaan door hem met het klipje in de buurt vast te zetten.

Edit: vanavond een field test gedaan met een Oldskool avondje Halo Reach en al had ik eerst een beetje twijfels over de microfoon omdat ik het gevoel had dat er geen geluid door kwam, al snel kreeg ik bevestiging van mijn party members dat het nog niet eerder zo duidelijk is geweest. Verder was het geluid echt fantastisch, persoonlijk was dit de eerste keer dat ik een headset gebruikte voor gaming en het werkte uitmuntend. Je hoort veel meer details terwijl het geluid niet harder hoeft te worden gezet.

Simpelweg genieten :D.

Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mijn Turtle Beach X11 is helaas kapot gegaan, heb hem opgestuurd te reparatie naar Redcoon.nl waar ik hem had gekocht. Na allerlei mailtjes over tegoeden op m'n klantenkaart en vervangende producten krijg ik vanmorgen het mailtje dat mijn vervangende product dit wordt:http://www.redcoon.nl/B246845-Onkyo-CS-V645-S-W_Met-dvd

Als ik die verkoop, zeg voor 180 euro, wat voor headset kan ik dan het beste kopen voor dat geld? Draadloos zou wel lekker zijn, want ik werd gek van de draden bij m'n X11!

16. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ohh, even tussendoor. Redcoon 1 keer maar nooit weer wat een kut aflevering. Mede door dat kut GLS. =(

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja ben er ook wel een beetje klaar mee. Met mn camera was alles prima geregeld en kreeg ik binnen een week netjes een nieuwe met extra batterij, maar deze keer heb ik al 7 mails binnen gekregen die me allemaal wat anders vertellen, heb ik een uur in de wacht gestaan bij hun chatservice en heb ik 3 mensen aan de telefoon gehad die me ook weer allemaal wat anders vertellen. Dus ik wacht nu gewoon lekker af wat ik van ze krijg en als dat niet naar m'n zin is stuur ik het gewoon weer terug!

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mocht je zelf wel kiezen welk product je kreeg?

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat dacht ik wel, had aangegeven dat ik gewoon weer dezelfde wilde, of de nieuwe versie de X12. Maar blijkbaar kiezen ze gewoon zelf iets uit.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar dit is totaal iets anders?

Deel Deze Pagina