Ik heb vandaag de Tritton AX Pro 5.1 gehaald en ik moet zeggen, het bevalt heel erg goed. Heb er een filmpje mee zitten kijken en wat Mass Effect 2 gespeeld en het werkt echt fantastisch.
De headset is een beetje zwaar maar voelt ook erg stevig aan. Wel vind ik het een ware lichtshow met lampjes op de headset en lampjes op de volume control. Ook het feit dat die volume control een beetje zwaar is en aan de headset trekt als je hem op hebt is een beetje wennen, gelukkig kan dat worden tegengegaan door hem met het klipje in de buurt vast te zetten.
Edit: vanavond een field test gedaan met een Oldskool avondje Halo Reach en al had ik eerst een beetje twijfels over de microfoon omdat ik het gevoel had dat er geen geluid door kwam, al snel kreeg ik bevestiging van mijn party members dat het nog niet eerder zo duidelijk is geweest. Verder was het geluid echt fantastisch, persoonlijk was dit de eerste keer dat ik een headset gebruikte voor gaming en het werkte uitmuntend. Je hoort veel meer details terwijl het geluid niet harder hoeft te worden gezet.
Simpelweg genieten .
Laatst bewerkt: 14 feb 2012