Nee het was echt de ax720, ik heb express het nummer onthouden vanwege de prijs en er op de doos stond ; 5.1/7.1 dolby surround.\ Eerlijk gezegt ben ik niet zo van redcoon, al meerdere malen problemen mee gehad en vooral met grotere prijzen vandaar Het liefst koop ik deze dingen gewoon in de winkel, en anders bij site's waar je pas op het laatst moet betalen zoals bol.com
Krijg net bericht van redcoon dat mijn x42 is verzonden. Ben echt benieuwd hoe het is om te gamen met zo'n ding op je kop
Nog geen bericht van bol dat mijn audio dongle is verzonden. Zal je zien dat ik er morgen alleen nog maar naar kan kijken
Das ook leuk toch? Ik heb lang na moeten denken of ik wel zo'n dure headset wilde, maar sinds ik mijn AX Pro heb is het echt heerlijk gamen; je ontdekt echt geluiden die je eerste niet hoorde! En het is met MP echt een verschil; ik hoor nu echt zoveel beter waar iemand vandaan komt. Nog geen seconde spijt gehad!
Heb hem binnen moet zeggen ding zit heerlijk op je kop zit bijna geen gewicht aan Dongle komt helaas morgen pas
En hoe bevalt hij nu? Ik gebruik hem nu 2 dagen en moet zeggen dat hij me toch tegenvalt. Ik ben blij dat ik er €75,= voor heb betaald want de kwaliteit van het geluid is niet echt super te noemen. De pasvorm is goed en het draadloos werkt ook prima maar het geluid klinkt niet vol genoeg.
Vandaag pas kunnen gebruiken omdat postnl weer eens niet opschoot Maar goed ik ben zeer tevreden over het geluid. Vind het gewoon heerlijk klinken
Beste xboxworld mensen, Mijn xbox 360 Pro is kaduuk gegaan heb dus een Xbox 360 Slim gekocht. Ik heb een Turtle Beach X12 headset die ik op mijn oude x360 aangesloten had met HDMI en daarboven de HD AV kabel. Nu kom ik op een probleem dat ik mijn Turtle Beach niet meer kan aansluiten. Via google kom ik erachter dat ik allerlei kabeltjes nodig heb zoals een RCA maar ik wou jullie toch vragen wat de beste manier is? Heb ik extra kabels nodig? Op de xbox 360 spelen zonder geluid is niet leuk .
Hee, ik ben op zoek naar een gaming headset. Maar ik zie door al die bomen het bos niet meer. Mijn budget is rond de 70-80 euro. Ik zit nu nog voornamelijk te kijken naar de Tritton Ax180 en de Sharkoon Xtatic 5.1. Maar hoor ook weer hele goede verhalen over de Turtle Beach. Ik ben geen pro-gamer, maar houd wel van lekker geluid. Wat zouden jullie mij aanraden?
Kan je mij vertellen waar ik die Astro's hier in NL kan krijgen??? Of moet ik ze echt via de site van Astro bestellen??
in de startpost van het surround topic hier, zie je hoe je zowel hdmi alsook optische output via HD kabel tegelijkertijd kunt gebruiken. Je hoeft alleen de plastik kap van de HD AV kabel los te wrikken. Een audio dongle kan je ook kopen en ook dit staat in die startpost http://www.consoleshop.nl/product/166435/big-ben-audio-adapter-rca-optisch-xbox-360.html er zijn goedkopere
Hier ben ik eigenlijk ook erg benieuwd naar. Ik zit met ongeveer hetzelfde budget, maar heb ook nog als voorwaarde dat de headset op mijn MacBook te gebruiken is. De Sharkoon is erg interessant vanwege de verwijderbare mic en 5.1 geluid, daarnaast zijn de reviews erg positief. Echter het grote aantal bekabeling, plus dat ik geen optische uitgang op mijn XBox heb (ik gebruik een VGA component kabel), zorgen weer voor problemen. Wat is op dit moment het beste Turtle Beach model tot €100? (5.1 is lastig i.v.m. de toslink kabel, draadloos is lastig binnen het budget).
Jup enige manier is om ze via de website te bestellen, daardoor heb je weer paypall nodig of visa/mastercard.
Als ik een normale headset met een mini jack aansluiting heb, kan ik deze dan doormiddel van een: 2x tulp to mini jack connector werkend krijgen en dat ik dus ingame geluid heb via mijn headset?
Als ik de connector gebruik die jij plaatst moet ik ook nog een female mini jack to female mini jack toch?
http://www.consoleshop.nl/product/1...ic-sr-5-1-gaming-headset-pc-ps3-xbox-360.html Deze heb ik aangeschaft. Bij bepaalde headsets zag ik op die site dat je een speciale kabel nodig had, namelijk deze melding: Extra adapter vereist voor HDMI-aansluiting! Sluit jij jouw Xbox 360 via HDMI aan op je televisie? Of heb je een headset met optische verbinding en een ouder model Xbox 360? Dan heb je een Xbox 360 Audio Adapter nodig! Deze geeft je 1 optische en 2 tulp-aansluitingen. Ik heb dat toch niet nodig? Ik heb wel een oude xbox 360, maar die melding staat niet bij mijn aangeschafte headset. Is dan toch niet nodig, of heb ik het mis?