Nou ik heb gisteren de beslissing gemaakt en een X12 gehaald. En na 10 minuten het ding uitgeprobeerd te hebben wilde ik hem niet meer afzetten, wat een geluid zeg. De game ervaring wordt echt volledig anders erdoor, Skyrim is echt een genot en dat geld gewoon voor alle games die ik heb. Je hoort ineens zoveel meer dingen die je nooit hoorde. Ik heb hier een dijk van een surround set staan, maar ik merk gewoon nu dat ik het nooit zo zal krijgen als de X12. De bass is precies goed, het is gewoon super.
Dit is een stereo headset, maar voor zo'n 100 euro in NL en iets van 70 ofzo via Amazon is er een sound-processor kastje te vinden van TB die het naar surround haalt. Wie weet haal ik die nog wel een keertje erbij, voor nu is dit genoeg.
Dit ding is echt een uitkomst, want het komt vaak genoeg voor dat ik laat in de avond/nacht een game wil spelen en het geluid dan gewoon op een normaal volume wil hebben. Maar ik ben altijd bang dat de buren dat horen, en muziek draaien kan dan al helemaal niet. Kan nu allemaal.
Laatst bewerkt: 11 okt 2012