1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    turtlebeach geeft een goed geluid voor weinig geld.
    Als je de stereo neemt, ben je volgens mij 60 euro kwijt.

    aansluiting gaat via de oude AV stekker die je in je xbox stopt. Wel even de plastik kap eraf wrikken, anders past die niet samen met de hdmi kabel.
    Daarna gebruik je de stereo tulpjes die aan die AV kabel zit.

    Beeld gaat dan via hdmi naar je tv.
    Geluid gaat dan vanaf de AV stekker van de xbox, naar de turtlebeach.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan heb ik geen geluid meer op de TV? Neemt de headset, indien aangesloten, dan voorrang?

    Wat vinden jullie van de Tritton AX 180 of de Tritton Primer?

    Kan ook de Astro A30 wellicht overnemen van iemand, zonder de MixAmp...
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  3. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zit ff met een vraag. Stel ik wil een beetje leuke gamingheadset voor zowel 360 als ps3. Zit dan te denken aan 200-300 euro. Neem aan dat ik de mixamp (astro a40 bijvoorbeeld) verbind met de optical out van mijn onkyo. Zodat ik van beide apparaten gebruik kan maken van de headset (geluid lukt dan sowieso). Alleen spraak moet ik dan gewoon fixen via de Xbox controller of via Bluetooth (ps:cool:?
     
  4. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Is de logitech F540 geen leuke headset voor jou? Ps3, xbox 360 kunnen er beide op worden aangesloten via de rode/witte tulp)

    Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!
     
  5. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb die headset bekeken. Ziet er oké uit. Maar heb bij voorkeur iets met een draad. Heb het niet zo op draadloze hoofdtelefoons. Bovendien lijkt mij dat voor de meest optimale geluidsbeleving een optische kabel noodzakelijk is. Rood witte tulp is enkel stereo. Ik ben juist benieuwd of die hoofdtelefoons een beetje een redelijk geluidsbeeld neer kunnen zetten.
     
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik ben op zoek naar een koptelefoon voor op mijn xbox, omdat ik vaak ook savonds game, en ook nog buren heb. maar zijn die 5.1 dingen nou wat? of als je een goeie stereo is dat ook voldoende. ik speel veen BF3 en wil dus wel goed alles horen. ik ben een beetje aan het rond kijken, maar zie niet zoveel 5.1 setjes. dus ik vroeg mij af of het nou echt meerwaarde bied. ik wil wel graag met draad.
    en moet ik het dat gelijk op de xbox aansluiten of op mijn dolby surround zet.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Voor BF3 is er geen betere investering dan een -goede- 5.1 headset ;) Scheelt echt heel erg veel.

    En hoeveel wil heb je er maximaal voor over?
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb je een X12 en wil je het ding op PS3 gebruiken?

    [yt]9tZMD33ybFo[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2012
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Cruel

    Cruel Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Heb dit topic grondig doorgelezen maar ken echter niet tot een besluit komen wat nou het beste is voor mijn budget. Heb ongeveer 150 tot 200 euro te besteden.

    Hoop dat er mensen zijn die mij enige tips kunnen geven.

    Dankjewel. :)
     
  12. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb een paar dagen geleden m'n Turtle Beach PX5 binnengekregen. Wat een fucking geweldig ding is dat _O_ Had hiervoor een 7.1 Tritton met draad, en het geluid is minstens net zo goed (al dan niet beter), zelfs al is deze wireless. Er zitten ook verschillende presets op waar je ook echt duidelijk verschil tussen hoort en waartussen je in realtime kunt wisselen. En hij zit ook echt heerlijk :D Aanrader voor iedereen die nog een goede headset zoekt, en hij is nog prima compatible met je PS3 (en andere bluetooth apparaten) ook.

    [​IMG]

    Nu ongeveer 130 euro op Amazon :) Ik denk dat dit een van de beste Turtle Beaches is die je kan krijgen.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gebruik dat ding nu al bijna een jaar :) Inderdaad een heerlijk headset.
     
  15. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vroeg me af of er ook een adapertje is voor de xbox headset zodat je hem in je pc kunt stoppen en gebruiken.
    Pc headset heeft naar mijn weten altijd twee stekkertjes nodig, terwijl de Xbox-headset er maar 1 heeft.
     
  16. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het voor elkaar! \o/

    Je moet een Xbox 360 controller op de pc aansluiten (ik heb er één met een usb aansluiting). Hiervoor moet je de drivers installeren. Als je nu een headset erin stopt (maakt niet uit wat voor) dan herkent de pc hem als gewone headset.

    Het is misschien een beetje omslachtig, maar het werkt wel :)
     
  17. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt dit ding op Amazon.com besteld? Komen er dan nog standaard inklarings/douanekosten bij, of is dat een klein risico?

    Ziet er leuk uit. Is het een degelijk apparaat? Ik twijfel tussen die A50 maar die is wel erg prijzig. Deze is net wat beter betaalbaar en iedereen is er enthousiast over...

    Ik ben vooral benieuwd of je automatisch hard gaat schreeuwen, of dat iedereen je prima hoort als je normaal/stil praat. Ik hou wel van een beetje herrie, maar dat moet 's avonds dus door die doppen komen :)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu een tijdje al een Turtle Beach X12 en vind het ding gewoon echt fantastisch. Het is echter stereo sound, geen surround koptelefoon. Ik kan echter bij shops een Turtle Beach Earforce DSS 7.1 Sound Processor kopen, ding is alleen wel 100 euro. Mijn vraag is....merk je ECHT verschil of is het gewoon echt niet nodig? Hoeveel van echt surround kun je met een koptelefoon nou meekrijgen vraag ik me af. En als het 't waard is...kan ik dan gerust voor een DSS gaan of moet ik dan echt voor de DSS2 gaan?
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013

Deel Deze Pagina