1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ja, ik ben er erg over te spreken.Geluidskwaliteit is erg goed en draagcomfort is na een pijnlijke eerste dag (rare druk op m'n hoofd) helemaal prima. Ik draag hem altijd met gamen en films kijken enzo.
    Ik heb ook getwijfeld over de A50, maar ik zit maar een meter van m'n tv af en ik vond 100 euro meer (die link en kortingscode) voor enkel draadloos net iets te veel van het goede.

2. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb jij ze ook dan? Heb net echt 30 minuten zitten zoeken hoe het moet maar ik kom er echt niet uit xD

Er staat connected to phone audio... maar als ik een muziekje draai hoor ik gewoon niks door de headset.

Laatst bewerkt: 8 dec 2013
  3. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb via mijn Xperia Z1 een telefoon gesprek gevoerd via de headset terwijl ik killzone zat te spelen. Audio zou ook gewoon op dezelfde manier moeten werken. Ik zal het morgen even testen.

4. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hele discussie gehad op het playstation forum.

zo'n iemand zij dat mensen die geen gaming headsets kopen de enige slimme mensen zijn, en dat gaming headsets over het algemeen crap zijn.

Voor zijn post postte ik: The PX4 is amazing, sound is amazing,everything is wireless! what do i need more!?

Dus ik voelde me gelijk aangesproken... Hij zegt dat ik de headset koop om het merk.dus ik zeg nee ik koop de headset omdat die goed is, noem maar een headset voor 150,00 die draadloos is en surround geluid heeft.

kwam die met z'on vaag antwoord dat echte audio liever hebbers alles via draad doen en dat elke gaming headset gewoon crap is zonder enig onderbouwing.

Mensen met een duurder headset/headphone voelen zich gelijk daar superieur.

Ik snap niet waarom iemand dat niet snapt. Ik krijg echt wel waar voor m'n geld,draadloos,geweldig helder geluid, surround geluid.

SNAP DAT DAN!

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ben voor de A40 gegaan. Ben het eens met je qua meerprijs... Daarnaast moet ik met de kabel makkelijk naar de bank kunnen. Heb geen huisdieren, vervelende kinderen of andere zaken die het risico verhogen van struikelende personen of objecten over de kabel.

Hoop m deze week binnen te krijgen. Updaten van drivers van zowel Mixamp als de headset is makkelijk?

Edit:/
    Zie dat je voor de A40 2013 alleen de Mixamp pro software up to date hoeft te maken. Klopt dit?

Laatst bewerkt: 9 dec 2013
  6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Mijn kijkafstand is circa 4,5 a 5 meter.
    Kom ik dan weg met de astro a40?

De a50 is me ook net iets te duur.

7. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Met de standaard kabels moet je je mixamp dan halverwege zetten en dan nog gaat het er om spannen(:+), maar je zou een langere optische kabel en usb naar mini usb kunnen kopen.

Ik heb de drivers volgens mij nooit hoeven updaten. Heb hem een keer aangesloten op m'n pc, maar de laatste firmware is van februari 2013. Je kan het sowieso even proberen voor de zekerheid. Het is een kwestie van die update downloaden op je pc en de mixamp met usb aan je pc hangen. Daarna die update opstarten en het wijst zichzelf.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hmmm.. Misschien dan toch maar voor een draadloze kijken.
    Turtle beach px4 of misschien toch doorsparen voor een astro a50

@van dulken

Klein vraagje nog.
    Stel ik ga voor de astro a40,en de mixamp staat bijvoorbeeld op 2,5 meter van m,n afstand.
    Moet ik dan als ik het volume wil regelen helemaal naar de mixamp toelopen?

Of kan je dat allemaal instellen op de headset zelf?

9. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heel herkenbaar wat je hier schrijft. Ik ben normaal ook echt anti draadloos. Maar ik heb deze headset niet gekocht om perfect muziek te luisteren maar om op een lekker volume te kunnen gamen zonder dat anderen daar last van hebben.

Voor muziek is de K701 die ik heb superieur aan de turtle beach. Alleen vind ik de AKG met games echt vreselijk. Dus ja, die dingen excelleren gewoon op de gebieden waar ze goed in zijn. Ik luister ook muziek via mijn stereo versterker die doorgelust is naar mijn Onkyo. Simpelweg omdat de Onkyo minder is met muziek in stereo dan de Audiolab.

Is het nodig? Nee maar ik heb het er voor over en vind het de prijs waard.

10. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Nee, dat stel je echt in op de mixamp of als je de ps knop ingedrukt houdt kan je het daar eventueel ook doen bij adjust devices, maar niet op de headset zelf. Ik zelf verander het volume eigenlijk nooit via de amp. Die blijft altijd op hetzelfde staan. Als het echt aangepast moet worden verander ik het via adjust devices en ik hoef alleen maar voorover te leunen :emo:

11. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb je het Bluetooth volume al opgeschroefd? Ik hoorde gisteren wel audio van mijn telefoon, eerst heel zacht. Daarna het volume aangepast. Ik vind het overigens niet fijn maar het kan wel. De telefoon aannemen vind ik wel briljant!

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Morgen ontvang ik mijn Astro A40 2013 Black met de post. Eens even uitgebreid testen. Ben heel erg benieuwd naar de ervaring. Als ik sommigen reviews mag geloven veranderd zelfs de ervaring van het spel dat je speelt. Killzone op de PS4 deze week daarom bewust laten liggen. Will be continued...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je Killzone hebt laten liggen zal de ervaring niet anders zijn :+

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Haha, heb wel gespeeld... Dus kan de vergelijking vanmiddag gaan maken.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat is voor de ps4 een goede betaalbare headset? Ik denk aan rond de 60 euro.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

16. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ga vooral even goed reviews lezen. Ben daar zelf ook een week mee bezig geweest maar daardoor leer je al meer over de mogelijkheden die er zijn en kun je daar je keuze op baseren. Gamer.nl heeft ook een top 10 gemaakt waarbij op nummer twee een headset staat van 65 euro. Zie hier...

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Puur voor chat? Of ook voor het gamegeluid?

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Beiden. Zodat mn vriendin niet teveel schietgeluiden meer hoort.

19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Turtle Beach px22 of de p11

Beide gewoon goede stereo headsets

20. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    is een top 10 voor de pc?

Deel Deze Pagina