1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    De originele hoeft alleen op je controller, ik ben erg tevreden over het ding, best aardig geluid.

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Astro A40 problemen... Iemand bekend mee?
    Heb lange tijd de microfoon functie niet gebruikt, maar vandaag kwam ik weer eens in een chat terecht.
    Blijkt dat mijn PS4 zegt dat er geen microfoon is aangesloten. Ik heb echter gewoon geluid en voorheen heeft de Mic wel gewerkt. Eventuele problemen door de nieuwe update van PSN aantal weken terug? Heb mijn Mixamp geüpdate maar dat geeft geen oplossing. Ontzettend vervelend! Iemand anders die toevallig ook een Astro A40 heeft en dezelfde problemen herkent?

3. knackje

knackje Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben op zoek naar een headset voor de xbox one. Maar ik wil graag de headset ook gebruiken als ik gewoon tv kijk.

Nu zag ik dat de turtle beach XO four in de aanbieding is. Is bovenstaande mogelijk met deze headset. Op internet kan ik er niks over vinden...

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb het zelfde probleem me mijn mic op de Astro A40 die niet werkt.
    Wordt er helemaal gek van.
    Mix amp firmware via pc of console geupdate?
    Controleller deed die wel updaten via mn X1

5. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Het werkt weer bij mij!
    Wegens design ;) had ik de stroomkabel doormiddel van de USB via een USB adapter achter de TV in de stekkerdoos zitten. Zo is mijn PS4 gewoon vrij van bekabeling aan de voorzijde. Echter was mijn laatste optie om de USB weer eens in de PS4 te doen. Voor zover ik begreep is dit puur nodig voor energie levering maar mijn Astro A40 werkt dus ook weer perfect in combinatie met mijn PS4. Misschien bij jou ook de reden? Ben benieuwd!

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    De usb is gewoon op de console aangesloten.
    Vanavond eens icm Astro troubleshooting guide eens kijken.

7. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dat is ook de bedoeling. De A40 moet aangesloten zijn door middel van een USB connectie die verbonden is met de PS4, anders werkt de microfoon functie niet. ;)

Ik heb met mijn Astro A40 het volgende probleem; Soms gaat hij niet meer aan. Kan ik op de knop (op de headset zelf) drukken wat ik wil, hij weigert aan te gaan. Dit terwijl ik geen geluidje heb gehoord dat hij leeg is en naar mijn idee ook niet zo heel lang draadloos gebruikt heb. Enige wat ik me kan indenken is dat hij aan is blijven staan op de standaard, maar ik hou zo een dingen altijd goed in de gaten, dus dat zou denk ik niet van toepassing kunnen zijn.

Hij krijgt de power door van mijn laptop, dit omdat mijn laptop vaker aanstaat dan mijn PS4 (om hem te laten opladen).
    Heb hem al 2 dagen aan mijn laptop hangen die vrijwel de hele dag aanstaat en er brandt nog altijd een oranje lampje op de headset dat hij is aan het opladen. Tijdens het oplaadproces kan ik hem wel gewoon gebruiken...

MYSTERY X vindt dit leuk.
  8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Jij hebt het dan over de A50 gok ik?
    In elk geval thanks voor de tip van de USB aansluiting. Vreemd genoeg heb ik voorheen altijd met de USB aansluiting in de stekkerdoos gegamed. Heb zelfs volgens mij met mensen gechat tijdens een spel als Destiny. In elk geval ben ik allang blij dat het weer werkt.

@X-Junk
    Bij jou gaat het om Xbox One?

9. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Aahh klopt. Ik heb de A50 inderdaad.

10. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Laatst bewerkt: 3 dec 2014
  11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
  12. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Had net via een chat iemand van de support en die zei dat die van bol.com een veroudert model was.

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Welke chat had je aan de lijn? Volgens mij is het enigste verschil de kleurtjes?

14. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Geen idee via de website.
    HIj had het over een andere USB ofso en nog wat andere dingen.

Is tie volgens jou het zelfde dan?
    is die adapter die bij de one versie zit anders als die van ms?

15. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Tip: gamegear.be
    Geeft ook aan om welk model het gaat, en ben zeer te spreken over de service als je een defect waarneemt.

Heb daar mijn A50 gekocht. Helaas zag ik een paar weken later dat er een nieuw model uit is voor de ps4. Maar het verschil met dit nieuwe model is denk ik niet zo heel groot om me zorgen te maken. Hij doet het prima tot nu toe.

PrutserNL vindt dit leuk.
  16. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Sinds een aantal weken merk ik dat mijn Astro A50 headset kuren vertoond.

Wanneer ik de headset aanzet, en gebruik met mijn PS4, kan ik hem vaak niet meer uitzetten. Het rode lampje (op de headset) blijft dan branden en hij gaat op geen enkele manier meer uit.
    Dit heeft dan tot gevolg dat de accu gaat leeglopen. Want ik heb ook al soms gemerkt dat de headset uitgeschakeld is, dus het rode lampje niet meer brand, en dat ik hem dan ook niet meer aan krijg. Pas als ik de kabel aansluit (waarbij het oranje lampje gaat branden dat hij is aan het opladen) dan doet hij het wel weer.

Daarnaast hoor ik ook vaak een storend geluid op de achtergrond, een soort ruis. Vooral wanneer het geluid even stil is in een game.

Ik heb deze headset sinds eind september dit jaar.
    Hebben de A50 bezitters hier ook last van?
    Ik zal denk ik weer contact moeten opnemen met de service, hopelijk gaat het deze keer ook zo goed geregeld dan.

17. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Vandaag een Astro A40 met Mixamp 2015 editie binnen gekregen via Gamedumpert (200 euro) en de kwaliteit van deze mixamp is zoveel hoger dan die van de eerste mixamp, niet normaal. De headset klinkt ook echt heel erg vet, nog een stukje beter dan de Hyperx Cloud die ik heirvoor gebruikt heb. Die gaat de verkoop in (niet lang gebruikt, maar geeft surround niet heel goed weer) en die A40 blijft zeker!

Alexknl vindt dit leuk.
  18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mijn A50 is al weer 6 weken weg voor reparatie ... slechts 8 maanden oud. Geluidkwaliteit is geweldig, maar de bouwkwaliteit is echt belabberd voor zo'n dure headset. Ik zal niet gauw weer een Astro kopen ...

19. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Waar moest je de headset heen sturen ter reparatie?

20. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik heb mijn A50 naar de webwinkel waar ik hem had gekocht terug gestuurd (Gamegear.be) en binnen 3 dagen had ik al een nieuwe in huis!
    Denk dat als je hem naar Astro opstuurt je hem dan langer kwijt bent.

Deel Deze Pagina