1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nu de releasedate bekend is (24/11) wilde ik hier toch maar een topic over openen. Met Test Drive Unlimited en vooral Forza Motorsport 2 op komst is een deftig stuurtje voor de Xbox 360 natuurlijk geen overbodige luxe. De exemplaren die nu al op de markt zijn van third-party fabrikanten hebben echter twee grote gebreken: Gee één van allen hebben ze Force-Feedback of draadloze ondersteuning. Het exemplaar van Microsoft biedt allebei deze functies: Eén nadeel: als je Force-feedback wil moet je wel de stekker insteken, zodat je dus niet tegelijk volledig draadloos en met Force Feedback kunt spelen. Voor diegenen die al een tiijdje meegaan qua stuurwieltjes: Deze accessoire is ontworpen door het team dat een hele tijd geleden achter het erg goede Sidewinder Force Feedback racing Wheel van Microsoft zat.

    Hier is de info van de officiële site:



    Microsoft - Wireless Racing Wheel (Xbox 360)
     
  2. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan je het stuur ook apart kopen? Ik zie namelijk alleen maar combo acties met PGR en Forza. maar die heb ik al
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Misschien kan de topicnaam veranderd worden naar 'Gamen met een stuur' oid, want er wordt natuurlijk ook veel gesproken over andere sturen en zo lijkt het net alsof er geen andere opties zijn, je hebt ook de logitech, de matcatz, en de nitro.
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de kewle replies in de vorige thread nog :)

    Hoe duur? Ik denk dat het wel meevalt als je het vergelijkt met een HDTV. Je weet toch wel dat het een beamer is he? :9 De pics laten trouwens wel weer zien dat de beeldkwaliteit van een beamer echt niet onder doet voor een HDTV. De beamer was toendertijd 980 Euro. Daarna nog geinvesteerd in een goed zelfbouw projectiescherm van ongeveer 125 Euro. En zo heb je vrij gemakkelijk een big-ass screen. De mijne is nog maar 72 inch, maar de beamer kan ook gewoon 300 inch aan :9

    Ding waar me stuur op zit is een Hanssystem (www.hanssystem.nl) :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Vanaf september ga ik erg goed verdienen voor mijn leeftijd, waardoor een eventuele beamer binnen bereik komt! Ga dan eens kieken voor zoiets :+
     
  6. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ziet het er bij mij uit:

    [​IMG]

    Let niet op de rotzooi :+
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette shit hoor :) Blijft jammer dat ie niet op de 360 kan...
     
  8. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, nou heb ik geen xbox360, maar tog dit zou wel een van de beste sturen op de xbox zijn geweest denk ik.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vind het stuur nogal makkelijk sturen, iets te gemakkelijk. Had graag gehad als je gaat insturen dat je ook een beetje kracht moet zetten ipv dat je stuur elke kant maar op kan gooien...Of kan je dit instellen ofso :eek:
     
  10. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb dat Wireless stuur voor 360... gaat wel lekker maar de moeilijkere races doe ik lekker in me bed met controller :p
     
  11. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een soort playseat gelijk de hanssystem zou voor mij ideaal zijn maar helaas zenden ze niet naar belgië :mad: weet iemand anders waar ik ergens zoits als dit kan kopen, geen echte playseat maar zoist als de hanssystem want ik heb weinig plaats om daar zo'n groot ding te zetten :) max prijs: €75

    Alvast bedankt
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    heb ff iets voor in de startpost als variatie op het microsoft stuur:

    Met very special tanx to porsche-fan die dit naar mij ge-pm'd had.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er is toch ook een stuurtje voor de 360 met ff voor rond de 30,-?
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat dacht ik ook, ik dacht dat dat die logitech was. Kzals ff kijken.

    EDIT: Ja dat is hem. 50 euro bij bol.com
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  15. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het stuurtje van microsoft moet zeggen dat het lekker werkt! Vooral bij pgr bij forza is het soms nog lastig maar het is wel een leukere ervaring zo met een stuurtje!

    Ik had hem voor 99 euro bij bart smit incl PGR 3 niet mis dacht ik zo!
    Verder kan je hem volgens mij nergens los kopen.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kijk 50,- dat is nog eens een keer te doen. Zijn er mensen met ervaring met dit ding?
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    zie vorige thread ;) hele discussies over MWRW en de Drive FX
     
  18. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Het probleem bij die stuurtjes is gewoon het feit dat het niet real time aanvoelt. Ze reageren ALLEMAAL te traag en ik heb de nodige geprobeert. Als ik in een auto zit en ik gooi me stuur om naar rechts dan vliegt die auto voordat ik het stuur om heb kunnen gooien als tegen de boarding aan, dit gebeurt niet bij die digitale dingen waardoor het naar mijn idee nog steeds niet goed werkt.

    Ze moeten die dingen eens realistisch maken dan wordt het pas echt leuk.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    porsche-fan heeft hem en hij is er tevreden mee zegt hij.

    Maar je moet er dan wel een hanssystem bij kopen als je hem niet op een bureau kan bevestigen, want je kunt hem niet op je schoot nemen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je speelt zeker met de batterijen? Ik had hier ook last van.

    Je moet hem gewoon ff aansluiten op het stopcontact en de batterijen eruit halen. Dan stuurt het een stuk prettiger:)
     

Deel Deze Pagina