1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben meer mensen hier de Logitech DriveFX? Hoe kan je goed zien in welke stand je zit me de Force Feedback want als je op dat knopje drukt om de stand te veranderen knippert die snel of langzaam maar ik merk geen verschil tijdens het rijden?
     
  2. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of ik het hier moet vragen. Maar welk stuurtje raden jullie me aan als ik een niet te dure wil maar wel kwaliteit of kan ik dan gewoon beter in een keer een dure maar zeer goede kopen?
     
  3. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag toch maar eens een drivefx gehaald. Ik zie ze bijna nergens meer liggen en voordat ze helemaal uit de winkels verdwenen zijn toch maar even voor 30 euro gehaald.

    Het racen met controller gaat me trouwens wel een stuk beter af. In forza moet ik alle hulpmiddellen aan en AI op normal en nog win ik niet..
     
  4. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mezelf gisteren de Porsche 911 Turbo S Wheel kado gedaan :) 't Duurt wel even voordat ik 'm heb, maar kogel is in iedergeval door de kerk ;) Grote voordeel is dat ik 'm dan voor zowel de 360 als de PS3 kan gebruiken. Nu moet ik steeds wisselen ;) Plus vind ik de Xbox Wireless Wheel een grote stap terug wanneer je de Logitech Force GT gewend bent voor de PS3. Ik heb trouwens voor de Clubsport Edition gekozen.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Erm.. de DriveFX heeft helemaal geen force feedback ;) En zover als ik me kan herinneren kon je niet de rumble aanpassen, maar de steering sensitivity ;)
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft axial Force Feedback geloof ik.

    Waar is dat stuurtje nu nog te krijgen?
     
  7. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    De makro leeuwarden.
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu de DriveFX, echt een aanrader! Super stevig, stuurt lekker, goed "Force Feedback", voelt echt uitstekend aan, en werkt super met Forza 2, al ben ik nog niet goed genoeg voor de klasse a of hoger :p.
     
  9. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ding heeft helemaal geen ffb.

    maar ik wil een stuurtje kopen, die van microsoft wordt het waarschijnlijk. maar nu vroeg ik me af of die ook op de pc kon. heeft iemand hier ervaring mee?
     
  10. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem eenmaal hebt met Race Pro (neem aan dat je dat koopt als je een kwaliteit stuur koopt) Kun je dan laten weten of je volle 900* bij road cars, 720* bij tin tops, 540* bij GTR en 270* bij single seaters? en of je clutch pedaal ook kan gebruiken, zit er namelijk aan om als dat allemaal kan hem te bestellen.
     
  11. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel axial feedback wat ook prima werkt op zich. Oke ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar het voelt wel goed.
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom stond het ook tussen haakjes.

    De uitwerking is precies hetzelfde, en de Logitech voelt erg goed aan, steviger dan die van Microsoft. Als je dan nog nagaat dat ze erg veel in prijs schelen kan ik niet bedenken waarom iemand het stuur van Microsoft zou willen kopen.
     
  13. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me niet. aangezien race pro is ontwikkeld met het microsoft stuur. als je dat porsche dingetje goed wil gebruiken, moet je wachten op forza3.
    kan je lang wachten overigens.

    Edit:mad: Centurion
    logitech vs microsoft wheel? heb je ze allebei dan? heb je ze getest?
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ze niet zelf allebei, maar wel allebei gebruikt, en de Logitech is voor mij de winnaar.

    Het kan natuurlijk net een slecht microsoft stuur zijn geweest.
     
  15. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt 2 versies geloof ik. de microsoft wireless steering wheel V2 is de nieuwste, sinds 2007 op de markt geloof ik. maar ik ben binnenkort jarig en dan vraag ik het microsoft stuurtje denk ik. alleen wil ik hem niet op mn schoot hebben, dus moet ff een soort tafeltje/halve playseat in elkaar flansen.
     
  16. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dan is dat stuur de moeite dus echt niet waard.
    Als ik zo'n stuur zou kopen zou ik ook volledige ondersteuning willen bij een spel als Race Pro. Kan ik beter gewoon normale Fanatec 911 clubsport of G25 kopen voor LFS.
     
  17. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, alleen duurt het nog even voordat ik de Porsche in huis heb ;) Wat ie wel en niet ondersteunt is uiteraard afwachten. De volledige ondersteuning is momenteel alleen bij pc games.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe je de left en right trigger bedient in Forza 2 met het stuur?

    O lol nvm, met de pedalen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Demonstratie van het nieuwe Porsche 911 Wheel:

    [yt]OuNvGlUu7kM&e[/yt]

    Die standaard is ook wel fakking handig. Een stuk compacter en minder lomp dan het hanssystem lijkt iig.
     
  20. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    :die standaard zou ik ook wel willen! wat kost ie?

    haha, check die gast rijden. bij de eerste 3 bochten dacht ik dat hij het wel goed kon, maar dat waren volgens mij de enige bochten van het circuit die hij kende.:D

    Edit: oh, ik zie het al. 130 dollar? wtf!
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2009

Deel Deze Pagina