1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Voor alleen de standaard of inclusief stuur? Want ik meen te herinneren dat het stuur wel zoiets kost.
     
  2. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het DriveFX stuurtje van Logitech blijkt nergens mee te krijgen te zijn, mist iemand nog een shop weet? Dus ik denk dat ik het stuur van MS zelf maar koop dan, echter wil ik weten of ie goed werkt met Test Drive Unlimited, GRID, PGR3 4. Alvast bedankt.
     
  4. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Als je 'm hebt, laat ff weten of ie beetje fatsoenlijk in elkaar zit.
    Heb er zelf twee gehad. Maar ze hadden beide hun problemen. Een derde hadden ze niet meer bij MediaMarkt, dus ik heb m'n geld maar weer mee genomen. Durf het alleen niet aan om een nieuwe op internet te kopen, vanwege ruile enzo.
     
  5. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds een paar dagen heb ik het microsoft stuur en als ik mn stuur loslaat, dan gaat mn auto een klein beetje naar links de hele tijd. is er een mogelijkheid hoe ik mn stuur kan kalibreren?

    Edit: ah ik zie ik al: het kan dus niet. ik heb het al min of meer opgelost door een deadzone te nemen van 1 %, maar eigenlijk zou dit niet moeten. misschien dat ik nog wel terug naar de winkel ga.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2009
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb m bij de Dynabite een keer voor 30 euro zien liggen.
     
  7. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij werkt ie met al deze games, maar zelf heb ik geprobeerd: GRID, PGR3 en PGR4 en dat werkt.
     
  8. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Daarom heb ik hem toen geruild... en toen nog een keer... en toen nog een keer, maar dan voor geld :9
     
  9. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    deadzone op 1% en qua rijden merk ik niks, vind het helemaal niet erg. maar nu gaat mn auto wel gewoon rechtdoor als ik mn stuurtje loslaat:p
     
  10. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Maar vind je niet dat je voor 100 euro iets meer kwaliteit mag verwachten?
    Behalve twee keer een scheef stuur had ik een rempedaal dat uit zichzelf remde en een schakelflipper die niet lekker aanvoelde...
    Tsja, en als je dan hoort dat het Logitech stuurtje degelijk in elkaar zit en maar 30 euro kost, dan verlies ik toch wel het vertrouwen in Microsoft...
    Maar ondanks dat was het fijn stuurtje met lekkere feedback. Heb er zeker plezier mee gehad. Vond gewoon de prijs/kwaliteit verhouding niet acceptabel.
     
  11. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    het rijdt wel lekker hoor, ook wel chille pedals als je de weerstand iets verhoogd.

    de logitech wordt niet meer gemaakt trouwens.
    en ja, die 100 euro..... voor die prijs zou je ook een momo kunnen kopen, maar die gaat niet op de xbox.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga van de week (maandag denk ik maar meteen) ff naar de Dynabite bellen of ze het logitech stuur nog hebben. Want voor 30 euro wil ik die wel erbij hebben voor Midnight Club: LA :D
     
  13. gipsy king

    gipsy king Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    op gameshop.nl staat de joytecht madcatz en logitech te koop..
     
  15. dvdspeler

    dvdspeler Guest

  16. Gert-Java

    Gert-Java Cosmo Kramer

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Kapot stuur

    Mijn MS stuurtje is een beetje kapot. Wil niet meer opschakelen, en het veertje van het terugschakelen is gebroken.... Na met MS gebeld te hebben, blijkt doordat ik hem opengeschroeft heb, niet meer te "repareren" viel en ze konden al helemaal geen nieuw onderdeel opsturen =(
    Toen ik uitlegde dat, doordat de garantie toch al verlopen was, het openschroeven niet uitmaakte, was het antwoord dat ze accesoires na de garantie sowieso niet meer repareerde :confused: (beetje gek voor een stuur wat bijna net zo duur is als een 360).

    Nu vroeg ik me af of iemand een kapot stuur in de aanbieding heeft, waarbij de "paddles" nog wel werken? De rest mag helemaal aan gort zijn, want dat heb ik toch niet nodig.
     
  17. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ergens de USB kabels apart kopen voor de Logitech FX met de XBOX 360 te verbinden?
    Ik kan namelijk een stuurtje kopen voor 25€ waar de kabel van stuk is.
     
  18. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    kost ie nieuw niet ook €25,-??
     
  19. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem enkel voor 80€ ofzo.
    Maar ik heb dus het breakway deeltje nodig, dus daarom koop ik wel een 2de controller met draad erbij.
    Maar ik moet even weten wat er op de netstroom adapter staat, deze zit er ook niet bij. Ik heb er zowieso enorm veel liggen thuis, dus dat maakt het niet
     
  20. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou deze werken op het stuur?

    http://cgi.benl.ebay.be/Laptop-Netzteil-Universal-15-24V-90-Watt-8-Adapter_W0QQitemZ130299840137QQcmdZViewItemQQptZDE_Technik_Computerzubeh%C3%B6r_Notebook_Netzteile?hash=item130299840137&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A2|39%3A1|240%3A1309

    "Description

    Power Input: 100v - 240v 50/60hz, 2A Max.
    DC output: DC 15/16/18(18.5)/19(19.5)/20V 4.5A; DC 22/24V 3.5A 90W MAX.

    Output Power: up to 90 Watts (Maximum) With up to 90 watts of continuous power."

    Stuur heeft 24V DC nodig en 750mA.
    Adapter levert 24V DC en 3,5A
    Denk dat deze 2 wel samen werken dan, want de hoeveelheid stroom hangt toch af van de verbruiker (dus het stuur)
     

Deel Deze Pagina