1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Me Logitech werkt niet super meer. Zit veel speeling tussen. Zit er aan te denken om een MS te halen maar ik hoor zoveel verschillende reacties.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, ik zit er ook aan te twijfelen, nou jah twijfelen, er komt er gewoon één :p

    Maar de ene review zegt dat het stuur bagger aanvoelt en de ander dat het goed aanvoelt. Ditzelfde geldt voor de kwaliteit.

    Ik persoonlijk heb 1 keer met een MS stuur gespeeld in een gamecafe, dit stuur was al vrij uitgeleefd zeg maar. Dus ik heb niet echt een goede indruk kunnen krijgen...
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Je moet gewoon het geluk hebben dat je een goed exemplaar krijgt. Dat geluk had ik niet. Bij het eerste exemplaar stond het rempedaal verkeerd afgesteld, het remde altijd zo'n 15%. Ook zat één van de schakelflippers niet goed, hij had geen 'klik'. Op zich geen probleem als het bij de andere flipper ook zo zou zijn.
    Ik heb dat stuur toen geruild voor een nieuwe. Bij de nieuwe stond het stuur behoorlijk scheef. Die heb ik toen terug gebracht. Ze hadden geen nieuwe stuurtjes meer dus toen heb ik maar voor m'n geld gekozen.
    Af en toe zou ik toch wel weer een MS stuurtje willen. Maar ben bang dat ik dan weer een slecht exemplaar krijg.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb er vandaag één gekocht, het is wel zwaar wennen (speel vooral forza 2). Aangezien ik niks heb om hem op te bevestigen is het vrijwel onmogelijk om te rijden :p. Maar ik ga morgen wel even aan het prutsen met wat hout enzo...

    Moet zeggen dat hij tot nu toe wel bevalt, nog geen rare dingen gevonden, dus hoop dat ik er een goede uit heb gezocht :D.
     
  5. Onyiu

    Onyiu Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    helloo,

    Ben laatste tijd beetje op internet aant kijken voor een stuurtje voor mn xbox.. Ik weet nou niet welke ik moet kopen, Joytech Nitro, Xbox Wireless, Madcatz racing wheel of is er nog een andere die beter is? die niet veel duurder zijn als eerder genoemde.. zijn wel paar kenners hier die me wat kunnen aanraden toch?

    heelp me out !!

    doen die stuurtjes het ook met Midnight Club LA ??
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ondersteunde spellen(klik)

    Dit zijn de games die met force feedback werken, MC:LA staat er ook bij.

    Ik kan niks zeggen over de andere stuurtjes, maar die van MS is wel fijn, maar dat staat hierboven ook al.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2009
  7. Onyiu

    Onyiu Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ojaa ik zie het nicee!
    ik ga denk ik die van madcatz kopen heeft iemand die toevallig?
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog wel een logitech drive fx voor je in de aanbieding.

    50 incl. verzendkosten. In zeer goede staat.
     
  9. Onyiu

    Onyiu Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    no thnx man, btw werken die pookjes wel?
     
  10. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    die van madcats is echt bagger.
    je moet kiezen tussen de logitech drivefx(goedkoop, stevig, matige rumble) en het wireless wheel van microsoft(duurder, mindere bouwkwaliteit, maar veel betere rumble en force feedback)

    als ik jou was, zou ik die microsoft kopen, tenzij je die logitech voor een tientje ergens kan kopen natuurlijk.
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Er is nu ook een stuurtje te koop met pedals waarbij ook een koppelingspedaal bij zit. Natuurlijk zit er ook force feedback op en kun je schakelen met zowel flippers als met 6 gears handschakeling.

    Wel bijzonder aan de prijs, zo'n €330. De tafelklem moet je apart bijbestellen.

    Erg mooi is de stabiel wheelstand waar ook je Microsoft wheel of je Logitech G25 op kan!

    http://www.fanatec.com/ klik op products-rennsport wheelstand

    of kijk hier naar de filmpjes

    http://www.youtube.com/watch?v=R4QGtKOBojw met het Microsoft stuurtje

    http://www.youtube.com/watch?v=NqTQw...=related&pos=2 met de G25 en ziet er heel stabiel uit
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die wheelstand ga ik waarschijnlijk wel bestellen, ik vind hem er wat beter uitzien dan een “hanssystem”, hij is wat duurder (het dubbele) maar hij ziet er wel wat professioneler en steviger uit.

    Dat stuurtje zou ik ook graag willen hebben, maar de prijs van de goedkoopste versie is al te hoog vind ik. Dus ik moet het maar doen met een mindere wireless Wheel :p.
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Iemand had gisteren op t forza3 topic gepost dat hij de wheelstand gebruikt en dat hij zeer tevreden is.

    Ik heb m vanmiddag ook besteld met speciale bevestiging voor montage met t Microsoft wheel.
    Wheelstand €99,95
    Bevestiging €19,95
    Verzendkost€10,00

    Het Porsche wheel voor de xbox is uitgesteld tot September. Dan wacht ik wel tot die geleverd kan worden. Je weet nooit of er nog meer op de markt komt of dat Microsoft ineens tòch de G25 gaat ondersteunen.
     
  14. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    en die doet het niet eens op de Xbox360...
    Of bedoel je met de goedkoopste de Pure editie waar niet eens pedalen bijzitten? (oke, de microsoft pedalen zijn compatible, maar toch)
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De goedkoopste die het doet op de xbox350 is die van €330 en heeft wel pedals met clutch.

    Nee, je hebt gelijk. Die van €199 zonder pedals doen het ook.

    http://www.fanatec.de/html/pw_overview.htm

    Het stuurtje van €449 is wel belachelijk duur, maar een abs vibration on brake pedal is wel vet hoor.

    Ik zag nog iets: blijkbaar zijn de prijzen in Euro's en Dollars gelijk!

    Voor de bestelling die ik vandaag heb gedaan kan ik het niet meer veranderen en het bedrag was ook niet zo groot, maar als ik het porsche stuur ga kopen van €449 en ik betaal in dollars, dan zijn dit maar 330 euro (misschien nog een kleine wisselkoersvergoeding).

    Misschien dat jij dit al kan doen met je bestelling van je wheelstand, Shoarma Kip.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Als het mogelijk is zal ik wel eens kijken, zou ongeveer 30 euro schelen (inclusief die ms ww adapter)
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik ben zeer tevreden over het Microsoft wheel, maar je moet hem wel op een tafeltje bevestigen, anders kan je niet rijden.

    Ik heb zoiets gemaakt, maar ga toch die wheelstand gebruiken vanwege ruimtegebrek en t tafeltje soms glijdt. Ik heb overal laminaat liggen en ik zat eral aan te denken om plastic dopjes erin te schroeven, maar ik ga toch de wheelstand proberen.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, heb precies hetzelfde.
    Ik had als tijdelijke oplossing zo'n bureau van de Ikea gekocht van €15. Het werkt wel, maar idd de ruimte die het in neemt is bagger + dat je hem niet even snel aan de kant zet.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Aangezien de DriveFX zo goed als onvindbaar is ga ik voor het MS wheel, maar nu ik die foto's zie is er 1 ding dat ik me afvraag: wat zijn de afmetingen van dat ding? :eek: (Via Google heb ik niet direct is gevonden.)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Breedte. 43cm
    Hoogte. 39cm van top van het stuur tot onderkant steun.
    Diepte. 30cm
     

Deel Deze Pagina