Dat zal je altijd zien: woensdag werd die afgeleverd op mn werk. Thuis aangekomen heb ik mn stuurtje van mn tafeltje gehaald en de doos uitgepakt.
Rustig de boel in elkaar aan het zetten en ja hoor: wtf??? Geen adapter voor het Microsoft xbox360 wheel
(de adapter is een stuk metaal met gaatjes die precies passen in de gaten in het wheel waarna je het stuur heel stevig op de wheelstand kan monteren).
Er zat wel een adapter bij voor het Porsche stuurtje. Ondertussen stijgt mn bloeddruk naar 300-200, ik kan echt niet tegen mensen die lopen te blunderen op het werk.
Enkele minuten later een pittige mail gestuurd naar Fanatec om uitleg te vragen. Gemeld dat ik niet weer 2 weken wil wachten op het pakket.
Een dag later krijg ik al reactie: Nee hoor, niets fout gegaan. De adapter wordt apart verzonden en is vandaag de deur uit gegaan. Binnen enkele dagen heeft u deze binnen.
Ik heb de beste man vriendelijk bedankt voor de snelle reply, maar gezegd dat ik het onbegrijpelijk vind dat de pakketten niet in 1 keer samen zijn verzonden. Alleen al voor het milieu lijkt mij dit een kwalijke zaak! "Handig" om 2 pakketten apart vanuit Duitsland naar Nederland te versturen.
Bovendien: wat moet ik met een wheelstand als mn stuur er tòch nog niet op kan!
Positief: de wheelstand ziet er gelikt uit en is zeer solide. Hij plakt gewoon aan mn laminaat en het ziet er naar uit dat ik er veel plezier van zal hebben, als binnenkort de adapter wordt geleverd
Foto volgt als die in gebruik is!
Laatst bewerkt: 26 jun 2009