1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik had zelf toen nog de hoop dat de stekker kapot was en ik ben ff langs een electronicazaak gegaan en deze daar laten testen om te kijken of die het wel deed.
    Toen bleek dat de kabel gewoon goed was, dus was er een defekt in het stuur zelf. Misschien kan je dat zelf ook ff checken.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar zijn er nou nog andere stands? :+
     
  3. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoeveel heb je daarvoor betaald??
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke stuurtjes werken allemaal op de Xbox 360?? Heb nog een stuur van Microsoft voor de PC liggen namelijk... Een Sidewinder... Zou die ook werken??
     
  5. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren, heeft iemand ervaring met het Hanssysteem Site. Vind het er beetje cheapy uitzien, en wil het met wat maten voor een vriend z'n verjaardag kopen. Alle ervaringen zijn welkom.
     
  7. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    @Cybermaxxx

    Ik ben nu al een aantal jaar in bezit van het Hanssysteem(ze hadden toen nog geen website, was ad op marktplaats).

    En gebruik het met heel veel plezier. De gedachte die vele hebben dat het niet stabiel zou zijn, ik heb er in ieder geval geen last mee.

    In bv een game als Dirt2 heb je meer heftige stuur bewegingen als bv RP. Het systeem blijft gewoon goed stabiel.

    De enige speling die ik ervaar is in de lengte richting, maar dat komt door mijn logitech stuurtje, lichte speling verticaal. Maar dat komt door het ontwerp van het logitech stuurtje.

    De minpunten zijn er voor mensen die echt weinig ruimte hebben, hij is smal maar wel lang, dan heb je meer aan die Fanatec stand denk ik.

    Ik heb er zelfs een oude subwoofer op bevestigd aan de voorzijde, zonder speakers. Ik zet het bass niveau op bijna max. Dan voel je ook echt iedere motor trilling, curbstones door je stuur en pedalen heen.

    Volgend project is een extra base onder de alu traanplaat waarin ik 1 of 2 basspumps ga plaatsen. Dan wordt het echt leuk met trilllingen(jammer voor de buren}:]
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De wheelstand kostte incl verzending en plaatje voor bevestiging met het Microsoft Wireless Wheel voor €120.
    Ik ben alleen een beugeltje vergeten mee te bestellen waarmee je de pedalen netjes kunt klemmen. Die kost volgens mij €15.

    Je kunt dus ook een plaatje bestellen voor bijvoorbeeld de Logitech G25.

    http://www.fanatec.com/ Klik op Rennsport Wheelstand. Er zijn ook filmpjes op youtube waar je kunt zien hoe stabiel het systeem is (zeer stabiel!) en die het ik eerder gepost hier.

    http://www.youtube.com/watch?v=NqTQwt_bR7A
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2009
  9. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Waar heb je het besteld?
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Bij www.fanatec.com dus ;)

    Klik op buy product-Netherlands-Racing cockpitstands-Rennsport wheelstand

    Zorg dat je de goede adapter erbij besteld. Dat is het juiste bevestigingsplaatje voor het stuur en het plaatje om de pedalen vast te zetten is ook erg makkelijk.
    Ik had zelf dus de Microsoft Wireless wheel adapter nodig. Dacht eerst dat ze een fout hadden gemaakt, want er zat een heel klein stukje metaal bij en ik dacht dat dit het nooit kon zijn. FF vloeken en tieren, maar toen ik begon te puzzelen (handleiding van de wheelstand was goed, maar bij de adapter zat niks) bleek dat dit het dus wèl was.

    De wheelstand is nu ff out of stock zie ik, maar ze komen weer. Het bedrijf zit in Duitsland, je koopt het dus bij de fabrikant zelf. Mail ze anders ff.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  11. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    De nieuwe Logitech G27 ziet er vet uit, jammer dat ie nog steeds niet met de Xbox 360 werkt :mad:

    [​IMG]
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het blijft een mooi stuur he :)
     
  13. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, maar jammer inderdaad dat ie niet voor de 360 te gebruiken is. Daarom heb ik gekozen voor de Fanatec, die kun je voor alles gebruiken :)
     
  14. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    is die logitech g27 al op de markt dan?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht het niet. Meer veel mensen die ik ken van het racen blijven ook gewoon lekker bij hun G25 of een ander stuurtje. Want hij is qua kwaliteit niet beter en heeft maar 3 extra features te opzichte van de G25. Dus niemand gaat weer 300 euro betalen voor een upgraded G25.
     
  16. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is trouwens wel op de markt. heb net ff gegoogled.
    maar ja, je kan een g25 voor 170 euro krijgen. niemand gaat dan zoveel extra geld betalen voor een nieuwere versie. alhoewel je die g27 waarschijnlijk in de praktijk wel goedkoper kan krijgen. dit was ook het geval met de g25. hun adviesprijs is volgens mij nog steeds 300 euro.
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik las laatst een vergelijkingstest tussen die nieuwe G27 en de "oude" G25, maar op veel punten was de G25 beter!


    Ik heb toch maar besloten om de fanatec niet te kopen, ik race gewoon veels te weinig. 200-300 euro vind ik geen probleem, maar daarboven wordt het wat te gek hoor.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hans System kan toch met de Drive FX?
     
  19. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja

    hanssysteem is wel duur 50 euro ongeveer.
    als ik jou was, zou ik gewoon zelf iets in elkaar knutselen. heb ik ook gedaan. is heel stevig en mooi geworden voor slechts 7 euro.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ben ik te lui voor :+
     

Deel Deze Pagina