Grappig. Ik ben al tijden niet op het forum geweest. Kom is toevallig eens in de stuurtjes thread kijken, zie ik mijn naam staan!
Dat met die houtjes was best wel kut. Ik heb nu mijn stuur zonder steun met een paar stroken sterke dubbelzijdige tape aan het Hans-System vastgeplakt. Echt 100x beter. Dat ding zit gewoon écht vast nu. Veel preciezer sturen en veer beter feedback.
Ik ben nu weer lekker aan het racen in Forza3. Maar mijn pedalen piepte als een gek! Ik heb dan ding opengeschroeft (2 schroefjes onder sticker!) en de scharnieren lekker in de Vaseline gezet. Opgelost
Nu zoek ik eigenlijk nog iets beters om de pedalen aan die basis van het Hans-System vast te maken. Dat klitteband vind ik maar kut. Bij die Fanatec Stand wordt het toch alleen ondersteund aan de achterkant van de pedalen? Tegen achteruit schuiven zeg maar? Ik weleens kijken om ik ook niet gewoon een profieltjes op die basisplaat kan schroeven, kijken of het werkt. Of heeft iemand al een coole oplossing voor de pedalen?
Laatst bewerkt: 30 okt 2009