1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

1. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Heey ik heb eens op die site gekeken, maar ik zie alleen het stuurtje ...? verkopen ze de pedalen er ook bij omdat ik ze dus niet op de foto zie staan en bij kenmerken.

bij voorbaat dank

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Jah, de pedalen staan er niet op maar ze horen (en zitten) er gewoon bij hoor :)

3. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man !

4. Kelvin83

Kelvin83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

Ik heb me net geregistreerd (dus weet niet precies hoe alles hier werkt) omdat ik een probleem hebt met me xbox 360 stuur van microsoft. Het stuur werkt gewoon goed maar ik krijg de tafel klem er niet meer af, er zit een knop op maar als ik die indruk dan zit ie muur vast, weet iemand hoe ik dat eraf kan halen?

Groetjes

Kelvin

Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Eh, je moet toch dat stukje naar je toe trekken waar het gat zit? Dan komt de klem los van de tafel, maar dan wel met het stuur nog vast aan de klem.

Oh ja, als je de knop indrukt zou het stuurtje los van de klem moeten komen. Het beste is t als je dan de achterkant van het stuurtje optilt meen ik.

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  6. Kelvin83

Kelvin83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de knop indrukt dan gebeurd er niks, ook niet als ik de achterkant optilt, hij zit muurvast er zit geen beweging in te krijgen. Ik heb hem namelijk 2e hands gekocht, nieuw zijn ze bijna niet te krijgen, en toen zat die kalom er al aan, dus ik dacht dan haal ik hem thuis wel eraf want in me woonkamer heb ik niet genoeg ruimte maar op schoot kan natuurijk ook, maar wat ik ook doe ik krijg hem er niet af.

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Misschien dat de vorige eigenaar hem anders vast gezet heeft (boutjes/bundelbandjes)?

Zodra je die knop indrukt en de achterkant iets omhoog tilt zou je het stuur los moeten krijgen, anders gewoon blijven proberen (bruut geweld :+)

8. Kelvin83

Kelvin83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar anders ben ik bang dat ik het sloop. Maar het is idd wel raar dat ie zo vast zit, kan misschien komen omdat ie hem weinig gebruikt heeft dat alles nog stroef gaat.

9. Kelvin83

Kelvin83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na bruut geweld te hebben gebruikt is hij er eindelijk af, en ik doe hem er ook niet meer erop haha. Maar heb jij dat ook dat je niet echt een adapner hebt zoals op youtube video's, wat je in het stopcontact doet is al een soort adapner en niet echt dat het los is met een stekker naar het stopcontact toe.

10. AnthraX

AnthraX We're oscar mike!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een stuurtje liggen, al wat ouder, gebruikte ik vroeger altijd op mijn pc. Mijn vraag is: is er een mogelijkheid om dit stuurtje werkend te krijgen met de xbox? Ik heb em al eens aangesloten maar toen werkte die niet. Is het niet mogelijk met een tussenstukje of wat dan ook? (Ik vraag dit omdat ik ook zie dat er tegenwoordig muizen e.d. zijn die met behulp van een adaptertje op de 360 functioneren).

11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Op schoot gaat echt niet werken en helemaal niet met force feedback aan.

Nee, dat kan niet.

Er is wel een ontvanger te koop waarmee je het xbox stuurtje op de pc kunt gebruiken, maar ik weet niet of de force feedback dan werkt.

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Hehe, sorry, ik snap je niet helemaal. Heb je nou wel of geen adapter? Of wil je weten of je ook zonder adapter kan spelen met het stuur? Er zit aan de rechterkant van het stuur iig een 'klep' waaronder je batterijen in kan doen, alleen heb je geen Force Feedback.

13. Kelvin83

Kelvin83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel, op youtube zie je vaak dat mensen hun adapter op tafel hebben liggen met een stekker naar stopcontact, maar mijn stuur die hebt niet dat systeem, wat ik in het stopcontact steekt is al een adapter, mijn vraag is eigenlijk of je er soorten in hebt, want je had ook adapters die te heet werden had ik hier gelezen.

14. AnthraX

AnthraX We're oscar mike!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er zijn verschillende soorten adapters. Wat jij bedoelt is gewoon net zoals de brick adapter bij de Xbox360 dat er aan de adapter nog een stuk kabel zit. Jij hebt eentje die gewoon rechtstreeks aan het stopcontact hangt zeg maar. Het maakt allemaal niet uit zolang het voltage, ampere en watts maar voldoen aan de eisen van het stuurtje. Als die te warm wordt merk je dat van zelf.

15. Kelvin83

Kelvin83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het op schoot wel werken hoor, je plaats het stuur zo ver mogelijk op je benen dat de achterkant iets over je knieƫn heen komt, dan zit je er ook niet zo dicht op en rijdt wel lekker met force feedback. Het is even wennen omdat ik een controller gewend bent maar het gaat goed. Ik vindt het stuur op dit moment lekker werken met Forza Motorsport 3.

16. Kelvin83

Kelvin83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, ik heb die rechtstreekt gaat ja. En bedankt voor de tip, ik zal erop letten als die te warm wordt.

17. Kelvin83

Kelvin83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die Forza Motorsport 3 spelen met stuur, en ze willen de camara in de cockpit iets verder naar achter hebben dan ga je als je de game opstart naar Forza Motorsport 3, My Profile, Multiscreen, dan zet je multiscreen op "on", degrees between screens op 90 en daarna druk je paar keer op de a knop. Je kan het alleen gebruiken in onderdeel Forza Motorsport 3 dus niet in Freeplay dan loopt de Xbox 360 vast. Ik weet niet of jullie dit al wisten ik kon het niet echt vinden met zoeken, dus als het al bekend is sorry daarvoor.

18. Henky8

Henky8 Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 stuur

Ok ik d8 laat ik het eens op een forum proberen.
    Ik ben een beetje ten einde raad, ik wil heel graag een stuur hebben voor de xbox 360 en nu heb ik te horen gekregen dat die dingen al lang uit de productie zijn gehaald door Microsoft:mad:
    Heeft iemand een idee waar ik zo'n stuurtje kan kopen?
    Ik heb al geprobeerd: Mediamarkt, Saturn, Bartsmit, Eplaza, Nedgame

Ik hoor het graag:)

_0/

19. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.fanatec.de daar heb ik het stuurtje gisteren gekocht\o/

Kijk is op budgetgaming.nl.....

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er nog 1 te koop staan: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=142529

Deel Deze Pagina