1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al aan het wachten sinds 29/8!!!! Vorige week heeft Microsoft me opgebeld en gezegd dat het verpakkingsmateriaal ( voor het stuur op te sturen ) naar me was opgestuurd. Maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Ik heb zelfs contact gezocht met mijn rechtsbijstandverzekering, maar die zeiden dat ze nog niets konden doen. Ik had contact gezocht met hen omdat ik geadviseerd werd om het stuur niet meer te gebruiken en aangezien de garantie termijn wel door gaat wilde ik één of andere compensatie, want ik ben nu al meer dan 2 maanden aan het wachten en kan/mag het stuur niet gebruiken. Slechte zaak.
     
  2. mastermido

    mastermido Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niks ontvangen :mad:
     
  3. guido123

    guido123 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de stuur op voorraad? En als ik het koopo is de retro fit ding al verwerkt?
     
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Is echt een fijn stuur heb hem zelf ook, hij stuurt ook op tijd.
     
  5. guido123

    guido123 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?
     
  6. abuserkadayf

    abuserkadayf Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik dit ding bestellen dan ..consoleshop heeft um niet meer..uitverkocht :mad:

    en is deze compatible met nfs prostreet
     
  7. abuserkadayf

    abuserkadayf Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
  8. copyfile

    copyfile Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te denken om ook binnenkort een stuurtje te kopen. Heb nu alleen even zitten kijken en vraag me nu af wat de beste keus zou zijn. de Mad Catz MC2 Steering Wheel XBOX 360 of de Joytech Nitro of het stuurtje van microsoft dat in het begin van deze threat staat vermeld. Heb een beetje zitten zoeken op internet en kwam uit de de joytech wel het beste was. Klopt dit een beetje of hebben jullie andere ervaringen/opties ?
     
  9. copyfile

    copyfile Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand hier een stuur ???
     
  10. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een stuur (van MS), maar geen ervaring met die anderen ;) Ik zou persoonlijk gewoon die van MS nemen :)
     
  11. copyfile

    copyfile Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een beetje zitten zoeken maar die van MS is bijna nergens meer te verkrijgen. Zijn er hier verder geen mensen met ervaringen met stuurtjes ???
     
  12. GM360

    GM360 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die een MS wireless racing wheel zoeken, ik heb er een te koop. Hij is in zeer goede staat incl. doos. Heb ook PGR4 te koop.
    Samen € 130,-
    (hoop dat ik dit mag schrijven, er wordt wel om gevraagd in dit topic)
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook de aanvraag voor de retrofit opgestuurd een hele tijd geleden. Vandaag een grote lege doos vanuit het European Repair Center in Duitsland gekregen. Nouja leeg, er zit een sticker in met UPS verzend-etiket terug naar Duitsland.

    Ik denk dat het de bedoeling is dat ik mijn stuur erin stop (past makkelijk), en deze dan opstuur naar de repair center. Ik ga morgen toch even bellen naar de helpdesk, kijken of zij er iets van af weten. Vragen of zij weten wat er precies in moet, terug naar Duitsland.

    Wel grappig, zo'n grote lege doos krijgen :9

    Wel balen, ik ben net lekker bezig met PGR4, gewoon met het stuurtje...daar zal dus even een pauze in komen. Ik vind het trouwens na al die maanden dat ik hem heb, nog steeds een superstuur. Heeel erg blij mee. Maarja, ik vind het niet erg dat ik hem even kwijt ben. Tis natuurlijk gewoon superservice dat ze je een doos opsturen met verzendetiket.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niemand anders een grote lege doos binnen gekregen?

    Ik heb ondertussen even geinformeerd bij de helpdesk. Je moet alléén je stuur in de doos doen, en opsturen met het label dat in de doos zit. In de doos zitten gleuven waar je precies de zijkanten vertical in kan schuiven. Ik heb het al gedaan, en zit echt supernetjes in die doos zo.

    Maandag wordt de mijne opgehaald door UPS. Ben benieuwd hoe lang ik hem kwijt ben, met die kerstdagen ook enzo :)
     
  15. FireFly

    FireFly stop, drop & roll

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een lege doos gekregen met 2 stickervellen waarop het retouradres staat. Beetje vage bedoeling allemaal zit verder ook helemaal geen beschrijving bij hoe je het verder moet doen. Duurde ook best lang voordat ik een doos opgestuurd kreeg, zou al bijna een tweede brief sturen. Duurde ongeveer 4 weken
     
  16. mastermido

    mastermido Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    HMM ik heb nog niks ontvangen :mad:
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier ook vorige week die doos gekregen. Op die uitlegflyer die er in zat werd verwezen naar een witte sticker om hem dicht te plakken. Die is nergens te bekennen.

    Er staat op de Racing Wheel Return Instructions bij mij: ONLY RETURN THE WEEL AND DASH ASSEMBLY. Welk onderdeel bedoelen ze nu met 'DASH ASSEMBLY'?
     
  18. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag stond bij mij ook UPS aan de deur met een lege doos.
    Die gast zei zelf al dat ik mijn stuur erin moest doen om op te sturen.

    Ik gauw stuur in doos gefrut en gelijk mee terug gegeven.

    Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, was toch al paar maanden geleden dat ik formulier heb opgestuurd nav rook verhaal.
     
  19. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens in augustus het formulier ingevuld en opgestuurd naar Engeland omdat ik na een aantal weken geen reactie had ontvangen heb ik 24 oktober 2007 xboxsupport gebeld, er werd een nieuwe aanvraag ingevuld en ik zou snel de retrofit kit ontvangen, gisteren stond UPS voor de deur met 2 lege dozen, blijkbaar was de brief van Augustus toch aangekomen.

    De inhoud van de dozen was echter verschillend, in beide zat een A4-tje met een uitleg wat je moest doen, in 1 doos zat een retour ticket voor UPS, in de andere niet, in geen van beide dozen heb ik de ronde sticker voor het 'sealen' van de doos kunnen vinden.

    Moet nu nog een afspraak maken met UPS om de doos op te laten halen en dan afwachten hoelang dit gaat duren.
     
  20. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren ook de doos binnen gekregen. Ik dacht al: he, ik heb toch niks besteld ? ;) Ik doe 'n na de kerst wel op de post, zodat ik tijdens de feestdagen nog effe kan spelen ;)

    Dat vroeg ik mij eigenlijk ook af ;) Dit misschien ?

    [​IMG]

    Of bedoelen ze met dash assembly 't onderste gedeelte van 't stuur (waar je o.a. je headset op aan kunt sluiten) ?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2007

Deel Deze Pagina