1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Is geen ruimte voor in de doos, die klem enzo. Gewoon alleen het stuurtje. Heb ik ook doorgekregen van de helpdesk.

    Waarom zouden ze die klem nou willen hebben? :9
     
  2. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic wat betreft het microsoft stuur. ik ben namelijk ook opzoek naar een goed stuur voor de pc met 3 pedalen en een goede racegame die die 3 pedalen( dus ook de koppeling) ondersteunt. ik wil namelijk dat het sturen ongeveer net zo werkt als in een auto: ik zelf heb niks met die 2 pedalen shit.
    welk stuur en welke racegame is aan te raden?
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dan moet je bij de Logitech G25 met het simulatiespel RFactor zijn ;)
     
  4. copyfile

    copyfile Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag voor kerst het logitech stuurwiel gehad. Werkt prima. Maar alleen in Test Drive Unlimited krijg ik me schakel flippers niet aan de praat. als ik naar de instellingen van de controller ga staat er allemaal welke knoppen waarvoor zijn maar kan ik niks wijzigen ? Hij laat ook een controller zien i.p.v. een stuur. Bij Need for Speed geen problemen. Hoe kan ik dit in test drive veranderen ?
     
  5. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een berichtje voor die gasten die het MSstuurtje hebben opgestuurd. Ik heb vandaag dus een geheel nieuw stuur terug ontvangen. Mijn stuur was op 5 dec. opgehaald. Dan weten jullie ongeveer hoelang je moet wachten.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  6. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook een nieuw stuur ontvangen :)
    Mijn stuur was 14 december opgehaald door UPS.

    Vanavond ff testen
     
  7. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    shit...toen ik een lege doos kreeg zat er geen brief bij, alleen de retour sticker
    en heb dus alles erin gegooid, de stuur, pedalen en voeding.
    vandaag stond upc voor de deur met een doos.. en daar zat alleen een stuur in, en geen pedalen en voeding :mad:
    nu probeer ik 0800 te bellen , maar krijg een in gespreks toon.

    heb wel nog een stuur boven liggen die kapot is, waarvan ik daar de pedaal en voeding kan gebruiken..maar toch. ze hadden wel iets duidelijker mogen zijn.
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:...sorry.

    Ik heb ook een stuur terug. Volgensmij is het een idd nieuwe :D
     
  9. da master

    da master Kill Without Honor

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe bij pgr4 de feedback force uit zet ?
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Voedingsadapter eraf halen en batterijpack erin ;)
     
  11. da master

    da master Kill Without Honor

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ver was ik ook ,maar bijvoorbeeld op nfs prostreet kun je feedback op 30% zetten , maar kan dat ook bij pgr4 want ik het niet vinden:confused:
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.943
    Een vriend van mij heeft een logitech stuur gekocht, nu zegt hij dat hij niet werkt. Hij heeft alles geprobeerd.

    ZIjn er eisen, opties die je van te voren moet aanzetten / veranderen voordat het stuur het doet, of ?

    edit : opgelost.(heel vreemd, door de xbox ipv rechtop, te kantelen deed het stuur het wel.)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  13. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan de Joytech Nitro racing wheel te halen, Is dat een goed stuur?
    PS:Wel gehoord dat er geen force feedback inzit maar maakt me eigenlijk niet echt uit, of is het een groot verschil met force feedback
     
  14. guido123

    guido123 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeite waard?

    Moeite waard?
     
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie mij advies geven? Ik ben van plan een stuurtje te kopen (lijkt me echt geweldig). Ooit wil ik nog eens een PS3 kopen, nu heb ik alleen een Xbox 360. Stel dat ik de PS3 koop, dan wil ik er een Logitech G25 bij hebben. Maar het Racing Wheel van de 360 vind ik ook mooi. En de redenen om op de 360 een stuurtje te kopen, zijn Forza 2 en PGR4 (en NFS), terwijl ik op de PS3 eigenlijk geen leuke racegames ken.

    Wat zouden jullie doen? Bij mijn toekomstige PS3 de G25 kopen, of nu gewoon een MS Racing Wheel kopen (of zijn er nog betere stuurtjes voor de 360)?
     
  16. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die PS3 vergeten en alleen MS racing wheel kopen
    Xbox 360 rulezzzzzzzzzzzzz \o/\o/
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik denk ik ook doen. PGR en Forza zijn gewoon de shit:cool:.

    Maar weet iemand wat het verschil is tussen de normale en de v2? Want hier wordt het stuur met PGR4 aangeboden, maar dat is niet de v2 versie.

    Wat is er vernieuwd bij de v2?
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Hmm, de games zijn misschien leuker op de 360, maar het verschil in gameplay wat je creeert met het stuurtje is bij de G25 ongeveer 23975218x groter dan bij dat ding van Microsoft.

    Games voor de PS3 zijn F1'06 en GT5 Prologue. En hell ja dat die met een G25 het vetste zijn om te spelen. Dat Wireless ding is in vergelijking daarmee echt zwaar flut.
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké. Nou wordt het toch lastig:+. Bij consoleshop kost het stuur nog maar 100 euro icm. PGR4. Had die net besteld. Denk dat ik gewoon de G25 erbij koop als ik een PS3 heb :D. Want als ik jou zo hoor, moet je zo'n stuurtje van logitech toch echt niet missen.
     
  20. White Dragon

    White Dragon Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Het stuur bij Xboxhome is wel de V2 versie. Heb hem zelf daar ook besteld en woensdag binnengekregen.

    Het enige verschil is dat de V1 een enkele keer in de fik is gevlogen en deze dus (als het goed is) niet meer. En een andere doos.
     

Deel Deze Pagina