Jammer dat iedereen altijd gelijk altijd zo in de aanval gaat terwijl dat toch helemaal niet nodig is. Volgens mij ben ik hier ook altijd degene die roept dat projecteren helemaal niet zo duur hoeft te zijn als je weet waar je op moet letten. Ik wil geeneens een plasma scherm van 20000, veels te klein
Dat jij het woord lcd niet bij een beamer kunt plaatsen kan ik niets aan doen, er zijn verschillende projectie technieken, waar lcd er eentje van is. Je hebt ook nog dlp (sterk in opkomst), dila en dus crt. De volgorde waarin ze noem is ook gelijk de volgorde van kwaliteit en sorry lcd staat op de laatste plaats.
Dat je het goed vind komt hoogstwaarschijnlijk omdat je het niet beter hebt meegemaakt. Sluit diezelfde beamer eens op een vga bron aan en dat zou al een wereld van verschil moeten opleveren, composiet is ronduit slecht op zo'n groot formaat. De meeste mensen dachten een tijd geleden ook nog dat dolby pro-logic goed genoeg was voor het kijken van films terwijl de trend nu richting 5.1 / 7.1 gaat. Als je niet weet wat er nog meer is kun je vaak hartstikkuh tevreden zijn met wat je hebt en dat is goed!
Ik probeer alleen advies tegeven dat wanneer je overweegt een projector / beamer aan te schaffen dat jeje goed in de materie verdiept en dat een dure lcd beamer niet altijd het beste resultaat oplevert.
Laatst bewerkt: 4 sep 2002