1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamen op je TI-83

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Arowana, 23 aug 2003.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    sk is erg ideaal met ti83, al die formules van stoffen, het hele mol omreken tabel stond erin, zelfs met examen heb ik er in gekeken:D:D

2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, het nadeel bij ons is wel dat leraren daar dus gewoon op controleren.. of toch iig de leraar die ik heb volgend jaar..

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    bij ons controleerden ze nooit, op examen mag je je gr helemaal vol hebben staan zonder dat het gewist hoeft te worden, spriekbriefjes op je gr is dus toegestaan, als je je gr voor dat vak mag hebben

je kan bijv snake spel doen met daarin spiekbrief, of een tekening maken waarin je een code moet invoeren voordat je verder kan:D daar komen ze niet snel achter, en als je die progs op je pc maakt kan je edit functie uitzetten!

4. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb prog dat je niet kan resetten (bij ons doen ze dat altijd) :p dan komt er mem. cleared ,maar alles staat er nog op :D

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gimme the program 8)

_O_

6. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wahaha, ik heb het niet gemaakt ,iemand van me klas. ik heb geen idee hoe ik het op internet zou moeten zetten :confused:

7. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een lange tijd gegamed met mijn Ti83, helaas kwam ik er op een tm achter dat het ding er verschrikkelijk langzaam door werd..|:- sindsdien gebruik ik hem alleen nog maar voor spiekbriefjes.. daar is hij wel handig voor :p

_O_

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    gewoon een tekst maken op dezelfde plaats als echt reset, en dan met pauze een enter doen en op volgende beeld mem cleared weergeven, slim maar goed werkend:D

9. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik HAD spelletjes, tot mn wiskundeleraar er achter kwam dat ik tijdens de les zat te spelen......

10. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    ach ik game er niet op, gamen doe ik thuis....

Deel Deze Pagina