sk is erg ideaal met ti83, al die formules van stoffen, het hele mol omreken tabel stond erin, zelfs met examen heb ik er in gekeken
hahaha, het nadeel bij ons is wel dat leraren daar dus gewoon op controleren.. of toch iig de leraar die ik heb volgend jaar..
bij ons controleerden ze nooit, op examen mag je je gr helemaal vol hebben staan zonder dat het gewist hoeft te worden, spriekbriefjes op je gr is dus toegestaan, als je je gr voor dat vak mag hebben je kan bijv snake spel doen met daarin spiekbrief, of een tekening maken waarin je een code moet invoeren voordat je verder kan daar komen ze niet snel achter, en als je die progs op je pc maakt kan je edit functie uitzetten!
ik heb prog dat je niet kan resetten (bij ons doen ze dat altijd) dan komt er mem. cleared ,maar alles staat er nog op
wahaha, ik heb het niet gemaakt ,iemand van me klas. ik heb geen idee hoe ik het op internet zou moeten zetten
Ik heb een lange tijd gegamed met mijn Ti83, helaas kwam ik er op een tm achter dat het ding er verschrikkelijk langzaam door werd.. sindsdien gebruik ik hem alleen nog maar voor spiekbriefjes.. daar is hij wel handig voor
gewoon een tekst maken op dezelfde plaats als echt reset, en dan met pauze een enter doen en op volgende beeld mem cleared weergeven, slim maar goed werkend