Idd!!!!! Ik kocht mijn 360 direct bij de launch en heb em na een maandje weer verkocht (ook nog met winst!), dit puur omdat ik het aanbod van games eigelijk niet de moeite waard vond. Ik speelde daarom alleen nog om te kijken of ik het nog wel leuk vond. Nu echter, zie ik steeds meer leuke en goeie games uitkomen. games die mss wel de moeite waard zijn om weer de 360 voor aan te schaffen. daarnaast ben ik helaas ook een arme student en vind ik €400,- toch een hoop geld (moet natuurlijk wel de premium hebbe he!) als je daarnaast niet eens een game hebt. Om een lang verhaal kort te maken is het onder andere voor mij dus zinvol om ff te wachten tot er van die mooie packs uitkomen.....het liefst voor een mooi prijsje natuurlijk. PS: Hoop dat die PGR3 bundle daarom ook hier verschijnt!!!
Dit nieuwsbericht is een beetje misleidend ... 500 dollar is dan wel 392 euro .... maar de Premium word in Amerika ook voor 400 dollar verkocht... als dit pakket in europa zou verschijnen zouden we 500 euro moeten betalen
nog geen voordeel naar mijn mening......! Als deze hier voor €400,- zou verschijnen zou ik het schappelijk vinden. Bij xbox 1 ging er na 3 maanden al een flinke korting af.....natuurlijk is de situatie nu anders maarja......
Kan je net zo goed een premium pakket met Project ghotam racing 3 doen Die is bij die site 50 euro met saints row maar 10 euro korting
Ben je dan niet goedkoper uit als je alles los koopt? 360 = €400,PGR3 = €50 en 3 maanden live plus was MS points zullen wel geen €50 kosten